سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
آموزشی

پروکسی واتس اپ رایگان، قابلیت اضافه شده به جدیدترین نسخه وآتساپ

شبکه‌های اجتماعی پرمصرف ترین برنامه‌های کاربران برای برقراری ارتباط در دنیای امروزی هستند. با اقدام اخیر دولت در فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی خارجی در کشور، نگرانی‌هایی برای کاربران درخصوص برقراری ارتباط امن به وجود آمد. اما مدیران این برنامه‌ها روش‌های جدیدی را برای رفع فیلترینگ ارائه کرده اند که راحتی کاربران را فراهم می‌کند. از انواع این روش‌ها، می‌توان به سیستم پراکسی که اولین بار به برنامه تلگرام اضافه شد اشاره کرد. کاربران با استفاده از پروکسی می‌توانند بدون فیلتر شکن از قابلیت‌های پیام‌رسان‌ها بهره‌مند شوند و امروزه میتوانیم این موضوع را در سایر پلتفرم های اجتماعی هم ببینیم . در ادامه این مطلب با ارائه دهنده سرویس ابرآراز همراه باشید تا به توضیح بیشتر درباره پروکسی واتس اپ و نحوه فعال‌سازی آن بپردازیم.

اتصال به واتساپ با استفاده از پروکسی

یکی ازقابلیت‌هایی که در آپدیت سال 2023 به واتساپ اضافه شد، امکان اتصال پروکسی رایگان واتس اپ بود. پروکسی واتس اپ ، یک راهکار برای اتصال وآتساپ و استفاده از آن در مواردی که دسترسی مستقیم به سرویس مسدود یا محدود می‌شود؛ است.

این پروکسی های واتس اپ به عنوان واسطه‌ای عمل می‌کنند که ترافیک ارسالی و دریافتی از واتساپ را از طریق سرورهای دیگری هدایت می‌کنند تا محدودیت‌ها را دور زده و امکان استفاده از خدمات واتساپ را برای کابران فراهم سازند. استفاده از پروکسی برای واتس اپ معمولاً در مواقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دولت یا سازمان‌ها استفاده از واتساپ برای شهروندان خود را مسدود و یا کنترل می‌کنند.

سرور اختصاصی یکی از سرویس های با سرعت بالا و پهنای باند بالا می باشد برای اطلاع بیشتر بر روی لینک کلیک نمایید.

نوشته های مشابه
پروکسی واتس اپ رایگان

نحوه اتصآل و استفاده از پروکسی واتس اپ چیست؟

استفاده از پروکسی واتس اپ برای اندروید و واتساپ آيفون امکان‌پذیر است و به منظور اتصال به آن مراحل مشابهی را باید طی کنید.

پروکسی واتس اپ اندروید

برای دریافت پروکسی واتس اپ اندروید به روش زیر عمل کنید:

  • ابتدا باید اقدام به دانلود وآتساپ یا به‌روزرسانی آن به آخرین نسخه کنید.
  • سپس برنامه را اجرا کنید و روی آیکون سه نقطه که در در گوشۀ سمت چپ یا راست بالای صفحه قرار دارد، ضربه بزنید.
  • سپس گزینۀ setting یا تنظیمات را انتخاب کنید.
  • پس از ضربه روی گزینۀ Storage and Data یا فضای ذخیره‌سازی، داده را انتخاب کنید.
  • در پایین پنجرۀ جدید باز شده، گزینۀ Proxy یا پروکسی قابل مشاهده است ،که باید تنظیمات پروکسی یا setting proxy را انتخاب کنید.
  • پس از طی این مرحله، ابتدا گزینۀ Use Proxy یا استفاده از پروکسی را فعال کنید و سپس گزینۀ Set Proxy یا تنظيم پروكسي را انتخاب نمایید.
  • حالا باید آدرس پراکسی مورد نظر خود را از ليست پروكسي ها انتخاب کرده و در نهایت روی Save یا ذخیره ضربه بزنید. سپس یک تیک سبز رنگ ظاهر می‌شود که نشان‌دهنده اجرای صحیح تنظیمات پروكسي واتساپ و اتصال موفقیت آمیز آن است.

درباره روش پیدا کردن هاست بخوانید.

پروکسی واتس اپ آیفون

در ادامه تنظیمات مربوط به پروکسی واتس اپ ایفون را شرح داده‌ایم:

  • ابتدا به اپ استور رفته و برنامه واتساپ را برای آیفون دانلود یا به‌روزرسانی کنید.
  • پس از آن برنامه پیام‌رسان واتساپ را باز کرده و منوی Settings  را انتخاب کنید.
  • سپس بر روی گزینۀ  Storage and Data ضربه بزنید.
  • حالا گزینۀ Proxy را انتخاب کنید.
  •  Use Proxy را فعال کنید.
  • اکنون تنها باید آدرس سرور پروكسي موردنظر تان را در قسمت‌ مربوطه وارد کنید.
  • در نهایت با انتخاب گزینۀ Save تنظیمات را ذخیره کنید و منتظر بمانید تا پروکسی واتس اپ عمل کند.
  • در صورتی که مراحل را به درستی طی کرده باشید، تیک سبز رنگی در انتهای کار به شما نمایش داده خواهدشد.
پروکسی واتس اپ رایگان

جمع بندی

پس از فیلترینگ برنامه‌های خارجی، کاربران ایرانی به مشکلات فراوانی در زمینه اتصال وآتساپ و دیگر پیام‌ رسان‌ها برخوردند. به جز استفاده از فيلتر شكن، اتصال پروكسي دیگر روش استفاده از پیام رسان هایی مانند تلگرام و واتساپ است. این امکان که به تازگی و در به‌روزرسانی سال 2023 به اپلیکیشن واتساپ افزوده شد، قابلیت اتصال از طریق پروکسی را برای کاربر مسدود شده، فراهم میکند.

پروکسی واتس‌اپ، یک راهکار برای ارتباط و استفاده از این اپلیکیشن در شرایطی که دسترسی مستقیم به سرویس تحریم یا محدود شده است، فراهم می‌آورد. این پروکسی‌ها به عنوان واسطه‌ای ترافیک ارسالی و دریافتی واتس‌اپ را از طریق سرورهای دیگر مسیریابی می‌کنند تا محدودیت‌ها را کنار بگذارند و به کاربران اجازه استفاده از خدمات واتس‌اپ را بدهند. این روش معمولاً در مواردی که دولت یا سازمان‌ها به هر دلیلی تصمیم به مسدود کردن یا کنترل استفاده از واتس‌اپ دارند، به کار می‌رود.

اگر از این مطلب لذت بردید مقاله github چیست را از دست ندهید.

ابر آراز ارائه کننده خدمات ابری  و امنیت اطلاعات

“ابر آراز” با ارائه پلتفرمی متخصص در زمینه خدمات ابری، شما را در طراحی، مدیریت و اجرای محیط‌های ابری موردنظرتان یاری می‌کند. این وب‌سایت با امکانات گسترده‌ای از جمله مهاجرت به محیط ابری، پشتیبانی و نظارت 24/7، امنیت برتر اطلاعات، قابلیت مقیاس‌پذیری بالا و زیرساخت ابری پیشرفته، به شما امکان می‌دهد تا به صورت انعطاف‌پذیر و با بهره‌وری بالا، از مزایای فناوری ابری استفاده کنید. با مراجعه به وب‌سایت ما به آدرس arazcloud.com، شما می‌توانید محصول مدنظر خود را از میان خدمات متنوع و حرفه‌ای این پلتفرم، برای رفع نیازهای ابری کسب و کار خود انتخاب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین اخبار لینکدین ابرآراز را دنبال کنید.

سوالات متداول

آیا در نسخه جدید ، می‌توان بدون فيلتر شكن به واتساپ دسترسی داشت؟

در آپدیت اخیر واتساپ می‌توان با استفاده از قابلیت پروكسي رايگان واتس اپ که برای اندروید و آیفون فعال شده. به راحتی و بدون فيلتر شكن از این اپلیکیشن استفاده کرد.

آیا اتصال پروكسي مشکلی برای کاربر ایجاد می‌کند؟

از آنجا که استفاده از پروکسی‌ها در برخی مواقع قانونی نیست و ممکن است منجر به مشکلات امنیتی یا حریم خصوصی شود. لازم است که کاربران از راهکارهای قانونی و امن برای دسترسی به واتساپ استفاده کنند.

استفاده از پروکسی واتس اپ رایگان است؟

کاربران می‌توانند در آپدیت جدید به منظور اتصال و استفاده از قابلیت‌های این پیام رسان، پس از اعمال تنظیمات، از ليست پروكسي، پراکسی موردنظر خود را انتخاب کرده و به صورت رایگان استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا