سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
آموزشیهمه

معرفی بهترین سایت ها و ربات ها برای دانلود از یوتیوب

درحال حاضر، یوتیوب یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های ویدئویی در جهان است که بر اساس آخرین آمار، روزانه بیش از 5 میلیارد ویدئو در روز از طریق یوتیوب تماشا می‌شود. اگر شما هم از آن دسته هستید که می‌خواهید ویدئویی را ذخیره کنید تا بعدا دوباره آن را تماشا کنید، باید با نحوه دانلود از یوتیوب آشنا باشید. آموزش دانلود از یوتیوب به شما کمک می‌کند به راحتی ویدئوها را به فرمت‌هایی مانند MP4،AVI،MPEG  و… ذخیره کنید. علاوه برآن شما می‌توانید به دانلود از یوتیوب با فرمت mp3 نیز اقدام کنید.

به طورکلی، سیاست یوتیوب این است که کاربران را تاحد امکان در سایت خود نگه دارد؛ به همین دلیل، قابلیت دانلود فیلم از یوتیوب در خود سایت و اپلیکیشن این برنامه وجود ندارد. اما خب همیشه یک راه برای کنار زدن این محدودیت‌ها وجود دارد. در این مقاله ما می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه از یوتیوب دانلود کنیم و پس از مدتی این ویدئوها را مشاهده کنیم.

سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز

آیا امکان دانلود از یوتیوب وجود دارد ؟

دانلود ویدیو از یوتیوب یک فرآیند ساده و سرراست است که با استفاده از سایت‌ها و برنامه‌های مختلف به راحتی می‌توان به آنها دست یافت. اولین راه برای دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا استفاده از مبدل‌های ویدئویی است. در ادامه به معرفی چند سایت دانلود از یوتیوب می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

آیا امکان دانلود از یوتیوب وجود دارد

در اولین قدم برای استفاده از یوتیوب شما به یک فیلترشکن یا VPN نیاز دارید تا بتوانید از محتوای این سایت استفاده کنید. لازم به ذکر است که اگر شما به فعالیت و انتشار ویدیو در این پلتفرم محبوب مشغول هستید، استفاده از یک وی پی ان به تنهایی برای شما کافی نخواهد بود. شما به منابعی نیاز دارید تا بتوانید محتوای کانال خود را به راحتی و بدون وجود هیچ مشکلی در آن ذخیره کنید؛ به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم به خرید VPS اقدام نمایید.

برای خرید VPS پرسرعت همراه با منابع کافی می‌توانید به وب سایت ابرآراز مراجعه کنید. 

برای دانلود از یوتیوب چه کنیم ؟

سوالی که ممکن است با آن مواجه شود این است که در زمان دانلود از یوتیوب به صورت مستقیم چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟ برخی از مهم‌ترین مواردی که باید بدان توجه کنید، عبارتند از:

کیفیت ویدیوی درخواستی

زمانیکه به دانلود فیلم از یوتیوب اقدام می‌کنید، ممکن است ویدیو کیفیت خود را از دست بدهد. نرم افزار و برنامه دانلود از یوتیوب مناسب باید بتواند کیفیت بالای ویدیوها را حفظ نماید و به شما امکان دهد با کیفیت‌های متفاوت به دانلود فیلم موردنظر اقدام کنید.

امکان وجود زیرنویس

بسیاری از ما، برای درک درست محتوای ویدیویی نیاز به زیرنویس داریم تا بتوانیم بدون هیچ مشکلی از آن محتوا استفاده کنیم. امکان دانلود زیرنویس به همراه ویدیو، آپشن مفیدی محسوب می‌شود که وجود آن در نرم افزار دانلود از یوتیوب مزیت بزرگی است. دانلود از یوتیوب با زیرنویس چسبیده امکانی است که بسیاری از سایت‌ها و نرم افزارها در اختیار شما می‌گذارند. 

امکان وجود زیرنویس

قابلیت دانلود دسته‌ای و همزمان

شما ممکن است بخواهید ویدیوهای یکی از کانال‌ها یا پلی لیست‌های خاص را با هم دانلود کنید. در این زمان ممکن است با این سوال مواجه شوید که دانلود فیلم از یوتیوب چگونه انجام می‌شود بدون اینکه نیاز باشد به صورت تک به تکی به دانلود اقدام کرد؟ سایت یا نرم افزارهای متعددی وجود دارند که در این امر مهم به شما کمک می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این ابزارها به درستی آشنا شوید.

سازگاری با فرمت های مختلف فیلم

ویدیوهایی که در یوتیوب بارگذاری می‌شوند، ممکن است فرمت‌های مختلفی داشته باشند. اگر برنامه دانلود از یوتیوب مدنظر شما قابلیت دانلود فرمت‌های مختلف را داشته باشد، قادر به دانلود هر ویدیویی خواهید بود.

سرعت دانلود فایل ‌ها

احتمالاً می‌دانید که نرم‌افزارهای مختلفی که برای دانلود ارائه شده‌اند، سرعت‌های دانلود مختلفی دارند. اگر به دانلود از یوتیوب با سایت ، نرم افزار و یا افزونه اقدام کرده‌اید، این ابزار باید قابلیت دانلود ویدیوها با سرعت مناسب را داشته باشد.

سرعت دانلود فایل ‌ها

امنیت دانلود

یکی از موضوعات مهمی که در زمان دانلود فیلم از یوتیوب با کیفیت عالی وجود دارد، امنیت فایل‌هاست. اگر نرم‌افزار امنی برای دانلود انتخاب نکنید، ممکن است همراه با دانلود ویدیوها، چندین بدافزار هم دانلود شده و امنیت سیستم شما به خطر بیفتد.

دانلود از یوتیوب توسط ربات یوتیوب دانلودر

دانلودر یوتیوب یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای دانلود از یوتیوب با ربات برای ذخیره‌ی فیلم‌ها باکیفیت بالاست؛ بیایید به صورت گام‌به‌گام، نگاهی به مراحل کار با این سایت بیاندازیم.

در اولین قدم، شما باید کیفیت ویدئوی موردنظر را انتخاب کنید. با استفاده از این ربات شما می‌توانید به دانلود ویدیو از یوتیوب با حجم کم و یا زیاد با توجه به نیاز خود اقدام کنید. علاوه بر امکان انتخاب کیفیت ویدیو شما می‌توانید زیرنویس‌هایی که یوتیوب در اختیار شما می‌گذارد را دانلود کرده و از آنها استفاده کنید.

این برنامه یکی از سبک‌ترین برنامه‌هایی است که برای دانلود ویدئو و mp3 از یوتیوب بکار می‌رود و با رابط کاربری ساده‌ای که دارد، اصلا فرایند دانلود را با مشکل مواجه نمی‌کند. همه ویدئو‌هایی که دانلود می‌کنید درون پوشه دانلود گوشی ذخیره می‌شود و جالب‌تر اینکه اگر به موسیقی گوشی دهید، می‌توانید حتی متن آن را هم مشاهده کنید.

دانلود از یوتیوب توسط ربات یوتیوب دانلودر

معرفی چند سایت دانلود از یوتیوب

در ادامه ما برخی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین سایت دانلود از یوتیوب را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بدون هیچ مشکلی از ویدیوهای موردنظر خود در زمان‌های متفاوت استفاده کنید. 

چگونگی دانلود از یوتیوب با سایت QDownloader

سایت QDownloader یکی از قدیمی‌ترین سایت‌هاییست که به کاربران امکان می‌دهد از سایت‌های مختلف ویدیوی موردنظر خود را دانلود کنند. برای استفاده از این سایت، پس از روشن کردن VPN باید در قسمت مشخص شده، لینک ویدیوی موردنظر را وارد کنید. پس از وارد کردن لینک،‌ مشخصات ویدیو برای شما به نمایش درمی‌آید.

نکته‌ای که باید بدان توجه داشته باشید این است که این سایت، صرفا امکان دانلود ویدیو باکیفیت ۳۶۰ pرا در اختیار شما قرار می‌دهد. اما ممکن است با توجه به کیفیت خود ویدیو داخل یوتیوب، کیفیت‌های دیگری را هم در اختیارتان بگذارد. کلید دانلود را بزنید تا به صفحه پخش ویدیو هدایت شوید. در این صفحه با کلیک روی ۳ نقطه و سپس گزینه Download، مرورگر سیستم دانلود را آغاز می‌کند. این روش، هم برای دانلود از یوتیوب از طریق اندروید و هم کامپیوتر پاسخگوست.

استفاده از سایت QDownloader

دانلود از یوتیوب با کیفیت عالی از طریق سایت givefastlink

  • در اولین قدم باید آدرس یا لینک ویدیو موردنظرتان را از نوار مرورگر کپی کنید.
  • وارد سایت com شوید.
  • لینک ویدیو را در قسمت جستجو کپی کرده و دکمه سبز رنگ دانلود را کلیک کنید.
  • فایل دلخواه خود را دانلود کنید. یکی از مزیت‌های سایت givefastlink این است که می‌توانید ویدیوها را در 3 حالت (ویدیو کامل، فقط صدا و ویدیو بدون صدا) دانلود کنید. حال پس از انتخاب حالت و کیفیت مورد نظر آن را انتخاب کنید تا دانلود شروع شود.

دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم برای کامپیوتر با استفاده از سایت savefrom.net

  • کپی کردن لینک ویدیو
  • ورود به سایت net.
  • pasteکردن لینک ویدیو
  • انتخاب گزینه with low quality (برای دانلود رایگان ویدیو از یوتیوب لازم است فقط همین گزینه را انتخاب کنید.)
  • کیفیت انتخاب کنید.
  • اکنون تمامی کیفیت های در دسترس برای این ویدیو قابل مشاهده است.
  • بر روی Download کلیک کنید.
  • پس از انتخاب کیفیت، بر روی گزینه Download که به رنگ سبز است کلیک کنید.
  • انتخاب مسیر و ذخیره سازی
  • برای ذخیره ویدیو یک مسیر را در دستگاهتان انتخاب کنید و گزینه save رو بزنید.

دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت savefrom.net

آموزش نحوه دانلود از یوتیوب با استفاده از ddownr.com

  • آدرس ویدیو مورد نظرتان را کپی کنید
  • به سایت com بروید.
  • لینک را paste کنید.
  • کیفیت را انتخاب کنید. (پس از پیست کردن لینک ویدیو، با انتخاب گزینه Download میتوانید کیفیت ویدیو خود را انتخاب کنید.)
  • منتظر ایجاد لینک دانلود باشید. (پس از انتخاب کیفیت ویدیو، باید منتظر ایجاد لینک برای دانلود باشید. توجه کنید که با توجه به کیفیت انتخابی زمان تولید لینک متغییر است.)
  • بر روی Download کلیک کنید.

معرفی بهترین ربات دانلود از یوتیوب ؛ snaptube 

در ادامه ما یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین ربات‌های تلگرامی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید از محتوای فیلم‌هایی که در این پلتفرم می‌بینید به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

در تلگرام، ربات‌های کاربردی زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید؛ یکی از محبوب‌ترین آنها utubebot است. اگر می‌خواهید دانلود snaptube را انجام دهید، باید ابتدا آیدی ربات را در تلگرام جستجو کنید. بعد از انتخاب دکمه start، پیغامی به زبان انگلیسی ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد لینک مورد نظرتان از یوتیوب را وارد کنید. دقیقا همانطور که در روش‌های قبلی لینک ویدیو را کپی کردید، لینک فیلم مورد نظرتان را از یوتیوب کپی کنید. حال آن را در چت برای ربات بفرستید. پس از آن، از طرف این ربات تلگرام، یک پیغام برای‌تان ارسال می‌شود.

معرفی بهترین ربات دانلود از یوتیوب ؛ snaptube 

پس از آن، ربات دکمه‌هایی را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید انتخاب کنید دقیقا چطور باید ویدیو را از یوتیوب دانلود کرد. اگر می‌خواهید فایل فیلم در خود تلگرام در اختیارتان قرار گرفته و از تلگرام دانلودش کنید، گزینه اول سمت چپ را بزنید و اگر می‌خواهید ربات لینک دانلودی به شما بدهد که از طریق مرورگر فیلم را دانلود کنید، گزینه اول سمت راست را انتخاب کنید. مابقی لینک‌ها هم برای دانلود صوت فیلم و… هستند که کاربرد خاصی ندارند.

شما می‌توانید به راحتی ویدیو را در گالری خود ذخیره کنید و هر زمانی که تمایل داشتید آن را مشاهده کنید. اگر نمی‌دانید ربات تلگرام چیست و دقیقا چه کاری انجام می‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وبلاگ ما از مطالب مقاله‌ی ربات تلگرام چیست استفاده کنید.

سخن پایانی

راهکارهایی که به شما معرفی کردیم، سالهاست که توسط کاربران استفاده می‌شود. با این حال ممکن است بعضی از آنها به دلیل شکایت شرکت یوتیوب یا دیگر موارد، از دسترس خارج شوند. حتی شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار ویدئو پلیر VLC هم از یوتیوب ویدئو دانلود کنید؛ اما به مرور و با رمزنگاری پروتکل‌ها، این امکان غیرقابل استفاده شده است.

بنابراین اگر هر کدام از راهکارهای بالا جواب نداد، لطفا آن را در بخش نظرات برای ما بنویسید تا سریعا یک راهکار جایگزین برایش پیدا کرده و آن را به مقاله اضافه کنیم. اگر هم به هردلیلی سرعت اینترنت پایینی دارید و می‌خواهید آن را افزایش دهید، مطمئنا مطالب مقاله‌ی بهترین روش افزایش سرعت دانلود به شما کمک می‌کند.

امیدواریم که با معرفی روش دانلود از یوتیوب در اندروید بدون نرم افزار و تنها با استفاده از ربات و سایت، شما را راهنمایی کرده باشیم. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، سوالات خود را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهیم. علاوه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در اینستاگرام ابرآراز دنبال کنید.

نمایش بیشتر
سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا