سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
همه

اکسپلور اینستاگرام چیست ؟ 12 ترفند برای ورود به اکسپلور

اولین سوال میلیون‌ها بازاریاب اینستاگرام و هرکسی که آرزوی معروف شدن در اینستاگرام را دارد، این است که اکسپلور اینستاگرام چیست و قسمت اکسپلور اینستاگرام کجاست ؟ در این مقاله با راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام آشنا می‌شویم و ۱۲ نکته و روش ورود به اکسپلور اینستاگرام را به شما می‌گوییم تا با استفاده از آن‌ها، یکی از میدان‌های شگفت انگیز اکسپلور را فتح کنید.

سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز

یکی دیگر از سوالات متداول این است که چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم ؟ در ادامه شما را با راز ورود به اکسپلور اینستاگرام آشنا خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

آیا شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که هم در ایران و هم خارج از ایران فالوور دارند؟ آیا همه آنها می‌توانند به راحتی و با سرعت به پیج شما دسترسی داشته باشند؟ اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که در اینستاگرام فعال‌اند و به افزایش بازدید و دنبال‌کننده‌های خود اهمیت می‌دهند، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم تا با خرید هاست ایران و آمریکا در یک پکیج از نزدیک‌بودن به موتورهای جستجوگر آمریکا و مصون بودن از تحریم‌های احتمالی اطمینان حاصل کنید.

ورود به اکسپلور اینستاگرام

ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام برابر با بازدید بیشتر، فالوور بیشتر و تعامل بیشتر است. این اساسا رویای هر وبلاگ نویس، اینفلوئنسر ، بازاریاب ، برند یا کسب و کار اینستاگرام است.

چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم ؟ قطعا نحوه ورود پست به اکسپلور اینستاگرام آسان نیست. اما اکسپلور شدن پست اینستاگرام، کار شما را بسیار آسان می‌کند. نکته مهم شناخت الگوریتم اکسپلور اینستاگرام است.

ورود به اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور کجای اینستاگرام است ؟

برای آنکه بدانید اکسپلور در اینستاگرام کجاست :

  • دکمه سرچ اکسپلور اینستاگرام، که به عنوان تب جستجو یا کشف نیز شناخته می‌شود، به بالای صفحه اصلی، در کنار نماد پیام‌های مستقیم منتقل‌شده و به صفحه اکسپلور منتهی می‌شود.
  • به صفحه اصلی بروید و DM را در بالا جستجو کنید.
  •  یک نماد جستجوی جدید در دسترس خواهد بود.

اکسپلور در اینستاگرام به چه معناست

قبل از اینکه بدانید اکسپلور اینستاگرام یعنی چه، صفحه‌ای در اینستاگرام به نام Discovery وجود داشت. Discovery قبلاً بیشترین محتوای مورد پسند را به شما نشان می‌داد، اما بر اساس علایق کاربر شخصی‌سازی نمی‌شد.

اما اکسپلور اینستاگرام بر چه اساسی است ؟ پس از آن، اینستاگرام تصمیم گرفت همان صفحه را Explore نامگذاری کند که محتوای اکسپلور اینستاگرام برای هر کاربر متفاوت است و بر اساس علایق و جستجوهای خاص همه شخصی‌سازی می‌شود. در واقع اینستاگرام از سه مدل برای نمایش پست‌ها در Explore استفاده می‌کند:

  • پست‌هایی که دنبال‌کنندگان شما پسندیده‌اند.
  • پست‌‌هایی با تعامل بالا.
  • پست‌هایی مشابه تولید محتوا ی صفحاتی که دنبال می کنید.

اکسپلور در اینستاگرام به چه معناست

اکسپلور اینستاگرام چگونه کار میکند ؟ Instagram Explore را می‌توان صادقانه‌ترین صفحه در نظر گرفت؛ زیرا دقیقاً همان‌گونه با شما رفتار می‌کند که شما با اینستاگرام رفتار می‌کنید. از اوایل سال 2019، اینستاگرام ویژگی جدیدی را برای Explore در نظر گرفته است که دسته بندی های مختلفی در بالای صفحه وجود دارد. کاربر می تواند در هر دسته پست های خاصی را در مورد موضوع مشابه پیدا کند.

دسته‌بندی‌های اصلی صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست :

IGTV:

ویدیوهای طولانی (بیش از یک دقیقه). اگر در Explore وارد این بخش شوید، هم IGTV کسانی را که دنبال کرده‌اید و هم محبوب‌ترین IGTV‌هایی را که دنبال نکرده‌اید می بینید.

خرید:

در این بخش پستهایی از برندهای مختلف را مشاهده می‌کنید که حداقل یک محصول در آن فروخته شده است.

در سمت راست بالای صفحه یک نماد روبان مانند وجود دارد که می‌توانید محصولاتی را که ذخیره کرده‌اید مشاهده کنید. در کنار آن نماد دیگری وجود دارد که مارک‌هایی را که دنبال کرده‌اید به شما نشان می‌دهد.

بخش خرید اینستاگرام

کانال موضوع:

در این قسمت موضوعات مختلفی را مشاهده می‌کنید که با کلیک بر روی آن‌ها وارد پستهای مربوط به آن موضوع شوید. به عنوان مثال دسته بندی‌هایی مانند طبیعت، سفر، مد، غذا، زیبایی و مراقبت‌های بهداشتی، علم و فناوری و غیره وجود دارد.

استوری:

استوری‌ها در دسته بندی بالا جایی ندارند، اما در صفحه اکسپلور اینستاگرام به صورت خودکار در سمت چپ صفحه نمایش داده می‌شوند و اگر روی آن کلیک کنید، یک سری استوری‌ های مشابه دیگر نیز به شما نمایش داده می‌شود.

مزایای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست

مشارکت بیشتر:

افراد بیشتری این پست رو می‌بینند و حتی اگر شما را دنبال نکنند، احتمالاً لایک یا نظر خواهند داد. این به معنای تعامل بیشتر است.

دنبال‌کنندگان بیشتر:

بسیاری از افراد ممکن است با دیدن پستی از شما در اکسپلوره، محتوای شما را دوست داشته باشند. بنابراین آنها وارد صفحه شما می‌شوند و شما را فالو می‌کنند.

آگاهی از برند:

موضوع آگاهی از برند به ویژه برای استارت‌آپ‌ها اهمیت دارد. بنابراین ورود به صفحه اکسپلور، حتی اگر هیچ مزیت دیگری برای شما نداشته باشد (که دارد)، به شما کمک می‌کند تا توسط افراد بیشتری مورد توجه قرار بگیرید. بنابراین نام برند شما در ذهن مخاطب باقی می‌ماند.

آگاهی از برند

تبدیل بهتر:

اگر یک فراخوان مناسب برای اقدام در پست داشته باشید، مشتری یا پیشرو خود را افزایش خواهید داد.

به طور کلی، مهم است که بدانید الگوریتم اکسپلور به طور خودکار یک پست را برای شما انتخاب می‌کند و این کار به صورت دستی انجام نمی‌شود. شما در واقع با یک برنامه کامپیوتری سر و کار دارید و اگر بدانید چگونه کار می‌کند، می‌توانید موفق شوید.

یک کلام از خود اینستاگرام بشنویم :

«ترتیب عکس‌ها و ویدیوها در فید شما بر اساس محتوایی که دوست دارید نمایش داده می‌شود.»

دو عامل بسیار مهم در این مورد وجود دارد: یکی تعاملی که با پست‌های یک حساب کاربری دارید و دیگری زمان ارسال پست. همه پست‌ها در فید شما نمایش داده می‌شوند؛ اما به ترتیبی متفاوت.

“ما همیشه به دنبال بهینه‌سازی نحوه نمایش پست‌های شما هستیم تا به بهترین شکل ممکن برای شما نمایش داده شوند.”

ترتیب عکس‌ها و ویدیوها در فید اینستاگرام

12 ترفند اکسپلور اینستاگرام چیست

در این قسمت متوجه می‌شویم که چگونه در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیریم و با الگوریتم ورود به اکسپلور اینستاگرام آشنا می‌شویم. اگر به افزایش فالوور واقعی به جای فالوور فیک اهمیت می‌دهید مطالب زیر می‌تواند برای شما مفید باشد.

  1. رفتار مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید

صفحه اکسپلور اینستاگرام محتوایی را نشان می‌دهد که بیشترین مطابقت را با علاقه مخاطب دارد. همین یک جمله کافی است تا به اهمیت شناخت مخاطب خود پی ببرید.

ارتباط یکی از مهم‌ترین عوامل است. اگر کاربر محتوای خاصی را دوست داشته باشد، اینستاگرام آن را تشخیص خواهد داد. به عنوان مثال، اگر کاربر به ویدیوهای ورزشی علاقه دارد، احتمالاً بسیاری از پست‌های او در صفحه اکسپلور اینستاگرام مربوط به موضوعات ورزشی است.

سعی کنید بفهمید مخاطبان شما چه نوع محتوایی را بیشتر دوست دارند. برای شروع، باید این سوالات را از خود بپرسید:

  • مخاطب هدف من کیست؟
  • چه محتوایی را بیشتر دوست دارد؟
  • چه صفحاتی را دنبال می کند؟
  • او چه محتوایی را پست می کند؟

به نظرات نگاهی بیندازید تا متوجه شوید نگرانی ها و چالش های مخاطبان شما چیست. بهترین اینفلوئنسرها در بازار هدف شما چه کسانی هستند؟ پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند تا مخاطب را شناسایی کنید و در نتیجه محتوای مرتبط تولید کنید.

ترفندهای اکسپلور اینستاگرام چیست

  1. از هشتگ‌های محبوب برای ورود به اکسپلور استفاده کنید

هشتگ یکی از شرایط ورود به اکسپلور اینستاگرام است. استفاده از هشتگ باعث می شود که محتوای شما برای مردم بیشتر دیده شود. جالب است بدانید برندهایی که حداقل از یک هشتگ استفاده می‌کنند، ۱۲.۶ درصد نرخ تعامل بیشتری نسبت به برندهایی دارند که از این هشتگ استفاده نمی‌کنند.

برای توضیحات بیشتر در رابطه با هشتگ‌گذاری مقاله معنای هشتگ چیست را مطالعه کنید.

فراموش نکنید که علاوه بر هشتگ‌های برند خود، از هشتگ‌های عمومی‌تری نیز استفاده کنید. به این ترتیب نمایش پست توسط افراد دیگری غیر از دنبال‌کنندگان شما مورد توجه قرار می‌گیرد.

اگرچه حداکثر تعداد هشتگ‌ها 30 در هر پست است، اما به طور کلی، به طور متوسط ​​11 هشتگ در هر پست می تواند برای اکثر مشاغل مناسب باشد. سعی کنید برندهای دیگر را نیز تگ کنید. به این ترتیب می توانید مورد توجه فالوورهای آنها قرار بگیرید. اگر پست شما به خوبی طراحی شده باشد، ممکن است شما را مجدداً ارسال کند و برای شما فالوورهای جدیدی به ارمغان آورد.

نوع دیگری از تگ‌ها، تگ موقعیت مکانی است که به ویژه برای مشاغل محلی مفید است. با این حال، هشتگ‌ها و برچسب‌ها ویژگی‌های رایگانی هستند، از آنها به درستی و با دقت استفاده کنید.

هشتگ‌های محبوب برای ورود به اکسپلور

  1. بهترین زمان برای ارسال پست برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست ؟ 

همانطور که در ابتدای بحث اشاره کردیم، اگر الگوریتم‌های اینستاگرام را بشناسیم، می‌توانیم به راحتی از آنها استفاده کنیم. دانستن زمان ارسال پست در هر پلتفرم اجتماعی یکی از راه‌های مهم برای جلوتر ماندن است.

زمان مناسب برای پست کردن، کاملاً به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. ابزارهای تحلیلی زیادی مانند Hootsuite وجود دارد که زمان مناسبی را که افراد بیشتری آنلاین هستند به شما نشان می‌دهد.

بهترین زمان ارسال پست برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام

  1. از IGTV برای ورود به اکسپلور استفاده کنید

IGTV جایگاه خاص خود را در Explore دارد. یکی از فرصت‌های عالی برای تولیدکنندگان محتوا است. استفاده از IGTV در حال رشد است؛ اما کمتر توسط کاربران استفاده می‌شود. این نشان می‌دهد که رقابت کمتری برای IGTV در Explore وجود دارد، بنابراین اگر ایده‌های خلاقانه‌ای برای ویدیوهای IGTV دارید، شانس خود را امتحان کنید!

  1. از استوری‌های ویدیویی برای ورود به صفحه اکسپلور استفاده کنید

درباره اینکه اینستاگرام دقیقاً چه نوع استوری‌هایی در Explore نمایش می‌دهد، بحث‌های زیادی وجود دارد. در مجموع، استوری‌های ترجیحی اینستاگرام شامل ویژگی‌های زیر است:

  • اینستا گرام به دلیل پخش خودکار قسمت استوری بیشتر به سمت استوری‌های ویدیویی تمایل پیدا کرده است.
  • استوری‌های کاوشگر، زیبایی بصری بیشتری نسبت به متن و نوشتار دارند.
  • محتوای استوری‌ها معمولاً شبیه به علاقه شما و اکانت‌هایی است که دنبال می‌کنید.

استوری‌های ویدیویی برای ورود به صفحه اکسپلور

  1. دنبال کنندگان خود را تشویق کنید تا اعلان را برای ورود به اکسپلور فعال کنند

علاوه بر نرخ تعامل بالا که برای هر حساب مورد نیاز است، زمان این تعامل نیز مهم است. یعنی هر چه زودتر لایک و کامنت بگیرید برای شما بهتر خواهد بود.

ترفند دریافت لایک ها و کامنت‌های زیاد اکانت‌های اینستاگرامی به محض پست کردن و قرارگیری بیشتر تو اکسپلور اینستاگرام چیست ؟ یکی از تاکتیک‌هایی که می‌تواند این موضوع را تقویت کند، این است که از مخاطبین خود بخواهید تا اطلاع‌رسانی پستهای شما را فعال کنند. بنابراین اگر مطلبی را پست کنید، بلافاصله به آنها اعلان داده شده و از پست شما مطلع می‌شوند.

یکی از کارهای خلاقانه در این زمینه توسط گری‌وی انجام شده است. او یک اینفلوئنسر محبوب اینستاگرام است و باشگاهی به نام کلاب 60 ثانیه تاسیس کرد. او قرعه کشی می‌کند و هدایا و جوایزی را به افرادی که در 60 ثانیه اول در مورد پست‌های او نظر می‌دهند، اهدا می‌کند.

  1. از CTA برای ورود به اکسپلور استفاده کنید

هرگز قدرت زیرنویس‌ها را دست کم نگیرید، به خصوص وقتی صحبت از دعوت به اقدام یا CTA می‌شود. عنوان هر پست جایی است که مخاطبان به دنبال توضیحات شما هستند. هیچ پستی را بدون کپشن نگذارید و سعی کنید مخاطب را به انجام کاری که می‌خواهید، ترغیب کنید. مثلا می‌توانید سوال بپرسید یا نظر آنها را بپرسید.

دعوت به اقدام

  1. نتیجه تعامل حدکثری با مخاطبان در اکسپلور اینستاگرام چیست ؟

مخاطب در شبکه‌ اجتماعی باهوش‌تر شده و به دنبال ارتباط و رابطه نزدیک است. وقتی یه پیج بی‌روح و خسته کننده می‌بینند، قطعا آن را نادیده می‌گیرند.

پس این وظیفه شماست که مخاطب را درگیر خود نگه دارید. پاسخ دادن به نظرات و DM‌ها نه تنها باعث افزایش تعامل، بلکه وفاداری مخاطب نیز می‌شود.

فراموش نکنید که نظرات همیشه ارزشمندتر از لایک بوده‌اند. بنابراین برای جلب مشارکت بیشتر، آنها را متقاعد کنید که نظرات خود را بنویسند.

  1. اینفلوئنسرها و برندها را تشویق کنید تا با صفحه شما درگیر شوند

در این قسمت از آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام از شما می‌خواهیم با اینفلوئنسرها و برندها ارتباط برقرار کنید. سعی کنید با افراد در صنعت خود روابط طولانی مدت ایجاد کنید.

ارتباط با اینفلوئنسرها و برندها برای ورود به اکسپلور

می‌توانید با روش‌های زیر شروع کنید:

  • آنها را دنبال کنید. (بدون انتظار دنبال کردن)
  • خود را در DM معرفی کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
  • محتوایی را که تولید کرده‌اید از طریق دایرکت یا ایمیل برای آنها ارسال کنید و توضیح دهید که چرا پست شما ارزش توجه دارد.
  • محصولاتی را که استفاده کرده‌اید و از آنها راضی بوده‌اید نام ببرید. (احتمالاً آنها از استوری‌های شما در پیج اینستاگرام خود استفاده خواهند کرد)
  1. از مخاطب بخواهید پست شما را ذخیره و به اشتراک بگذارد

وقتی صحبت از تعامل در اینستاگرام می‌شود، ذهن همه به سمت لایک و کامنت می‌رود، اما اینها تنها راه‌های تعامل نیستند. الگوریتم اینستاگرام روی دو چیز دیگر تمرکز دارد: ذخیره و اشتراک‌گذاری.

برای استفاده از این دو ویژگی، باید محتوای هدفمند ایجاد کنید. به طور طبیعی، کاربران احتمالاً پست‌هایی که آموزشی هستند را ذخیره می‌کنند تا بتوانند بعداً دوباره آن را تماشا کنند. بنابراین، حتی با کمی آموزش می توانید شانس تعامل خود را افزایش دهید.

با کمی خلاقیت می‌توانید به مخاطب انگیزه دهید و تعامل خود را افزایش دهید.

ذخیره تصاویر اکسپلور اینستاگرام

  1. ایده‌های بیشتری را از خود اکسپلور دریافت کنید

 بخش اکسپلور شما احتمالاً به حوزه مورد علاقه یا فعالیت شما مربوط می‌شود و توجه به پست‌های آن می‌تواند ایده‌های زیادی به شما بدهد. به تم‌ها، قالب‌ها، زیرنویس‌ها، ایده‌های متنوع و غیره توجه کنید. ببینید چه چیزی محتوا را ارزشمند می‌کند و از آن خلاقانه استفاده کنید.

  1. برای ورود به صفحه اکسپلور به آمار خود نگاه کنید

در قسمت آخر آموزش ورود به اکسپلور در اینستاگرام به آمارها می‌پردازیم. خود را ارزیابی کنید و نگاهی به آمار بیندازید. شما بهترین رقیب خود هستید. اگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل استفاده کنید، کار شما بسیار آسان‌تر خواهد شد. ببینید کدام پست برای مخاطبان شما جذاب‌تر است.

مثلاً مخاطبان شما بومرنگ‌های شما را دوست داشتند یا چرخ فلک‌های شما را؟ لحن خنده دار خود را دوست دارید یا لحن جدی خود را؟ به همین ترتیب، پست‌های خود را که تعامل بیشتری ایجاد کرده‌اند، پیدا کنید و سعی کنید آنها را بیشتر تکرار کنید.

برای مدیریت اکسپلور اینستاگرام به آمار خود نگاه کنید

چگونه بفهمم که وارد صفحه اینستاگرام اکسپلورر شده‌ام؟

شما هم می‌خواهید بدانبد که راه اطلاع از وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام چیست ؟

در واقع وقتی وارد اکسپلور می‌شوید، اعلان خاصی دریافت نمی‌کنید که پست شما به اکسپلور رفته است. اما می‌توانید آن را بر اساس آمار خود بفهمید.

  • 30 پست آخر خود را در نظر بگیرید.
  • میانگین تعداد لایک و کامنت چقدر است؟
  • حداقل و حداکثر چقدر است؟
  • فرض کنید شما به طور معمول به طور متوسط ​​400 لایک در هر پست دارید.
  • اگر محتوای شما در Explore باشد، در بهترین حالت ممکن است دو برابر این تعداد، یعنی 800 لایک دریافت کنید. البته این اعداد کاملاً نسبی هستند و برای هر صفحه کاملاً متفاوت هستند.
  • راه دیگر این است که به نظرات نگاه کنید. اگر بیش از حد معمول یا از افرادی که فالور شما نیستند، کامنت دریافت کرده‌اید ، به شما تبریک می‌گویم. شما وارد صفحه اکسپلور شدید!

چگونه بفهمم که وارد صفحه اینستاگرام اکسپلورر شده‌ام؟

نتیجه

در دنیای اینستاگرام که حدود 1 میلیارد کاربر دارد، این شانس را دارید که مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرید.

نام این شانس صفحه اکسپلور است. اگر از نکات ذکر شده استفاده کنید و استراتژی درست را به کار ببرید، راه ورود به اکسپلور اینستاگرام چندان پیچیده نیست.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم در مورد این که اکسپلور در اینستاگرام یعنی چه و تب اکسپلور اینستاگرام کجاست ، مطالب مفیدی را با شما به اشتراک گذاشته باشیم.

برای آشنایی بیشتر با فضای اینستاگرام به مقاله قابلیت های جدید اینستاگرام مراجعه کنید.

راه‌های ورود به اکسپلور اینستاگرام
در دنیای اینستاگرام که حدود 1 میلیارد کاربر دارد. با ورود به صفحه اکسپلور اینستا گرام این شانس را دارید که مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرید.

هر سوالی در رابطه با صفحه اکسپلور داشتید، می‌توانید دراینستاگرام با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

نمایش بیشتر
سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا