سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
همه

معرفی بهترین اپلیکیشن تغییر آی پی (IP) رایگان

همه ما در زمان استفاده از برنامه‌ها و وبسایت‌های مختلف، با مشکل عدم دسترسی مواجه هستیم. در این شرایط به هر دری می‌زنیم که بتوانیم به برنامه موردنظر وصل شده و از امکانات آن استفاده کنیم. یکی از مواردی که به شما برای رفع این مشکلات کمک می‌کند، تغییر آی پی با استفاده از برنامه‌هایی است که برای اینکار وجود دارند. در این مقاله ما تلاش می‌کنیم تا چند مورد از بهترین اپلیکیشن تغییر آی پی را به شما معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

اگر به دنبال تغییر آی پی خود هستید، استفاده از سرور اروپا بهترین انتخاب شما خواهد بود. شما می‌توانید برای خرید سرور مجازی اروپا به وب‌سایت ابر آراز مراجعه کنید. اگر هر گونه سوالی درباره‌ی این سرور و مزایای آن دارید، می‌توانید با مشاوران ما تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را بیابید.

آی پی (Ip) چیست؟

پیش از اینکه بهترین اپلیکیشن تغییر ip اندروید یا هر سیستم عامل دیگری را معرفی کنیم، باید اصلا بدانیم که آی پی چیست و چه کاربردی در دنیای وب و اینترنت دارد.

به زبانی ساده، هر دستگاهی برای شناسایی و اتصال به شبکه، به یک شناسه نیاز دارد. این شناسه با نام ای پی به دستگاه‌های مختلف داده می‌شود تا دستگاه‌ها بتوانند به شبکه و همچنین به یکدیگر دسترسی پیدا کنند. IP مخفف عبارت Internet Protocol و بیانگر شناسه یکتای دستگاه شماست که به منظور ارتباط در شبکه از آن استفاده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: اگر می‌خواهید هرچه بیشتر در مورد اینترنت و انواع آن بدانید، با مراجعه به وبلاگ ابرآراز مقاله‌ی آی پی چیست را مطالعه کنید.

معرفی بهترین اپلیکیشن تغییر آی پی (IP)

منظور از اپلیکیشن تغییر ip چیست ؟ اپلیکیشن تغییر آی پی برای اندروید و یا دیگر سیستم عامل‌ها که کمک می‌کنند تحریم سایت‌ها را دور بزنیم، درست مانند یک بلیط طلایی هستند. بی‌هویتی آنلاین، استفاده از سایت‌های پخش مسدود شده و امکان جستجوی هرچه درنظر داریم، بدون ترس از پیگیری، از رویاهای کاربران اینترنت است.

در ادامه برخی از بهترین اپلیکیشن تغییر آی پی اندروید را باهم بررسی خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

انتظارها به پایان رسید، برای اینکه بیشتر با ما آشنا شوید، صفحه خرید vps مجازی از دست ندهید و برای اینکه بیشتر درباره ما بدانید، همین الان کلیک کنید.

1. ProtonV.P.N Free

  • ارائه ۷ روز تست رایگان
  • نامحدود بودن میزان حجم قابل استفاده
  • برخورداری از چندین مکان سرور برای اتصال
  • عدم برخورداری از ویژگی Secure Core یا P2P
  • برخورداری از بهترین حریم خصوصی در مقایسه با رقبا

همانطور که در لیست بالا مشاهده می‌کنید، ProtonV.P.N Free میزان حجم داده‌های نامحدود را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همین موضوع سبب می‌شود تا شما بدون نگرانی در مورد میزان استفاده از داده، از آن استفاده کنید. علاوه‌برآن، پس از ثبت‌نام به مدت هفت روز می‌توانید به صورت رایگان از نسخه آزمایشی و تمامی قابلیت‌های آن استفاده کنید.

این نرم افزار سرویس‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید بازی‌های محبوبی مانند Call Of Duty Mobile که ایران را تحریم کرده‌اند را بدون هیچگونه لگ یا کندی سرعتی تجربه کنید.

به هیچ وجه این فرصت طلایی را از دست ندهید! با کلیک کردن بر روی سرور ابری خارج، اطلاعات بیشتری دریافت کنید تا بیشتر از ما مطمئن شوید!

2. معرفی بهترین اپلیکیشن تغییر آی پی ؛ Windscribe

  • امنیت بالای سرویس
  • حریم خصوصی عالی
  • ارائه رایگان حداکثر ۱۰ گیگابایت داده در ماه
  • شارژ رایگان ماهیانه میزان حجم قابل استفاده
  • پشتیبانی ضعیف و عدم کارایی در برخی مواقع

چه به عنوان کاربر ویژه، چه به عنوان کاربر رایگان، استفاده از Windscribe ، می تواند تجربه جذابی برای شما باشد. شما پس از ورود و استفاده از این اپلیکیشن تغییر ip ، بدون نیاز به ورود ایمیل خود، می‌توانید ماهیانه دو گیگابایت در ماه استفاده کنید. (اگر ایمیل خود را وارد کنید، این عدد تا 10 گیگابایت افزایش می‌یابد.)

یکی از نکات بسیار جذاب این برنامه، این است که شما می‌توانید از میان سرورهای مختلف آمریکای شمالی، اروپا، هنگ کنگ و ترکیه که اخیراً اضافه شده‌انند، گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. اگر بخواهیم ایرادی به این برنامه وارد کنیم، می‌توانیم از رابط کاربری بسیار محدود آن نام ببریم.

برای مشاهده همه محصولات ما به صفحه سرور اختصاصی خارج مراجعه کنید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و سپس به سبد خرید خود اضافه کنید.

3. Hotspot Shield Free V.P.N

  • ارائه ۵۰۰ مگابایت حجم داده در روز
  • آسان بودن روش استفاده و رابط کاربری ساده
  • برخورداری از اکستنشن کاربردی برای مرورگر کروم

Hotspot Shield یکی از بهترین اپلیکیشن های تغییر آی پی در بازار است. این برنامه با ارائه سرعت بالا و دیتای هدیه ۵۰۰ مگابایتی روزان، می‌تواند نیاز شما را برای حفظ حریم خصوصی، دور زدن تحریم سایت‌ها و بازی‌های خارجی برطرف کند. شما به محض استفاده از این برنامه، رابط کاربری منحصربه‌فرد آن را مشاهده می‌کنید. علاوه‌برآن، شما می‌توانید تمامی سرورهای برتر درون برنامه را مشاهده کنید. با اینحال، کاربران اشتراک راسگان تنها می‌توانند از یک آی پی استفاده کنند.

به هیچ وجه این فرصت طلایی را از دست ندهید! با کلیک کردن بر روی سرور مجازی ایران، اطلاعات بیشتری دریافت کنید تا بیشتر از ما مطمئن شوید!

4. TunnelBear Free V.P.N

  • ارائه ضمانت‌های امنیتی عالی
  • محدود بودن داده بسیار کم در ماه
  • فضای کاربری ساده و کاملا کاربر پسند
  • ارائه نسخه‌هایی برای موبایل و دسکتاپ
  • محافظت از هویت کاربران به صورت رایگان

یکی از مواردی که را به بهترین اپلیکیشن تغییر آی پی تبدیل کرده است، امنیت فوق‌العاده بالای آن است. این نرم افزار توسط TunnelBear، غول امنیتی McAfee ساخته شده که به شما این امکان را می‌دهد با خیال راحت از امکانات آن استفاده کنید. شما به محض ورود به این برنامه، متوجه رابط کاربری مناسب آن خواهید شد که برای تمامی افراد با هر رنج سنی می‌تواند مناسب باشد. علاوه‌بر تمام این موارد، شما برای ثبت نام در TunnelBear Free تنها به یک ایمیل نیاز دارید.

با تمام این موارد، TunnelBear به دلیل محدودیت حجمی ۵۰۰ مگابایتی خود، آن هم در یک ماه، نتوانسته به گونه‌ای که باید، رضایت کاربران را جلب کند. اما اگر با این محدودیت مشکلی ندارید و می‌خواهید پس از دانلود اپلیکیشن تغییر ip به صورت رایگان از آن استفاده کنید، TunnelBear یک انتخاب عالی برای ما خواهد بود.

در این مقاله ما تلاش کردیم تا به شما بهترین اپلیکیشن های تغییر آی پی را معرفی کنیم. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، سوالات خود را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهیم. علاوه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در اینستاگرام ابرآراز دنبال کنید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا