همه

تست سرعت سرور مجازی همراه با ویدئو آموزشی

سرور مجازی چیست؟ تست سرعت سرور مجازی چگونه انجام می‌شود؟ استفاده از سرورهای مجازی نسبت به سیستم‌های خانگی مزیت‌های زیادی دارد که یکی از مهم ترین‌آنها سرعت بالای اینترنت است. شاید برای شما سوال پیش بیاید که این موضوع چه سودی برای شما دارد. برای مثال تصور کنید که شما تنها به چند فایل کیلوبایتی از یک فایل چند گیگی احتیاج دارید؛ در این صورت، اگر از سرور مجازی استفاده نکنید، راهی جز دانلود آن فایل و استخراج چند فایل کوچک مورد نظر خود ندارید. این موضوع هم باعث هدررفت حجم اینترنت شما شده و هم مدت زیادی زمان می‌برد تا یک فایل حجیم روی سیستم شما دانلود شود.

در چنین حالتی، استفاده از سرورهای مجازی، بهترین راه است. سرور مجازی به شما امکان می‌دهد تا در کمتر از چند دقیقه، حجیم‌ترین فایل‌ها را نیز دانلود کرده و به آنها دسترسی داشه باشید. پس از پایان کار خود می‌توانید به راحتی آنها را حذف نمایید.

به‌طورکلی، سرور مجازی یا همان (virtual private server) که به واسطه تجزیه سرور فیزیکی قدرتمند (Dedicated server) به سرورهایی که با منابع کمتر و تعداد بیشتر تقسیم شده و به کمک فناوری مجازی سازی (virtualization) ساخته می‌شوند، اطلاق می‌شود. اگر می‌خواهید درباره‌ی سرور مجازی بیشتر بدانید، مقاله‌ی سرور مجازی VPS چیست را مطالعه نمایید.

فواید استفاده از سرور مجازی

سرورهای مجازی به علت حضور فیزیکی در دیتاسنترها، به اینترنت نامحدود و همراه با سرعتی بسیار بالا دسترسی دارند. همچنین سرورهای مجازی در زمینه‌ی بورس نیز کاربرد دارند. اگر تا بحال در بورس فعالیت داشته باشید، حتما متوجه شده‌اید که مهم‌ترین گزینه برای موفقیت در بورس ، پینگ آن سرور است و سرعت دانلود و آپلود تاثیر زیادی در آن ندارد. پس برای انجام درست معامله و ترید vps از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دلیل این موضوع این است که برای مثال وقتی شما برای سرخطی زدن روی دکمه‌ي مورد نظر کلیک می‌کنید، فایلی چند کیلوباتی شامل این اطلاعات که فرد موردنظر در این ساعت روی دکمه کلیک کرد، برای سرور آن کارگزاری ارسال می‌شود. بنابراین سرعت آپلود و دانلود 5 مگابیت و یا 500 مگابیت در کار شما تاثیری نداشته و تنها موضوع مهم پینگ سرور شما است. با ادامه‌ی مقاله تست سرعت سرور مجازی با ما همراه باشید.

پینگ سرور چیست؟

پینگ سرور، در واقع مدت زمانی است که پس از کلیک روی دکمه مورد نظر، این عمل به سرور اعلام می‌شود. برای مثال، اگر پینگ اینترنت شما 100 باشد، وقتی روی دکمه‌ای کلیک کنید، 100 میلی‌ثانیه بعد، سرور از این کار شما مطلع می‌شود. اما در صورتی که از سرور مجازی استفاده کنید، این زمان به 0 یا 1 تغییر کرده و بلافاصله پس از کلیک، سرور از این کار مطلع خواهد شد. این کار در جایگاهی که شما در آن قرار می‌گیرید تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. با ادامه‌ی مقاله با ما همراه باید تا یه شما آموزش دهیم چگونه تست سرعت سرور مجازی را انجام دهید.

اگر شما نیز از آن دست افرادی هستید که برای رشد سرمایه خود در بورس فعالیت دارید، قطعا واژه سرعت برای شما معنای متفاوتی را نسبت به سایر افراد تداعی می‌کند؛ زیرا با لحظه‌ای درنگ شانس خود را برای بهترین معاملات و ترید بورس از دست خواهید داد؛ خرید vps بورس پر سرعت ابر آراز دقیقا همان راه حل کشف نشده شماست که با سرعت شگفت‌انگیز خود می‌تواند نجات‌بخش داغ‌ترین معاملات و ترید بورسی شما باشد.جهت سرور سرخطی بورس همین حالا کلیک کنید.

تست سرعت سرور مجازی

برای تست سرعت سرور مجازی و یا تست سرعت اینترنت خانگی خود شما می‌توانید از سایت speedtest.net استفاده کنید. توصیه ما این است که برای این کار، تنها از این سایت استفاده کنید. در سطح اینترنت، سایت‌های بسیاری برای تست سرعت سرور مجازی و اینترنت وجود دارند، اما بعضا پیش می‌آید که برخی سایت‌ها جهت افزایش مشتری‌های خود و یا موارد اینچنینی، پاسخ‌های غیر واقعی به شما نمایش می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود که شما فکر کنید که سرور از نظر اینترنت مشکل داشته و قابل استفاده نیست. به همین دلیل، ما بهترین سایت جهت تست سرعت سرور مجازی و اینترنت را به شما معرفی کردیم تا با خیالی آسوده از آن استفاده کنید و همیشه از صحیح بودن نتایج نمایش داده شده در این سایت، مطمئن باشید.

استفاده از این سایت، به علت رابط کاربری ساده‌ای که دارد بسیار آسان بوده و پس از باز کردن سایت، کافی است که روی دکمه‌ی Go کلیک کنید. بعد از آن باید صبر کنید تا تست سرعت سرور مجازی و اینترنت شما انجام شده و نتیجه‌ی مورد نظر برای شما نمایش داده شود.

پس از پایان این کار، تصویری مانند تصویر زیر به شما نمایش داده می‌شود.

تست سرعت سرور مجازی

که برای مثال به شما نمایش می‌دهد که پینگ سرور 0 بوده و سرعت دانلود و آپلود سرور شما حدود 1 گیگ می‌باشد.

اگر می‌خواهید در جریان جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری باشید، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا