بازاریابی آنلاینشبکه اجتماعیهمه
موضوعات داغ

اکانت لینکدین چیست و چگونه ساخته می شود

لینکدین یک شبکهٔ اجتماعی است که بر پایه ی روابط تجاری‌ ساخته شده است .  تمرکز اصلی لینکدین روی حرفه و ایجاد مشاغل است. هدف اصلی آن بهبود کسب و کارهای مختلف و آشنایی افراد با آنها است.  لینکدین در واقع یک شبکه اجتماعیست که هدفی غیرازسرگرمی برای اعضای خود دارد . جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد بازاریابی در لینکدین به دیگر مقالات ما سر بزنید.

کاربران از طریق این برنامه میتوانند مهارت و کسب و کار خود را نشان دهند و با افراد دیگر در حوزه کاری خود و کسب و کار های مرتبط با خود آشنا شوند . البته هرکسی میتواند ازلینکدین خود برای اهداف غیراز این هم استفاده کند . محیط این شبکه به گونه ایی طراحی شده است که شما میتوانید علایق و حرفه خود را گسترش دهید . در ادامه همراه ما باشید تا بدانیم اکانت لینکدین چیست وچگونه ساخته می شود . همچنین برای خرید سرور ابری به پنل کاربری سایت ابر آراز مراجعه کنید.

چگونه اکانت لینکدین بسازیم؟

اکانت لینکدین شما در واقع رزومه ی شماست ،پس در هنگام ساخت اکانت اطلاعات را به دقت وارد نمایید.

نحوه نصب لینکدین و ساخت اکانت شخصی در لینکدین :

1- برای ثبت نام در لینکدین و ساختن اکانتلینکدین ابتدا وارد سایت linkedin.com شوید.یا اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را برای سیستم عامل اندروید از طریق Google Play و برای ios از App Store دانلود و نصب نمایید.ابتدا پروفایل خود را بسازید . گزینه Join now رابزنید.

نحوه نصب لینکدین

2- در این صفحه ایمیل و پسورد خود را وارد کنید ودر آخر گزینه Agree & Join را کلیک کنید.

ساخت اکانت شخصی در لینکدین

3-در مرحله بعد برای اینکه ثابت شما ربات نیستید از شما یک سوال تصویری پرسیده می‌شود که باید بخش خواسته شده را در تصویر مشخص کنید . بعد از تایید اینکه شما ربات نیستید وارد مرحله بعد می‌شوید.

اثبات ربات نبودن

4- شماره همراه خود را وارد نمایید . در مرحله بعد کد تایید ارسال شده برای شماره همراه خود را وارد نمایید . گزینه submit را انتخاب کرده وادامه دهید .

کد تایید

5- در این مرحله گزینه کشورو شهر خود را وارد کنید.

انتخاب موقعیت مکانی

6- اما مهم ترین قسمت پروفایل شما در این صفحه است. چرا که عنوان شغلی و نام شرکت را وارد وسپس کلید continue را بزنید . در صورتی که میخواهید از طریق اطلاعات تحصیلی خود لاگین شوید گزینه I’m a student را فعال و سپس فیلدهای خواسته شده را پر کنید.

ورود اطلاعات

7- مرحله بعد ایمیل خود را باز کنید وکد ارسالی به ایمیل را در باکس موردنظر در لینکدین وارد کنید و سپس با کلیک روی Agree & Confirm به مرحله بعد بروید.

ورود به لینکدین

با طی این مراحل، ساخت اکانت لینکدین شما به پایان می رسد و اکنون می‌توانید از قابلیت‌های متنوع آن نهایت استفاده را ببرید لینکدین برای شروع کار به شما افرادی را پیشنهاد میدهد این پیشنهادات بر اساس نام شرکت و نوع کار شما نمایان میشوند. تکمیل سایر اطلاعات در جهت تکمیل پروفایل و اکانت شما در لینکدین است ، مانند: شماره تلفن, عکس و …

رعایت نکات زیر برای داشتن یک پروفایل کامل و خوب ضروریست :

لینکدین یک ابزار ارتباطی حرفه‌ای است و با سایرشبکه های اجتماعی تفاوت هایی دارد. لازم نیست پروفایل و استاتوس خود را مرتبا تغییر دهید، معمولا وقتی پروفایلتان را سریع عوض می‌کنید این طور به نظر می رسد که دنبال شغل هستید. درعوض باید از ابتدا خودتان را حرفه‌ای معرفی کنید؛ به اینصورت که یک پروفایل بی نقص وبدون اشتباه نگارشی و دستوری برای خود بسازید.

عکس پروفایل لینکدین:

عکس پروفایل حرفه ای باید به گونه ای باشد که سرتا شانه ها پیدا باشد و بهتر است لبخند به لب داشته و جنبه ی رسمی عکس رعایت شود .
البته در مورد قرار دادن یا قرار ندادن عکس پروفایل در لینکدین نظرات مختلفی وجود دارد ولی در کشورهای پیشرفته معمولا نیمی از کاربرانی که به دنبال استخدام هستند در پروفایل خود عکسی قرار نمیدهند ،زیرا بر این باورند که عکس باعث پیش داوری ذهن کارفرما میشود و به نوعی باعث ایجاد تبعیض است .
دسته ی دیگر که بیشتر به دنبال ارتباط هستند ،معمولا در پروفایل خودعکس قرار میدهند.چون عکس به نوعی نقش یادآور را دارد ومعمولا وقتی نام کسی را بخاطر نمیاوریم عکس معرف آن شخص است .

عنوان (Headline)

در این بخش میتوانید خود را در حداکثر 120 کلمه معرفی کنید .عنوان اولین چیزی است که بقیه میبینند ،پس سعی کنید این بخش مهم را به خوبی تکمیل کنید .

خلاصه (Summary)

خلاصه بخشیست که بیشتر کسانی که وارد پروفایل شما میشوند آن را می خوانند ،در اینجا شما در 2000 کلمه میتوانید خود و زمینه تخصص خود را به زبانی ساده و روان برای دیگران تعریف کنید ،حتما از کلمات کلیدی که کارفرمایان برای انتخاب نیروی انسانی مورد نیاز خود در زمینه ی شغلی شما دارند استفاده کنید .

تجربه (Experience)

لینکدین نقش رزومه ی شما را دارد پس باید اطلاعات مربوط به تجربیات و سوابق شغلی خود را به طور خلاصه البته به درستی و با دقت وارد کنید.

آموزش ساخت اکانت تجاری در لینکدین:

برای ساخت اکانت تجاری ابتدا باید وارد اکانت شخصی خود(حساب کاربری) خود شده و سپس گزینه work را از منوی تولبار بالا انتخاب نمایید ،از منوی باز شده گزینه ی create a company pageرا انتخاب کنید ،تا وارد صفحه ی مربوط به ساخت اکانت تجاری شوید .
در این صفحه شما نوع بیزنس خود را مشخص کرده ،و سپس اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید . و سپس گزینه ی Create page را کلیک کنید. در این مرحله شما با موفقیت صفحه‌ی تجاری خود را ایجاد کرده اید و می توانید وارد پروفایل‌تان شوید و برای انجام یکسری تغییرات شخصی اقدام کنید.

لینکدین پریمیوم:

نسخه‌ ی پولی لینکدین است که خدمات اضافه ای مانند کلاسهای انلاین کسب و کار،امکان ارسال پیام به هر کسی که در لینکدین است و…

حذف اکانت لینکدین :

لینکدین یکی از بهترین و محبوب ترین شبکه ها در حوزه کسب و کار است .برای شما میتواند قابلیت های زیادی داشته باشد ،اما اگر بنا به دلایلی قصد حذف اکانت خود را داشتید باید مراحل زیر را انجام دهید :

1- در مرحله اول برای حذف اکانت لینکدین حتما باید وارد اکانت کاربری خود شوید و در تولبار بالا روی پروفایل خود کلیک کرده و از زیر منو گزینه Settings & Privacy را انتخاب کنید .

حذف اکانت لینکدین

2- در صفحه ی جدیدی که برای شما باز می‌شود، روی گزینه ی” Accoount preferences” کلیک کنید .

تایید کاربر

3- اینجا روی گزینه “Account management “کلیک کرده و سپس گزینه‌ی Close account” ” را انتخاب می کنیم .

بررسی برای حذف اکانت لینکدین

4- در این مرحله باید دلیل خود را برای حذف لینکدین انتخاب کنید .مثلا میتوانید یکی از گرینه های مورد نظر را بزنید یا اینکه گزینه other را انتخاب کرده و در کادر پایین دلیل خود را بنویسید ،سپس گزینه Next را انتخاب کنید .

ارائه دلیل

5- در مرحله ی آخر پسورد حساب کاربری خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه‌ی Close account کلیک کنید .پس از این مرحله حساب کاربری شما پس از چند هفته کاملا از لینکدین حذف میشود .

مرحله نهایی حذف اکانت لینکدین

در بخش شغل لینکدین کارمند مورد نظر خود را بیابید:

جستجوی شغل یکی از محبوب ترین کاربردهای لینکدین است. به همین خاطر انتشار چنین نیازمندی هایی در مورد شغل های موجود می تواند افراد زیادی را به سمت پروفایل شما هدایت کند. شما می توانید از این قابلیت برای یافتن متخصصانی استفاده کنید که همیشه به دنبالشان بوده اید.
همچنین باید بدانید این کار مزایای دیگری نیز دارد. قرار دادن آگهی استخدام در لینکدین باعث می شود پروفایل شما در دیدرس طیف وسیعی از افراد قرار گیرد و همین امر سیگنالی را ارسال می کند که نشان می دهد کسب و کار شما به خوبی کار می کند.

نتیجه گیری:

همانطور که دیدید، لینکدین مکانی مناسب برای برقراری ارتباط با متخصصانی است که می توانند به شرکای تجاری، مشتری یا کارفرما یاکارمند تبدیل شوند. لینکدین یک پلتفرم عالی برای به دست آوردن اطلاعات تخصصی و مخاطبان هدف است. توسعه شبکه کاری در این پلتفرم به شما کمک می کند در آمد بیشتری از مشتریان خود داشته باشید.
شبکه اجتماعی لینکدین ابرآراز به شما کمک می کند تا مخاطبان و مشتریان واقعی خود را به دست آورید. همان طور که گفتیم لینکدین محل مناسبی برای برقراری ارتباط با بازاریابان B2B است. با اینکه تولید محتوا و به دست آوردن مخاطبان در حجم وسیع در این شبکه اجتماعی بسیار کمتر از اینستاگرام است، اما هر کدام از افرادی که در لینکدین به دست می آورید طول عمر بیشتری دارند و می توانند مزایای بیشتری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا