سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
همه

معرفی بهترین بازی های کریپتو رایگان پولساز برای کسب درآمد

بهترین بازی های کریپتو رایگان کدامند؟ اصلا منظور از بازی کریپتو چیست ؟ آیا می‌توان تنها با دانلود بازی کریپتو درآمد کسب کرد؟ در دنیای امروزی که صنعت بازی و سرگرمی، یکی از پردرآمدترین تجارت‌هاست، شما می‌توانید به راحتی با بهترین بازی کریپتویی برای کسب درآمد استفاده کنید. در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با بهترین بازی های کریپتویی بدون سرمایه اولیه آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

اگر شما هم به دنبال کسب درآمد با بلاک چین و رمز ارزها هستید، بازی های کریپتوکارنسی بهترین انتخاب شما خواهند بود. برای موفقیت در این بازار پر رقابت، شما نیاز خواهید داشت که در ابتدا، سرعت بالا و پینگ پایین اینترنت داشته باشید. به همین دلیل، استفاده از سرور بهترین انتخاب شما خواهد بود. برای خرید سرور مجازی اروپا می‌توانید به سایت ابرآراز مراجعه کرده و یا با شماره 86084594-021 تماس بگیرید.

سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز

آنچه در این مقاله می‌خوانیم:

  • بازی های پر درامد کریپتو چگونه باعث ایجاد درآمد می‌شوند؟
  • بهترین بازی های پول ساز کریپتو

منظور از بازی کریپتو چیست؟ چگونه باعث ایجاد سرمایه می‌شوند؟

در صنعت بازی و سرگرمی، تلاش شده تا با ترکیب بلاکچین و بازی، نوع جدیدی از سرگرمی را برای بازیکنانی که به دنبال کسب درآمد هستند، ایجاد کنند. پس از مدتی، کاربران از توکن‌های NFT به شکل غیرمنتظره‌ای استقبال کردند و این مسیر تا جایی ادامه داشت که بسیاری از افراد، برای کسب درآمد کریپتویی، از بازی‌هایی که ارز دیجیتال جایزه می‌دادند، استفاده کردند.

در این نوع بازی‌ها، کاربران می‌توانند زمین، خانه، اشیا، توکن و هر چیز دیگری را خرید و فروش کرده و در نهایت با کسب نوعی ارز دیجیتال درون بازی، توکن NFT دریافت و در نهایت آن را به کیف پول خود منتقل کنند. همین موضوع و استقبال شدید از NFT، سبب شده تا این صنعت در چند وقت اخیر، با رشد چشمگیری مواجه شود.

به همین دلیل و برای اینکه ما هم از این شوه کسب درآمد جا نمانیم، لازم دانستیم تا در این مقاله، بهترین بازی کریپتو پولساز را معرفی کنیم تا بتوانید ارز دیجیتال جایزه بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سرور ابری ساعتی این صفحه را دنبال کنید.

معرفی بهترین بازی های کریپتو رایگان

با توجه به اینکه در چند سال گذشته، بازار NFT با استقبال گسترده کاربران مواجه شد، روزبه‌روز به تعداد بازی با درامد کریپتو اضافه می‌شود. این استقبال تا جایی است که بعد از مدت کوتاهی پس از معرفی، ارزش بازار این بازی‌ها به چنیدنی میلیارد دلار هم می‌رسد. در ادامه شما با بهترین و پر درامد ترین بازی کریپتو آشنا خواهید شد.

بهترین بازی کریپتو برای کسب درامد ؛ دسنترالند (Decentraland)

دیسنترالند یک بازی رمز ارزی واقعیت مجازی 3 بعدی است که روی بلاک چین اتریوم قرار دارد. شما در این بازی می‌توانید براساس سلیقه خود، در زمان کاوش کرده و محتواها و آواتارهای منحصربه‌فرد بسازید. این بازی که با ارز دیجیتال محلی یعنی مانا (MANA) کار می‌کند، به شما امکان مي‌دهد با این توکن، خریدهای درون برنامه‌ای انجام دهید و در نهایت با فروش آن‌ها درآمد کریپتویی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: اگر می‌خواهید بدانید بلاک چین اتریوم چیست و چگونه می‌توان آن را خریداری کرد، با مراجعه به ولاگ ابرآراز، مقاله ارز اتریوم چیست را مطالعه کنید.

بازی سندباکس کریپتو یکی از بهترین بازی کریپتویی رایگان

یکی از محبوب‌ترین بازی کریپتونی رایگان ، سندباکس است که در آن، بازیکنان می‌توانند با استفاده از توکن اختصاصی این بازی یعنی sand برای خریدوفروش آیتم‌ها استفاده کنند. یکی از نکات جالب در مورد این بازی کریپتونی این است که تعداد زمین‌های بازی آن به صورت محدود ارائه می‌شود که تقاضا را افزایش داده و در نتیجه قیمت آن افزایش پیدا کرده است.

رابط کاربری و رافیک این صفحه کاملا خاص بوده و به شما امکان می‌دهد تا به روش خودتان از این بازی برای کسب درآمد استفاده کنید. بهترین راه برای اینکه بتوانید به درستی از این بازی جدید کریپتو برای کسب درآمد استفاده کنید، معامله زمین‌های آن با نام LAND است. این برنامه برای پلتفرم‌های ویندوز، اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

انتظارها به پایان رسید، برای اینکه بیشتر با ما آشنا شوید، صفحه خدمات دواپس را از دست ندهید و برای اینکه بیشتر درباره ما بدانید، همین الان کلیک کنید.

آشنایی با انواع بازی های کریپتو رایگان ؛ استپن (StepN)

تنها چند ماه پس از عرضه استپن تعداد کاربران آن به 2.5 میلیون نفر رسید و هرروزه نیز درحال افزایش است. در کنار جذابیت‌های بصری بازی، یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا StepN مورد استقبال ویژه کاربران قرار بگیرد، آسان بودن استفاده از آن و نداشتن پیچیدگی‌های بی‌مورد است. 

این بازی با خرید یک کفش NFT آغاز می‌شود؛ بدین طریق که شما با خرید این کفش‌ها می‌‌توانید به راحتی راه‌رفتن ارز دیجیتال به دست بیاورید. استپن یکی از بهترین بازی های درآمدزا کریپتو است که با صرف هزینه بیشتر و خرید یک کفش دیگر می‌توانید آن‌ها را کنار همدیگر گذاشته و فرزند آنان را با قیمت بسیار بالایی بفروشید.

همین موضوع و کسب درآمد آسان از این بازی باعث شده تا StepN به یکی از بهترین و پردرامدترین بازی های کریپتو تبدیل شود.

برای مشاهده همه محصولات ما به صفحه خرید vps مراجعه کنید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و سپس به سبد خرید خود اضافه کنید.

بهترین بازی های کریپتو رایگان ؛ بازی کریپتو اکسی اینفینیتی

بازی کریپتونی رایگان اکسی اینفینیتی اولین بازی بلاک‌چینی روی شبکه اتریوم بود که مدت کمی پس از انتشار به ارزش 1 میلیارد دلاری رسید. این بازی که یک مییون کاربر فعال دارد توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین بازی کریپتویی رایگان NFT حفظ کند. نکته‌ای که لازم است در مورد این بازی محبوب ذکر کنیم این است که از جمله بازی‌هایی است که برای اندروید، iOS، ویندوز و مکینتاش نیز موجود است.

رمز ارزهای اصلی این بازی عبارتند از:

  • اکسی اینفینیتی توکن با علامت AXS
  • اسموث لاو پوشن با نماد SLP

چگونه مي‌توان در این بازی امتیاز کسب کرد؟ شما با انجام درست ماموریت‌ها و رسیدن به صدر جدول میارزات دونفره و در نهایت خرید مستقیم از بازارچه اکسی اینفینیتی، می‌توانید توکن AXS کسب کنید. در ادامه برای دریافت SLP باید در سطوح مختلف ماجراجویی شرکت کرده و به پیروزی برسید.

یکی از جذابیت‌های این بازی موجوداتی به نام Axie هستند که مي‌توانید آن‌ها را با استفاده از توکن‌های AXS و SLP پرورش دهید. قیمت Axie ها از 80 دلار آغاز می‌شود. لازم به ذکر است که شما برای شروع بازی به 3 اکسی و تولید فرزند نیاز دارید.

معرفی بهترین بازی های کریپتو رایگان ؛ Plant vs Undead

تا به حال Plants vs Zombies را بازی کرده‌اید؟ زامبی‌هایی که به شما حمله می‌کنند و شما باید با استفاده از گیاهان، از حمله آن‌ها به خانه جلوگیری کنید. این بازی تشابه زیادی به Plant vs Undead دارد. در این بازی، بازیکنان برای شکست هیولاها باید لشکری از گیاهان را در باغ‌های خود ایجاد کنند. شما می‌توانید این گیاهان را در هرکجای زمین و به هر ترکیبی چیده و در برابر این هیولاها از خود دفاع کنید.

این بازی یک توکن اصلی به نام PUV دارد که برای به دست آوردن آن باید در زمین‌های خود زراعت کنید. با تمام این تفاصیل، Plant vs Undead  یکی از بهترین بازی های کریپتو برای موبایل است که می‌توانید با استفاده از آن به راحتی درآمد داشته باشید.

معرفی بهترین بازی های کریپتویی بدون سرمایه ؛ گادز آنچیند (Gods Unchained)

ابن بازی محبوب بر روی اتریوم ساخته شده و شما با استفاده از یمیوتبل ایکس، برنامه‌های غیر متمرکز به صورت همتابه‌همتا، بدون نیاز به کارمزد و تا 9,000 تراکنش در ثانیه با یکدیگر تعامل دارند. در این بازی کارتی تحت وب، شما با استفاده از محموعه کارت‌های زمین، کارت‌های اصلی و کارت‌های جنسیس،‌ با دیگران مبارزه می کنید.

کارت‌های اصلی را شما در حین بازی به دست می‌آورید؛ البته برای اینکه بتوانید با سرعت بیشتری این کارت‌ها را کسب کنید، می‌توانید از دیگر بازیکنان درخواست کنید. لازم به ذکر است که این کارت‌های اصلی، پیش از راه‌اندازی بازی به فروش رفته و دیگر تولید نمی‌شود.

جدیدترین بازی کریپتو ؛ مجموعه بازی‌های پلتفرم گالا گیمز

در میان تمام این بازي‌ها، باید از پلتفرم گالا گیمز (Gala Games) نیز اسم ببریم. Gala Games یک پلتفرم بلاک چینی دارای طیف‌های مختلفی از بازی‌های رمز ارزی است. شما با انجام بهترین بازی کریپتو جهان در این پلتفرم، می‌توانید توکن کاربردی GALA را کسب کنید. لازم به ذکر است که تمامی این بازی‌ها برروی ویندوز، مک و تحت وب اجرا می‌شوند.

پلتفرم Gala Games یکی از بهترین بازی های کریپتو رایگان است که شما در آن، نه تنها می‌توانید رمزارزهای موجود را معامله کنید، بلکه می‌توانید آیتم‌های درون بازی را نیز به دیگر بازیکنان بفروشید. گالا گیمز با استفاده از فناوری بلاک چین، مالکت واقعی آیتم‌های درون بازی را به صورت ان اف تی و توکن ERC20 روی شبکه اتریوم به کاربران اهدا می‌کند.

بازی های انلاین کریپتو که در این پلتفرم اجرا می‌شوند، عبارتند از:

  • The Walking Dead: Empires
  • Legends Reborn
  • Spider Tanks
  • Town Star
  • Mirandus
  • Legacy
  • Last Expedition
  • Echos of Empire
  • Fortified

بهترین بازی کریپتو جنگی ؛ شوالیه جنگل (Forest Knight)

اگر بخواهیم از بهترین بازی های کریپتو اندروید و کامپبوتر نام ببریم، مطمئنا نام بازی شوالیه جنگل (Forest Knight) یکی از اولین چیزهایی است که به ذهن می‌رسد. اگر می‌خواهید به فضای این بازی متصل شوید در ابتدا باید یک کیف پول مناسب مانند متامسک تهیه کنید.

در این بازی NFT آیتم‌های خاص، قدرتمند و منحصربه‌فردی هستند که برای هر قهرمان به طور جداگانه و اختصاصی طراحی شده‌اند. ارزش NFT ها کاملا به میزان کمیابی و قدرت قهرمانان شما وابسته است. هرچه قدرت‌های شما کمیاب‌تر باشد، تعداد این توکن‌ها نیز بیشتر می‌شود.

توکن محلی این بازی که KNIGHT نام دارد، توکنی کاربردی است که کاربران آن نه تنها می‌توانند از مزایای درون برنامه استفاده کنند، بلکه می‌توانند در مورد توسعه‌هایی که در آینده در این برنامه ایجاد می‌شود نیز توضیحاتی ارائه دهند.

سخن پایانی

بازیهای حوزه کریپتو ، پولسازترین مبحث در دنیای رمزارزها هستند. شما می‌توانید در این بازیهای پولساز کریپتو به راحتی از طریق فروش NFT های درون بازی، درآمد کسب کنید. در این مطلب ما تلاش کردیم تا بهترین بازی های کریپتو رایگان را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشند. اگر سوالی در مورد مطالب گفته شده وجود داشت و یا موضوعی وجود دارد که می‌خواهید در مورد آن‌ها بیشتر بدانید با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما باشیم.

علاوه‌بر تمام این‌ها اگر می‌خواهید در مورد جدیدترین و مهم‌ترین اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات کسب کنید، به اینستاگرام ابرآراز مراجعه کنید.

اینستاگرام ابرآراز

نمایش بیشتر
سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا