سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
همه

هاست وردپرس چیست ؟ آیا شما به هاست وردپرس نیاز دارید؟ 

شاید جالب باشد که بدانید در حال حاضر، بیش از 35٪ سایت‌های جهان، با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده‌اند. اگر شما هم از این دست سایت‌ها هستید و برای میزبانی آن به دنبال هاستی مناسب با کمترین مشکل می‌گردید، فرصت مطالعه‌ی این مقاله را از دست ندهید. ما در این مقاله قصد داریم تا ضمن پاسخ به این سوال که هاست وردپرس چیست شما را با مزیت هاست وردپرس و استفاده از آن برای سایتتان آشنا کنیم؛ پس با ما تا انتها همراه باشید. 

ما در مقاله‌های قبلی خود، به شما توضیح دادیم که چگونه می‌توانید بهترین هاست های وردپرس را برای سایت خود انتخاب کنید. مطالب ارزشمند این مقاله به شما کمک می‌کند تا سایت سریع‌تر و باکیفیت‌تری داشته باشید. به همین دلیل با مراجعه به وبلاگ ابرآراز فرصت مطالعه‌ی مقاله‌ی راهنمای خرید هاست برای وردپرس را از دست ندهید.

سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
برای خرید هاست وردپرس پرسرعت و ارزان می‌توانید به سایت ابرآراز مراجعه کرده و ضمن برخورداری از راهنمایی مشاوران و متخصصان ما بهترین سرویس هاست وردپرس ابری را برای سایت خود انتخاب کنید.

وردپرس چیست

هاست وردپرس چیست ؟

میزبانی هاست وردپرس ، سرویس میزبانی از نوع لینوکسی با کنترل پنل دایرکت ادمین و یا سی پنل است. این سرویس همراه با کانفیگ و تنظیمات منحصر به فردی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که قدرت بسیار بالایی در میزبانی سایت‌هایی که از سیستم وردپرس استفاده می‌کنند، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سیستم مدیریت محتوای CMS، میزانی انعطاف‌پذیر است که به پلاگین‌های متعددی که در مخزن وردپرس وجود دارد، وابسته است. همین موضوع سبب می‌شود تا وردپرس بیش از حد نیاز از منابع استفاده کند. در اینجاست که استفاده از هاست های وردپرس به شما کمک می‌کند تا بدون کاهش کیفیت و انعطاف پذیری این سیستم مدیریت محتوا، سایت خود را بالا نگه دارید.

در نهایت اینکه هاست وردپرس همان هاست لینوکس است که مخصوصا برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده است. سوالی که در اینجا ممکن است برای شما ایجاد شود این است که چه تفاوتی میان هاست لینوکس و ودپرس وجود دارد و به عبارتی دقیق‌تر، بهترین انتخاب برای ما کدام است؟ هاست وردپرس یا لینوکس ؟ از آنجایی که صحبت در مورد این موضوع در این مقاله نمی‌گنجد، ما شما را به مقاله‌ی بررسی تفاوت هاست لینوکس و وردپرس ارجاع می‌دهیم.

تعریف میزبانی هاست وردپرس

هاست چیست؟

هاست چیست و چه کاربردی دارد،‌ شاید این اولین سوالی باشد که در زمان راه‌اندازی سایت خود با آن مواجه می‌شوید. مطمئنا آشنایی در ست با این مفهوم به شما کمک می‌کند تا در زمان انتخاب میزبان، بهترنی آن را انتخاب کنید. به‌طورکلی، زمانیکه شما می‌خواهید سایت را راه‌اندازی کنید، به فضایی نیاز دارید تا بتوانید اطلاعات و فایل‌های سایت را در آن نگهداری و ذخیره کنید.

هاست یا میزبان ابری، فضایی است که توسط سرور در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید اطلاعاتتان را در آن ذخیره کنید. چقدر در مورد سرور و نقش آن در سرعت سایت خود آگاهی دارید؟ برای توضیح سرور باید بدانید که سرور به کامپیوترهای بزرگ با منابع قدرتمندی گفته می‌شود که با استفاده از مجازی سازها به قسمت‌های کوچک‌تری تحت عنوان هاست تقسیم می‌شود.

در زمان انتخاب هاست و شرکت هاستینگ باید نوع سایتی که دارید را در نظر داشته باشید. انواع مختلفی از هاست وجود دارند که با توجه به هریک از موارد زیر می‌توان یکی از آنها را برگزید:

  • نوع سایت
  • میزان اطلاعات و داده‌های موجود در سایت
  • نوع فعالیت‌ها
  • حجم سایت خود

انتظارها به پایان رسید، برای اینکه بیشتر با ما آشنا شوید، صفحه vps لینوکس از دست ندهید و برای اینکه بیشتر درباره ما بدانید، همین الان کلیک کنید.

هاست چیست

مزایای هاست در وردپرس چیست ؟

همانطور که پیش از این نیز عنوان کردیم، سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، سیسم منعطفی است که این انعطاف را وابسته به پلاگین‌های متعددی است که در مخزن وردپرس قرار دارند. برای حفاظت از این انعطاف، شما ناگریز هستید که از منابع سرور بیش از حد مجاز استفاده کنید. پس شما باید از هاست وردپرس سرعت بالا استفاده کنید که منابع و سخت‌افزار قدرتمندی داشته باشد.

برخی از مزایایی که هاست سازگار با وردپرس در اختیار شما قرار می‌دهد، عبارتند از:

بهینه‌سازی بالا

منظور از بهینه شدن در هاست وردپرس چیست ؟ یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف وردپرس این است که از منابع زیادی استفاده می‌کند. این یعنی اگر شما فروشگاه اینترنتی متوسطی را با استفاده از وردپرس راه‌انداری کنید، باید منابعی بیش از هاست اشتراکی در اختیار آن قرار دهید تا سایت بدون هیچ مشکل به کار خود ادامه دهد.

مزیتی که یک هاست وردپرس خوب در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، قدرت بالاتر سرور است. علاوه بر اینکه امنیت بالایی نیز دارد و شما می‌توانید با خیال راحت از آن بهره ببرید.

به هیچ وجه این فرصت طلایی را از دست ندهید! با کلیک کردن بر روی بهترین سرور ابری، اطلاعات بیشتری دریافت کنید تا بیشتر از ما مطمئن شوید!

بهینه‌سازی سایت

منظور از تامین سرعت بالا در هاست وردپرس چیست ؟

در دنیای امروزی وب، داشتن یک وب سایت با سرعت بالا، اولین اقدامی است که مدیر یک سایت باید آن را تامین کند. اگر وب سایتی دارید که با سرعت پایین، بارگذاری می‌شود نه تنها تجربه کاربری ضعیفی برای مخاطبان شما رقم می‌زند، بلکه تاثیر منفی در سئو سایت شم خواهد داشت. استفاده از بهترین هاست وردپرس ایران می‌تواند سرعت سایت شما را به شکل تاثیرگذاری بهبود ببخشد.

تامین امنیت

عموما امنیت جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقدامات در مورد ساخت و پشتیبانی از سایت است. با تامین امنیت، علاوه بر اینکه شما مي‌توانید سایت خود را ایمن نگه دارید، از اطلاعات و داده‌های کاربران سایت خود نیز محافظت می‌کنید. شما با خرید هاست وردپرس ابری می‌توانید از سایت خود در برابر حملات خاص وردپرس محافظت نمایید.

نکته‌ای که لازم می‌دانیم در این قسمت عنوان کنیم این است که تامین امنیت و به‌طورکلی توسعه و نگهداری از سایت، نیاز به دانش فنی و تخصصی بالایی دارد. برای دستیابی به این دانش نیاز است که شما از متخصصان و فعالان حرفه‌ای این زمینه استفاده کنید. استفاده از دانش این افراد به صرف هزینه‌ی بالایی نیاز دارد؛ علاوه برآن، شما باید بتوانید بهترین این افراد را برای تضمین کیفیت سایت خود استخدام کنید.

ما برای کمک به شما در این زمینه خدماتی تحت عنوان پشتیبانی شبکه و سرور ارائه می‌دهیم تا شما بتوانید بر روی کسب‌وکار خود تمرکز کنید و آن را توسعه دهید. در مقابل نیز بردن به محیط عملیاتی، نگه‌داری و توسعه‌ی آن در محیط عملیاتی را به ما بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پشتیبانی شبکه و سرور ابرآراز می‌توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و یا با شماره‌ی 021 – 86084594 تماس بگیرید.

برای مشاهده همه محصولات ما به صفحه خرید سرور اختصاصی ویندوز مراجعه کنید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و سپس به سبد خرید خود اضافه کنید.

روش تامین امنیت در هاست وردپرس چیست

منظور از بروز بودن نرم‌افزار در هاست وردپرس چیست ؟

نکته‌ای که در مورد اجرای یک هاست وردپرسی وجود دارد، انجام مکرر بروزرسانی‌های مختلف است. این کار شاید تنها چند دقیقه از وقت شما را بگیرد اما غالبا با بی‌توجهی مدیران سایت مواجه می‌شود. انجام این بروزرسانی‌ها، نه تنها عملکرد سایت شما را افزایش می‌دهد بلکه می‌تواند شما را از سطح امنیت سایت نیز مطمئن سازد.

به هیچ وجه این فرصت طلایی را از دست ندهید! با کلیک کردن بر روی سرور مجازی بورس ایران، اطلاعات بیشتری دریافت کنید تا بیشتر از ما مطمئن شوید!

افزودن آسان گواهینامه‌های SSL

به قسمت URL سایت که در آن قرار دارید توجه کنید؛ آیا قفل کوچکی را در این قسمت مي‌بینید؟ می‌دانید چرا بعضی سایت‌ها این قفل را دارند و برخی خیر؟ وجود این قفل براساس نصب گواهی SSL است و اینکه آیا این گواهی در آن سایت نصب شده یا خیر! سرویس هاست وردپرس به شما امکان می‌دهد به سادگی گزینه SSL را به سایت خود اضافه کنید. (برای آشنایی با مفهوم گواهی SSL به وبلاگ ما مراجعه کرده و از مطالب مقاله‌ی گواهینامه SSL چیست استفاده کنید.)

افزودن گواهینامه‌های SSL

ویژگی‌های هاست وردپرس ابرآراز چیست؟

در ادامه بررسی می‌کنیم که هاست سازگار با وردپرس ارائه شده از سمت ابرآراز چه ویژگی‌ها و امتیازاتی نسبت به دیگر هاستینگ‌ها دارد. همانطور که توضیح دادیم، هاست وردپرس هزینه‌ی بالاتری نسبت به یک هاست معمولی دارد. در نتیجه نیاز است که شما با مهم‌ترین ویژگی‌ها در زمان انتخاب هسات وردپرس آشنا شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

امنیت بالای هاست های ارائه شده

امنیت یکی از مهم‌ترین مسائل برای وب‌مسترها در زمان انتخاب هاست سازگار با وردپرس و یا هر نوع دیگری هاست است. ابرآراز با استفاده از قدرتمندترین فایروال‌های روز دنیا می‌تواند امنیت اطلاعات شما را به بهترین شکل تامین کند. 

علاوه بر این ما با قرار دادن هاست شما پشت CDN از سایت شما در برابر حملات DDoS محافظت می‌کنیم. (اگر با حملات DDoS برخورده‌اید ولی به درستی نمی‌دانید برای مقابله با آن باید چه اقداماتی انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی مقابله با حملات DDoS را مطالعه کنید.)

پشتیبانی 24 ساعته و رایگان

هاست های وردپرس را می‌توانید از هر هاستینگی تهیه کنید، اما با خرید آن از یک شرکت معتبر، ریسک مشکلات متعدد را به حداقل برسانید. ابرآراز با پشتیبانی 24 ساعته و رایگان خود در تمامی ساعات شبانه روز می‌تواند هرگونه نگرانی در مورد ایجاد مشکلات احتمالی را از شما دور کند.

پشتیبانی 24 ساعته و رایگان

کنترل پنل مدیریت هاست وردپرس چیست ؟

هاست وردپرس مانند لینوکس است و شما می‌توانید از کنترل پنل‌های دایرکت ادمین و سی پنل برای مدیریت آن استفاده کنید. هر دوی اینها از جمله کنترل پنل‌های پرطرفدار در ایران به شمار می‌روند.

اگر در مورد هاست وردپرس سوالی دارید و یا برای خرید سرویس هاست وردپرس به راهنمایی نیاز دارید، می‌توانید در بخش نظرات و یا پشتیبانی سایت ما با ما در ارتباط باشید. در پایان نیز خوشحال می‌شویم اگر تجربه‌ی استفاده از هاست وردپرس را دارید، با ما و دیگر مخاطبان این مقاله به اشتراک بگذارید. برای پیوستن به ما در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از این لینک استفاده کنید. 

نمایش بیشتر
سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا