سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
آموزشیبازاریابی آنلاینسئوهمه

مقایسه Yoast و All in One SEO برای سئو درست و کاربردی سایت

امروزه حجم زیادی از سایت‌ها از وردپرس استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل افزونه‌های متعددی ساخته شده‌اند که کمک می‌کنند سئو سایت را بهبود بخشید. از مهم‌‌ترین و پراستفاده‌ترین افزونه‌های وردپرسی Yoast SEO و All in One SEO هستند که امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار سایت‌ها قرار می‌دهند. بسیاری از کاربران، با این سوال مواجه‌اند که بین این دو افزونه، کدام مورد مناسب‌تر بوده و می‌تواند مشکلات شما را به شکل بهینه‌تری بهبود دهند. در این مقاله ما در تلاشیم تا با مقایسه Yoast و All in One SEO به شما کمک کنیم تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

شما با خرید هاست وردپرس ابری از یک فضای امن برای سایت وردرسی خود بهره‌مد می‌شوید و بتوانید بدون نگرانی مطالب و فایل‌های سایت خود را در محیطی امن نگهداری کنید. ابرآراز یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خرید میزبان ابری وردپرس است که با بکاپ کامل روزانه و پشتیبانی 24 ساعته و رایگان، تمامی نگرانی‌هایتان را بابت امنیت داده‌ها و اطلاعاتتان از میان برمی‌دارد.

مقایسه Yoast و All in One SEO

همانطور که پشتر نیز توضیح دادیم از میان انبوه افزونه‌هایی که برای بهبود عملکرد سایت‌های وردپرسی عرضه شده‌اند، Yoast SEO و All in One SEO کاربرپسندترین آن‌ها هستند.

افزونه All in One SEO نخستین بار در سال 2007 میلادی توسط مایکل توربرت و ستیو مورتیبوی به بازار عرضه شد. از همان روز تاکنون، کاربران از این برنامه استفاده کرده و تلاش می‌کنند تا با استفاده از All in One SEO، سئو سایت خود را بهبود ببخشند.

از طرفی دیگر، Yoast SEO در سال 2010 میلادی، توسط تیم یواست به بازار معرفی شد. سازندگان این برنامه با بروزرسانی‌های متعدد همواره در تلاش بوده‌اند تا عملکرد این افزونه را بهبود ببخشند. به همین دلیل، روزبه‌روز به تعداد کاربران آن افزوده شده و توانست رقیب سرسخت افزونه ی All in One SEO شود.

هردوی این افزونه‌ها از مزایای متفاوتی برخوردارند که به شما امکان می‌دهند تا سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. در ادامه تلاش مي‌کنیم تا با مقایسه Yoast و All in One SEO به شما کمک کنیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دانلود افزونه‌ها

هر وبمستری برای موفقیت در مسیر پیش‌روی خود، باید نکات متعدد کوچک و بزرگی را مورد بررسی قرار دهد تا در نهایت بتواند به موفقیت برسد. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه‌ها برای بهینه‌سازی وبسایت وردپرسی نیز استفاده از یک افزونه مناسب است. استفاده از این افزونه‌ها به شما کمک می‌کند تا بدون داشتن مهارت بالا بتوانید سایت خود را به بهترین شکل بهینه سازی کنید.

یکی از مواردی که در مقایسه Yoast و All in One SEO قابل اهمیت است، مراحل نصب هرکدام از این افزونه‌هاست. در ادامه ما با توضیحی در مورد هر کدام از آن‌ها به شما کمک می‌کنیم این مورد را به راحتی پشت سر بگذارید.

  • دانلود yoast seo

برای دانلود و استفاده از افزونه yoast seo راه‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید یا از نسخه اصلی و اورجینال آن از سایت اصلی استفاده کنید و یا نسخه‌های ارزان و فارسی زبان آن را از سایت‌های ایرانی دانلود کنید. برای دریافت نسخه اورجینال از سایت اصلی می‌توانید از این لینک استفاده کنید: سایت اصلی yoast seo .

پیشنهاد مطالعه: اگر نمی‌دانید امتیازات و ویژگی‌هایی که این افزونه در اختیار شما می‌گذارد، کدام‌اند، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وبلاگ ابرآراز و مطالعه مقاله آموزش yoast seo به طور کامل با این افزونه و روش کار آن آشنا شوید
  • دانلود All in one seo

همانطور که در مورد افزونه یوست سئو توضیح دادیم، شما برای دانلود و استفاده از افزونه All in one seo نیز می‌توانید از راه‌های متفاوتی استفاده کنید. می‌توانید از نسخه اصلی و اورجینال آن از سایت اصلی استفاده کنید و یا نسخه‌های ارزان و فارسی زبان آن را از سایت‌های ایرانی دانلود کنید. برای دریافت نسخه اورجینال از سایت اصلی می‌توانید از این لینک استفاده کنید: سایت اصلی All in one seo .

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی هرچه بیشتر با تمامی ویژگی‌های All in one seo با وبلاگ ابرآراز مراجعه کرده و مقاله افزونه all in one seo چیست را مطالعه کنید.

مقایسه Yoast و All in One SEO ؛ فرآیند بهینه سازی

بهینه سازی یک پروسه زمان‌بر است که به دقت و داشن بالایی نیاز دارد. شما باید روی سئو هر نوشته و صفحه‌ای که ایجاد می‌کنید، کار کنید تا بتوانید در نتایج جستجوی گوگل رتبه خوبی را به دست آورید. هردوی این افزونه‌ها در این پروسه به شما کمک می‌کنند. حال در ادامه، دسترسی‌هایی که هر کدام از آن‌ها در اختیار شما می‌گذارند را بررسی خواهیم کرد.

فرآیند بهینه سازی در Yoast SEO

افزونه Yoast SEO ابزاری قدرتمند برای آنالیز صفحات مختلف سایت‌هاست که هر صفحه را به شکل جداگانه مورد بررسی قرار می‌دهد. در زمان کار بر روی هر نوشته، شما در قمت پایینی صفحه با جدول‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شوید که به شما امکان تغییر موارد مهم برای سئو را می‌دهند. هر کدام از این بخش‌ها به شکل جداگانه به شما نشان می‌دهند که به چه میزان در فرآند سئو موفق عمل کرده‌اید.

فرآیند بهینه سازی در All in One SEO

All in One SEO نیز درست مانند یواست سئو امکان کنترل موارد مختلف را در اخیترا شما می‌گذارد. همچنین این افزونه دارای ابزارهایی است که به شما امکان کنترل ایندکس شدن مطالب در موتورهای جستجو را داده و شما می‌توانید در صورت تمایل آن را غیر فعال کنید.

نتیجه گیری

Yoast SEO و All in One SEO هرکدام تنظیمات ساده‌ای برای بهینه‌سازی دارند. All in One SEO ابزارهایی دارد که می‌توانید آن‌ها را به راحتی فعال یا غیر فعال کنید. در مقابل اما Yoast SEO امکان بهینه سازی تمام موارد را در اختیار شما می‌گذارد.

مقایسه Yoast و All in One SEO؛ ابزارها و ویژگی ها

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو، متا تگ‌هایی است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هر دوی این افزونه‌ها به ما امکان می‌دهند تا به راحتی به این متا تگ‌ها دسترسی داشته و آن‌ها را ویرایش کنید. در ادامه برخی از مهم‌ترین امتیازات و ویژگی‌هایی را که Yoast SEO و All in One SEO در اختیار شما قرار می‌دهند را بررسی می‌کنیم.

بررسی ویژگی‌های Yoast SEO

برای استفاده از ویژگی‌های این افزونه تنها نیاز است که آن را به طور کامل نصب کنید. (مطابق آموزشی که در مقاله یوست سئو ارائه کردیم). برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این افزونه عبارت است از:

  • ایجاد نقشه سایت یا سایت مپ
  • دسترسی به بخش‌های ناوبری
  • دسترسی به بخش متا تگ‌ها
  • درون‌ریزی اطلاعات webmaster tools
  • ساخت robots.txt و htaccess
  • درون‌ریزی و برون‌بری اطلاعات سئو

بررسی ویژگی‌های All in One SEO

افزونه All in One SEO ویژگی‌های متعددی دارد که بسیاری از آن‌ها به صورت پیش فرض غیرفعالند. برای فعالسازی این ویژگی‌ها تنها کافیست تا از بخش مدیریت، آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. مواردی که د رادامه عنوان می‌کنیم تنها بخشی از ویژگی‌هایی است که این افزونه در اختیار شما می‌گذارد:

  • ایجاد نقشه سایت XML
  • Robots.txt
  • ویرایشگر فایل
  • مدیریت عملکردها
  • بلاکر ربات‌های مخرب
  • دسترسی به بخش متا تگ‌ها
  • درون‌ریزی و برون‌بری اطلاعات سئو

نتیجه گیری

افزونه‌های Yoast SEO و All in One SEO دارای ویژگی‌های مشابهی دارند؛ اما افزونه All in One SEO برای بخش ناوبری و اطلاعات گوگل امکانی در اختیار شما نمی‌گذارد.

مقایسه Yoast و All in One SEO ؛ پشتیبانی

خبر خوش اینکه هر دوی این افزونه‌ها پشتیبانی رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. همچنین مطالب مختلفی را به عنوان راهنما در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. در ادامه قصد داریم تا بخش پشتیبانی این افزونه‌ها را مورد بررسی قرار داده و با هم مقایسه کنیم.

اگر علاقمند بودید به این مقاله می‌توانید، مقاله آموزش نصب kvm را بخوانید.

بررسی پشتیبانی افزونه Yoast SEO

لازم به ذکر است که نسخه رایگان Yoast SEO پشتیبانی نداشته و شما با اطلاعاتی که در فضای وب دارید، با آن کار می‌کنید. با این حال اگر از نسخه پولی و پریمیوم آن استفاده می‌کنید، از پشتیبانی منظم برخوردار خواهید شد.

بررسی پشتیبانی افزونه All in One SEO

نسخه رایگان این افزونه نیز درست مانند Yoast SEO پشتیبانی در اختیار کاربران خود قرار نمی‌دهد. اما اگر قصد دارید تا از پشتیبانی درست و اصولی بهره‌مند شوید، می‌توانید نسخه پولی آن را تهیه کنید.

نتیجه گیری

با وجود اینکه هر دوی این افزونه‌ها پشتیبانی را تنها در نسخه پریمیوم خود عرضه می‌کنند، از نظر هزینه یواست سئو می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد.

سخن پایانی

هرکدام از دو افزونه Yoast و All in One SEO می‌توانند گزینه مناسبی برای بهینه سازی سایت باشند. ما با مقایسه این دو افزونه با یکدیگر تلاش کردیم تا شما را با مزایا و معایب هرکدام آشنا کنیم و به شما کمک کنیم بهترین مورد را انتخاب کنید. نکته‌ای که نیاز است به خاطر داشته باشید این است که هر دو افزونه را نباید به صورت همزمان استفاده کنید تا تداخل پیش نیاید.

اگر در مورد هز کدام از این افزونه‌ها و روش کار با آن‌ها با سوالی مواجه شدید و یا اینکه مووضعی وجود داشت که تمایل داشتید در مورد آن بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما باشیم. همچنین ما در لینکدین خود، تلاش می‌کنیم تا بروزترین و مهم‌ترین مسايل دنیای تکنولوژی و فناوری را با شما به اشترک بگذاریم. پیشنهاد می‌کنیم ما را در لینکدین ابرآراز دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا