ارز دیجیتال
موضوعات داغ

هر آنچه که باید درمورد صرافی بایننس Binance وسرور آن بدانید

امروزه افراد زیادی در حوزه‌ی ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند. اگر شما نیز جز کسانی هستید که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنید قطعاً نام اکسچینج بایننس رو شنیده‌اید. صرافی بایننس چیست ؟ حساب بایننس چیست ؟ صرافی بایننس Binance بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان شناخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم Binance را معرفی کرده و نحوه‌ی کار کردن با آن را آموزش بدهیم. در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ سوال بایننس چیست را بیابید و با ویژگی‌های سرور مجازی اروپا که سرور مجازی مناسب با آن است بیشتر آشنا شوید.

صرافی بایننس Binance چیست ؟ برنامه بایننس چیست ؟

صرافی بایننس چیست ؟ برنامه بایننس چیست و چه کاربردی دارد؟ صرافی Binance یک صرافی جهانی واقع در چین است که در سراسر جهان میلیون‌ها کاربر دارد و بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC) و بایننس کوین ( BNB ) را ارائه می دهد. ساخت حساب در سایت بایننس کاملا رایگان بوده و در کمتر از چند دقیقه قابل انجام است. همچنین تعداد ارز هایی که در Binance پشتیبانی می‌شود بسیار زیاد است. بنابراین تریدر‍‌ها دایره انتخاب وسیعی دارند؛ اما چیزی که به عمکرد بهتر شما در ترید کمک می‌کند خرید سرور مجازی بایننس است؛ زیرا بایننس ایرانیان را تحریم کرده است و تنها راه دور زدن این تحریم‌ها سرور بایننس است.

خرید سرور مجازی بایننس راهی طلایی برای پیشی گرفتن از رقبا !

با خرید سرور مجازی بایننس می‌توانید با گامی محکم از رقبای خود پیشی بگیرید و به صورت کاملا حرفه‌ای به مبادلات خود بپردازید؛ سرور مجازی Binance در واقع یک کامپیوتر با منابع سخت افزاری قوی با کانفیگ بالا است که هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در یک کشور دیگر روشن است. این سرورها این امکان را به شما می‌دهد تا یک IP ثابت کشور خارجی همراه‌ با اینترنت آن کشور را از داخل کشور ایران در اختیار داشته باشید و با بهترین شرایط ممکن به صورت کاملا حرفه‌ای به ترید بپردازید.

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید vps بایننس سرعت اینترنت بسیار بالای آن است که این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هنگام ارسال درخواست خرید یا فروش، درخواست خود را با بیشترین سرعت ممکن به صرافی مدنظر خود ارسال کنید و در لحظه طلایی بهترین تصمیم را بگیرید. برخورداری از ip ثابت در سرور Binance یکی دیگر از مزایای این سرورها می‌باشد که باعث حفظ امنیت مبادلات شما می‌گردد؛ ضمن اینکه ما در ابر آراز با ارائه فایروال ابری بر روی سرور مجازی بایننس امنیت مبادلات شما را تضمین می‌کنیم.

تاریخچه معاملات در بایننس ( تاریخچه صرافی بایننس)

تاریخچه معاملات در بایننس ید طولایی دارد؛ و این داستان از جایی آغاز شد که صرافی بایننس (Binance) در سال ۲۰۱۷ تاسیس گردید. چانگپنگ ژائو (Changpeng Zhao) مدیر و بنیانگذار بیانس است. او پیش از تأسیس بایننس، شرکت فیوژن سیستم (Fusion Systems) را تأسیس کرده بود که در زمینه ارایه راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه مالی فعالیت داشت. چانگپنگ ژائو در سال 2013 میلادی به عنوان سومین عضو تیم کیف پول ارز دیجیتال Blockchain.info به این کمپانی پیوست. او همچنین کمتر از یک سال در صرافی OKCoin به عنوان مدیر ارشد فناوری (CTO) مشغول به فعالیت شد جایی که زمینه تأسیس صرافی بایننس برای او فراهم شد.

صرافی Binance در ماه فوریه 2017 در کشور چین تاسیس شد. اما پیش از ممنوعیت مبادلات ارزهای دیجیتال توسط دولت چین در سپتامبر 2017، سرورها و دفتر مرکزی خود را از چین به ژاپن منتقل کرد. در ماه مارس 2018 میلادی این شرکت دفاتر خود را در کشور تایوان افتتاح کرد. در حال حاضر دفتر این شرکت در مالت مستقر است. شرکت Binance، ارز دیجیتال خود به نام با بایننس کوین ( BNB ) را ایجاد کرد. در جولای سال ۲۰۱۷، توسط عرضه‌ی اولیه کریپتوکارنسی‌ خود، توانست ۱۵ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کند.

اطلاعات کلی اکسچنج بایننس چیست ؟

در ابتدا قصد داریم یک معرفی اجمالی انجام بدهیم‌:

نوع وبسایت : صرافی ارزهای دیجیتال
افتتاح شرکت : 2017
مکان شرکت : Shibuya-ku, Tokyo
روش های واریز : ارزهای دیجیتال ( Cryptocurrency )
روش های برداشت : ارزهای دیجیتال ( Cryptocurrency )
ارزهای پشتیبانی شده : بیت کوین , اتریوم , ریپل , تتر , لایت کوین و…. ( بیش از 45 ارز دیگر)
اعتماد جامعه نسبت به سایت Binance : عالی
وضعیت امنیت : متوسط
پشتیبانی : خوب

تاریخچه معاملات در بایننس

توجه: اگر از آن دست افرادی هستید که علاقه شدیدی به سرمایه‌گذاری و افزایش دارایی خود دارید، بی‌شک با بازار بورس آشنا هستید و می‌دانید که موفقیت در این بازار می‌تواند بستری مناسب برای اهداف اقتصادی شما باشد؛ همانطور که می‌دانید سرمایه‌گذاری در بورس به مراتب کم خطرتر از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است و با تغییرات ناگهانی کمتری روبرو است؛ برای اطلاع بیشتر از مفاهیم بورس پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله سرور مجازی بورس چیست بزنید.

رفرال کد صرافی بایننس چیست ؟

هنگام ثبت نام در صرافی بایننس یک گزینه ی کد رفرال و یا کد دعوت وجود دارد که شما می‌توانید این کد را از دوستان یا شخصی که قبلا در این صرافی ثبت نام کرده است دریافت کرده و هنگام ثبت نام این کد را وارد کنید.

شخصی که از این کد استفاده می‌کند در کارمزدهای خرید و فروش از تخفیف برخوردار می‌شود. بخشی از کارمزدهای ترید به شخصی که کد رفرال او وارد شده است پرداخت ‌می‌شود.

معاملات فیوچرز بایننس چیست ؟

در پاسخ به سوال بایننس فیوچرز چیست باید عنوان کنیم که معاملات فیوچرز، قراردادهایی بین دو طرف هستند که درطی آن یک دارایی مشخص با قیمتی که طرفین قرارداد بر سر آن به توافق رسیده‌اند، در تاریخی معین معامله می‌شود.

به عنوان مثال فرض کنید که شما یک خیاط هستید و سفارش دوخت ۱۰۰۰ دست یونیفرم را برای ۶ ماه آینده در برنامه کاری خود دارید. با توجه به نوسانات قیمتی ممکن است زمانی که بخواهید پارچه‌های مورد نیاز برای سفارش را خریداری کنید قیمت بالا رفته باشد و مبلغی که سفارش دهنده برای دوخت ۱۰۰۰ یونیفرم به شما پیشنهاد داده بود، دیگر برای شما به‌صرفه نباشد و به عبارتی ضرر کنید.

استفاده از قراردادهای آتی در چنین مواردی راه حل بسیار خوبی است. در نتیجه در این مثال شما به عنوان خیاط، پارچه مورد نیاز خود را با کمک قرارداد آتی تهیه می‌کنید، به این صورت که با تولیدکننده پارچه قراردادی منعقد می‌کنید که بر اساس آن طرفین موظفند که پول و کالا را در تاریخی معین و با قیمتی که از پیش تعیین شده بود معامله کنند.

این قراردادها در بازارهای مالی نیز کاربرد دارند و معامله‌گران زیادی از آنها استفاده می‌کنند. بایننس به عنوان یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین صرافی‌ها در حوزه رمز ارز ها نیز از این نوع معاملات پشتیبانی می‌کند.

لوریج در صرافی بایننس چیست ؟

در صرافی بایننس بازه لوریج در معاملات از 1 تا 125 برابر می‌باشد. برای استفاده از لوریج یا همان اهرم معاملاتی در صرافی بایننس، ابتدا باید لوریج مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس با توجه به لوریج انتخابی، بایننس مارجین اولیه مورد نیاز آن را اعلام کرده و در صورت داشتن مارجین اولیه شما مجاز به انجام معامله خواهید بود. در صورتی که برای معاملات خود لوریجی انتخاب نکنیم، به صورت پیش‌فرض، لوریج 20x توسط بایننس انتخاب می‌شود.

انتخاب لوریج در صرافی بایننس با محاسبات خاص خود انتخاب خواهد شد. به‌طور کلی، هرچه مقدار سفارش بیشتر باشد، عدد لوریج مجاز پایین‌تر خواهد بود. برای مثال اگر لوریج را 125 انتخاب کنیم، اندازه سفارش نباید از 50 هزار دلار بالاتر رود. همچنین مارجین اولیه یا مارجین مورد نیاز برای هر سفارش، در زمان انتخاب لوریج ، محاسبه خواهد شد.

آموزش ترید در بایننس Binance

سپاسگزاریم که تا این بخش از مقاله همراه ما بودید حال به سوالات پر تکرار طریقه و نحوه ترید در بایننس و همچنین آموزش ترید در صرافی بایننس رسیدیم. در لیست رتبه‌بندی CoinMarketCap ، صرافی Binance به لحاظ حجم معاملات در رتبه‌ی دوم جدول در میان بزرگ‌ترین صرافی‌های کریپتو قرار دارد. بی‌تردید ترید در بایننس از محبوبیت بالایی برخوردار است.

Binance یک صرافی کریپتو به کریپتو است. به این معنا که کاربران از آن فقط می‌توانند برای معاملات ارزهای دیجیتال استفاده کنند. در صورتی که ارز دیجیتالی در اختیار ندارید، قبل از شروع معامله در صرافی Binance ، لازم است ارز دیجیتال خریداری کنید.

پس از خریداری کریپتوکارنسی‌های خود، می‌توانید از آن برای معامله با بیش از ۲۰۰ کوین و توکن مختلف در صرافی بایننس استفاده کنید. پلتفرم آنلاین بایننس به دلیل طیف گسترده‌ کوین هایی در آن موجود است، سرعت بالای معاملات آن و میزان کارمزد کم برای اشخاصی که در این زمینه مبتدی هستند و قصد دارند اولین قدم خود را در فضای ارزهای دیجیتال بردارند، بسیار مناسب است. برای انجام این کار، پس از خرید ارز دیجیتال باید به وبسایت بایننس با آدرس www.binance.com رفته و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

تفاوت بازار ارز دیجیتال و فارکس

 در بازار ارز دیجیتال شما می‌توانید بدون حضور هیچ واسطه‌ای معاملات خود را انجام دهید. در صورتی که در بازار فارکس واسطه‌ها بسیارند. بازار فارکس چیست؟ بازار فارکس در واقع  محیطی است که ارزهای دیجیتال در آن مبادله می‌شوند. یکی از جنبه‌های منحصر به فرد این بازار بین‌المللی، این است که هیچ بازار فیزیکی برای تبادل ارز خارجی وجود ندارد. بنابراین سایت فارکس، یک بازار به اصطلاح فرابورس (Over The Counter/ OTC) محسوب می‌شود. همه ی تراکنش‌ها در فارکس، با استفاده از شبکه‌های کامپیوتری، بین معامله‌گران سراسر جهان، انجام می‌شود. برای آشنایی کامل با این موضوع مقاله ی آشنایی کامل با بازار فارکس و سرمایه گذاری در آن را در بلاگ ما مطالعه نمایید.

احراز هویت در صرافی بایننس ( identity verification در بایننس )

طبق قوانین این سایت، قبل از شروع ترید در بایننس ابتدا کاربران باید بررسی کنند که آیا کشوری که در آن هستند در لیست تحریم‌های تجاری یا اقتصادی قرار دارد یا خیر. اگر کاربران با آگاهی از این که کشور در تحریم است در Binance عضو شوند، Binance این حق را دارد که در صورت مشاهده‌ی عدم رعایت شرایط توسط کاربران، هر حسابی را لغو یا مسدود کند. خوشبختانه، ایران به لیست کشورهای مورد پذیرش احراز هویت بایننس اضافه شده است. اما این صرافی هیچ بیانیه رسمی در این زمینه اعلام نکرده است. در صورتی که از صرافی بایننس استفاده می کنید توصیه می شود تا زمان انتشار بیانیه رسمی توسط Binance اکانتی با مشخصات و آی‌پی غیر ایرانی از طریق VPN ایجاد کنید.

ارز دیجیتال بایننس کوین چیست ؟

ارز دیجیتال بایننس کوین، اولین بار از طریق عرضه‌ سکه (ICO) در ماه جولای سال ۲۰۱۷ منتشر شد. هدف اصلی ساخت بایننس کوین، جذب سرمایه برای توسعه و گسترش صرافی بایننس بود. صرافی کریپتو بایننس، که جزو یکی از بزرگترین صرافی‌های کریپتو است، از امنیت و سرعت پردازش قابل توجهی دارد.

همچنین ایجاد ارز دیجیتالی بایننس باعث شد جایگاهی پیشرو در این محیط به دست بیاورد. بلاکچین و کوین‌های معاملاتی این صرافی در تاریخ ۱۸ آپریل ۲۰۱۹ راه‌اندازی شدند. در پی همین مسئله، در سال ۲۰۱۹ بایننس کوین ( BNB ) که یک توکن اتریوم ERC-20 بر روی بلاک‌چین اتریوم است، به بلاکچین خود منتقل شد. به عبارت دیگر، در واقع بایننس کوین (با نشانه‌ی اختصاری BNB ) هم یک ارز دیجیتال مختص صرافی بایننس و هم یک کریپتوکارنسی بر روی زنجیره‌ بلاک چین بایننس به شمار می‌آید؛ پیشنهاد می‌کنیم پیش از خواندن ادامه مطلب برای آشنایی کامل با مفهوم اتریوم ، مقاله اتریوم چیست را مطالعه نمایید.

ارز دیجیتال بایننس کوین چیست

تفاوت بایننس کوین و بیت کوین چیست؟

•  امنیت

هر گاه صحبت از معامله‌ بیت کوین است، معامله‌گر همواره باید در نظر داشته باشد که از کدام صرافی کریپتو استفاده کند. زیرا همه‌ صرافی‌ها و سایت‌ها به یک اندازه قابل اعتماد و امن نیستند. ارز دیجیتال بایننس کوین در صرافی بایننس که یکی از امن ترین صرافی ها در جهان است، پذیرفته می‌شود.

• تمرکز در برابر عدم تمرکز

بیت کوین در همه‌ی صرافی‌های موجود معامله می‌شود و نسبت به انواع مختلفی از متغیرها آسیب‌پذیر است. در حالی که ارز دیجیتال بایننس به شدت تاثیرپذیر از شرایط داخلی ‌Binance است، کمتر مستعد تاثیر از شرایط خارجی است.

• پیشینه

بایننس کوین، ارزی نسبتاً جدید است که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. از طرف دیگر، بیت کوین دارای سابقه‌ای طولانی و اثبات شده‌ای است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است.

• تعداد و حجم

حداکثر تعداد بیت کوین ها، ۲۱ میلیون اعلام شده است این در حالی است که عرضه‌ بایننس کوین ۲۰۰ میلیون کوین است. این بدان معناست که طی سال‌های آینده، کوین‌های BNB می‌توانند به لحاظ حجم کلی، از بیت کوین نیز سبقت بگیرند.

بر خلاف بیت کوین، اتریوم و سایر کریپتوکارنسی‌های پیشرو، بایننس کوین ارزی جدید در شبکه‌ بلاک چین محسوب می‌شود. این بدان معناست که سهم بازار آن نسبت به دیگر کوین‌های پیشرو، کمتر و علاوه بر آن، تخصیص پرتفوی معامله‌گران نیز به این دست از کریپتوکارنسی‌ها محدود است.

در نتیجه این موضوع باعث می‌شود ارائه دهندگان کریپتو، بر سر منابع سرمایه‌گذاران هر روزه با هم به رقابت بپردازند. کریپتوکارنسی‌ها ممکن است به دلیل عدم وابستگی‌شان به دولت، برای بسیاری از معامله‌گران فریبنده باشند، اما این عاقلانه نیست که فکر کنیم اقدامات دولت تأثیر عمده‌ای بر ارزش آن‌ها نخواهد گذاشت. برای نمونه اگر اوضاع اقتصاد دولت ایالات متحده در شرایط نامساعدی باشد، این موضوع ممکن است باعث شود معامله‌گران به دلیل ترس از کاهش ارزش ارز خود، سرمایه گذاری‌شان را در فضای کریپتوکارنسی‌ها افزایش دهند.

از آنجایی که بایننس کوین یک توکن اتریوم ERC-20 است، می‌تواند در کیف پول های نرم‌افزاری مانند MyEtherWallet و Jaxx ذخیره شود، همچنین کیف پول های سخت‌افزاری مانند TREZOR و Ledger Nano S نیز از BNB پشتیبانی می‌کنند. به طور کلی، هر کیف پولی که قادر به ذخیره اتریوم (ETH) است می‌تواند از توکن BNB نیز پشتیبانی کند.

کیف پول بایننس چیست ؟

مطمئنا تا کنون با سوال کیف پول بایننس چیست مواجه شده‌اید. در این مرحله قصد داریم شما را با این مفهوم آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید. بایننس یک صرافی مبتنی بر رمز ارز است که در جولای سال ۲۰۱۷ توسط Changpeng Zhao راه‌اندازی شد. مدتی بعد در نوامبر همان سال، نسخه موبایلی بایننس برای هر دو سیستم عامل Android و iOS منتشر کرد.

بایننس والت کیف پول رسمی کریپتوکارنسی صرافی معتبر بایننس برای دسترسی به شبکه هوشمند بایننس و اتریوم است. شما می‌توانید از این کیف پول برای ذخیره، خرید، فروش و تبدیل ایمن ارزهای رمزنگاری شده و اتصال به هزاران پروژه در بلاکچین‌های مختلف استفاده کنید. 

چگونه می‌توان بایننس کوین را خریداری کرد ؟

در رابطه با فروش و خرید بایننس کوین باید بگوییم که در حال حاضر نمی‌‌توان بایننس کوین را استخراج کرد. به دلیل این که همه‌ی کوین‌های بایننس در زمان “ICO” استخراج شده‌اند. برای خرید بایننس کوین دو روش وجود دارد:

1. در صورتی که شما مالک بیت کوین، اتریوم و سایر آلت‌ کوین‌ها باشید، برای خرید این کریپتوکارنسی می‌توانید به سادگی از روال آن پیروی کنید. فقط کافیست که به ارزش کوین‌های خود، بایننس کوین دریافت کنید.

2. در صورتی که شما هیچ کریپتوکارنسی ندارید و اکنون می‌خواهید بایننس کوین خریداری کنید، ابتدا باید برای انجام این کار مقداری ارز دیجیتال خریداری نمایید. توصیه می‌شود که به سراغ ارزی با نقدینگی و ثبات بالا مانند بیت کوین، اتریوم ، لایت‌کوین ، ریپل و… بروید. مطمئن شوید که از طریق سایت‌های معتبر و امن برای خرید ارز خود اقدام کنید. پس از آن می‌توانید به سایت بایننس رفته و ارز خود را به BNB تبدیل کنید.

توجه: سایت‌های متعددی وجود دارند که از بایننس کوین پشتیبانی می‌کنند اما، نقدینگی‌ این سایت‌ها پایین است. از آنجایی که BNB برای انجام تراکنش‌ها در صرافی بایننس بوجود آمده است، بنابراین بهتر است این ارز مستقیماً از سایت Binance خریداری شود.

بلاک چین چیست؟

بلاکچین یک دفترچه ثبت سوابق است که بین تمام اعضای شبکه پخش شده و همه‌ی اعضای شبکه به اطلاعات این دفترچه دسترسی دارند. واژه بلاک چین (Blockchain) از دو واژه‌ی Block ‌(بلاک) و Chain (زنجیره) تشکیل شده است. این فناوری در حقیقت زنجیره‌ای از بلاک‌ها است.

در هر بلاک، هر اطلاعاتی را می‌توان به ثبت رساند؛ از جرم و جنایت‌های یک فرد گرفته تا جزئیات تراکنش‌های یک شبکه پولی مانند بیت کوین اطلاعات در بلاک‌ها ثبت شده و بلاک‌ها با هم به صورت زنجیره‌ای مرتبط می‌شوند. بدین صورت توسط این زنجیره،بلاک چین به وجود می‌آید؛ البته این توضیحات خلاصه‌ای کوتاه از واژه بلاک چین است که نمی‌تواند به تنهایی پاسخگوی شما عزیزان باشد؛ از این رو توصیه می‌کنیم برای آشنایی کامل با این مفهوم به مقاله بلاک چین چیست که تیم متخصص ابر آراز به تحریر آن برآمده‌اند، مراجعه فرمایید.

کریپتوکارنسی چیست؟

کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) از دو واژه کریپتو به معنی رمزنگاری (crypto) و کارنسی به معنی ارز (currency) ایجاد شده است. رمز ارز که همچنین ارز رمزپایه یا ارز رمزنگاری شده نیز گفته می‌شوند، یک ارز دیجیتال یا ارز مجازی است که از علم رمزنگاری برای امنیت شبکه و معاملات استفاده می‌کند. به دلیل وجود این ویژگی امنیتی جعل این نوع ارزها، دشوار و تقریباً غیرممکن است. برای اطلاعات بیشتر مقاله ی کریپتوکارنسی چیست را مطالعه نمایید.

توجه داشته باشید که رمز ارز نوعی ارز دیجیتال است اما هر ارز دیجیتالی ، رمز ارز نیست. اکثر رمز ارز ها از سیستم‌های غیرمتمرکز مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین استفاده می کنند. با آموزش صرافی بایننس با ما همراه باشید.

انواع کریپتوکارنسی

کریپتوکارنسی به دو دسته‌ی کوین و توکن تقسیم می‌شود:

• کوین‌ها دارای بلاکچین اختصاصی هستند. مانند: بیتکوین
• توکن‌ها بلاکچین اختصاصی ندارند. بنابراین، از طریق بلاکچین سایر کوین‌ها فعالیت می‌کنند؛ مانند بایننس کوین ( BNB ) که توکنی بر پایه ی اتریوم است.

تفاوت ارز دیجیتال و کریپتوکارنسی

به هر گونه دارایی که ماهیت فیزیکی ندارد ارزهای دیجیتال گفته می‌شود. ارزهای دیجیتال به صورت الکترونیکی وجود دارند و برای استفاده از آن‌‍‌ها به اینترنت نیاز است. برخی از ارزهای دیجیتال مانند وب مانی و پی پال توسط دولت‌ها و سازمان‌ها، کنترل و سپس صادر می‌شوند. این درحالی است که برخی دیگر، کنترل نشده هستند. بدین معنا که هیچ دولت و سازمانی نمی‌تواند آنها را دستکاری و کنترل کند. به این نوع از ارزها مانند بیت کوین ، کریپتوکارنسی یا رمز ارز گفته می‌شود که برای تضمین امنیت معاملات از رمزنگاری استفاده می کنند.

تفاوت ارز دیجیتال و کریپتوکارنسی

صرافی های کریپتوکارنسی [ کریپتوکارنسی در صرافی بایننس دارای چه کاربردهایی است ]

حال که با مفهوم کریپتوکارنسی و تفاوت آن با ارز دیجیتال بیشتر آشنا شدیم؛ بهتر است به موضوع اصلی یعنی بایننس چیست برگردیم تا بفهمیم که کریپتوکارنسی در صرافی بایننس چه کاربردهایی دارد. در صورت استفاده از کریپتوکارنسی برای پرداخت هزینه‌های ترید ها، صرافی بایننس به کاربران خود ۲۵ درصد تخفیف ارائه می‌دهد. همچنین دسترسی به تخفیف‌های مربوط به حجم معاملات بالاتر را نیز فراهم می‌کند.

تخفیف هزینه معاملاتی BNB به چه صورت است؟

مادامی که ارز بایننس کوین در صرافی بایننس نگه داشته شود، فارغ از این که کدام جفت ارز معامله می‌شود، تریدرها می‌توانند هزینه‌های معاملاتی‌شان را با بایننس کوین پرداخت کنند. هنگامی که این کار را انجام می‌دهند، در مقایسه با هزینه‌های ترید های عادی دیگر، ۲۵ درصد تخفیف دریافت می‌کنند. همچنین این امکان را دارند که در صورت تمایل در هر زمانی، گزینه “پرداخت هزینه با BNB ” را در تنظیمات حساب بایننس خود فعال و یا غیرفعال کنند.

چگونه BNB ، دسترسی به تخفیف‌های مربوط به حجم معاملات بالاتر را فراهم می‌کند؟

Binance نیز مانند بسیاری از صرافی‌های دیگر، برای تریدرهای با حجم بالاتر، تخفیف‌هایی ارائه می‌دهد. اما برخلاف دیگر صرافی‌ها، این دست از تریدرها برای دسترسی به تخفیف‌های این چنینی، مجبورند مقادیر مشخصی از ارز دیجیتال بایننس کوین را در حساب خود نگه دارند.

مزایای استفاده از بایننس کوین چیست ؟

• در بازار کریپتوکارنسی‌ها دارای هزینه‌ای نسبتاً پایین است.
• امکان بهره‌مندی از تخفیف در هزینه‌ی معاملات بایننس وجود دارد.
• امکان استفاده از آن در خارج از پلتفرم معاملاتی بایننس وجود دارد.
• مبادله‌ی آن با ارزهای فیات امکان‌پذیر است.
• می‌توان از طریق دسک تاپ، HTML5، iOS و Android دسترسی آسان به آن ایجاد کرد.
• فرایندهای تراکنش با سرعت بالایی انجام می‌شوند.
• طیف گسترده‌ی انواع کریپتوکارنسی ها: صرافی بایننس امکان معامله بیش از ۴۰ جفت ارز را فراهم می‌کند.

ریسک های سرمایه گذاری در بایننس کوین چیست ؟

• به دلیل این که توکن بیانس نیزمانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال ، مبتنی بر اتریوم است، ممکن است در آینده افزایش رقابت و کاهش احتمالی ارزش آن را به دنبال داشته باشد.

• این واقعیت که بایننس کوین محدود به صرافی بایننس است و نیز روند آن به اعتبار و عملکرد این صرافی به شدت وابسته است، می‌تواند به عنوان یک مشکل اساسی محسوب شود. همین امر باعث می‌شود، بایننس کوین نتواند به تنهایی مسیر حرکت خود را مشخص کند.

• سیاست بازخرید بایننس از قابلیتی برخوردار است که می‌تواند قیمت‌ها را کاهش دهد. توسعه‌دهندگان BNB قصد دارند بخش معینی از کوین‌ها در آینده بازخرید کنند. بنابراین، احتمالاً از ارزش آن کاسته خواهد شد. این موضوع می‌تواند منجر به سقوط قیمت بایننس کوین شود.

مراحل ثبت نام در سایت صرافی بایننس

برای عضویت و ثبت نام در سایت بایننس ابتدا وارد سایت https://accounts.binance.com که سایت ثبت نام بایننس به صورت رسمی محسوب می‌شود، شده و اطلاعات خود را وارد کنید. سپس، گزینه‌ی I agree to Binance’s Terms Of Use را انتخاب کرده و بر روی دکمه‌ی Register کلیک کنید.

مراحل ثبت نام در سایت صرافی بایننس

پس از انجام مراحل گفته شده لینک تائید ثبت نام سایت Binance به آدرس ایمیلتان ارسال خواهد شد، که پس از کلیک بر روی این لینک، حساب کاربری بایننس شما فعال می‌شود.

توجه: پس از گذراندن مراحل ثبت نام در بایننس، فراموش نکنید که اقدامات امنیتی حساب خود را از همان ابتدا تکمیل کنید.

چگونه در صرافی بایننس احراز هویت کنیم ؟

چگونه در بایننس احراز هویت کنیم ؟ همانطور که در بالا گفتیم ثبت نام در صرافی بایننس بسیار آسان است و به صورت کاملا رایگان انجام می‌گیرد. همچنین می‌توانید برای ثبت نام  از کامپیوتر یا موبایل شخصی خود استفاده کنید. اما مرحله‌ای که پس از ثبت نام وجود دارد احراز هویت در Binance است.

آموزش مراحل احراز هویت صرافی بایننس و طریقه‌ی دریافت کد 2FA 

پس از ثبت نام و عضویت در صرافی بایننس هنگامی که برای اولین بار وارد حساب کاربری‌ خود می‌شوید، از شما سؤال می‌شود که از چه طریق می‌خواهید کد ۲FA را دریافت کنید، google authenticator یا sms authentication :

۲FA یک احراز هویت دو عاملی است. این روش احراز هویت که به آن وریفای حساب بایننس نیز گفته می‌شود، برای امنیت بیشتر، ورود به‌حساب کاربری را به دو مرحله تبدیل می‌کند. بنابراین اگر کسی به رمز عبور و نام کاربری شما دسترسی بیابد، نخواهد توانست وارد حساب کاربری‌تان شود.

برای مثال اگر گزینه google authenticator فعال باشد، هرزمانی که بخواهید وارد حساب کاربری‌تان در Binance شوید، پس از واردکردن رمز عبور و نام کاربری، از شما خواسته خواهد شد تا کد امنیتی که برای شما در اپلیکیشن google authenticator ارسال شده است را وارد کنید. پس حتما باید به موبایلتان دسترسی داشته باشید و کد درخواست شده را در قسمت مربوطه سایت وارد کنید؛ به همین راحتی احراز هویت و وریفای بایننس انجام می‌گیرد.

نحوه واریز به صرافی بایننس [ واریز ارزهای دیجیتال خود به سایت بایننس ]

بعد از آن که حساب کاربری تریدر فعال می‌شود، حال به مرحله نحوه واریز پول به حساب Binance می‌رسیم؛ باید قبل از انجام هرگونه معامله، ارزهای دیجیتال به حساب خود اضافه کنید تا تریدرها بتوانند به خرید و فروش کریپتوکارنسی‌ها بپردازند. به منظور تبدیل ارز دیجیتال خود به ارز دیگری باید به قسمت Deposit حساب کاربری‌ وارد شوند.
با کلیک بر روی کلمه‌ی Deposit آدرسی که باید ارز به آن ارسال شود برای تریدر نمایش داده می‌شود.

چگونه در صرافی بایننس ترید کنیم ؟

پس از ثبت نام ، احراز هویت و واریز پول مهمترین چیزی که حائز اهمیت است، فراگیری روش و نحوه ترید در بایننس است که نیاز به  صرف وقت برای آموزش حرفه‌ای دارد تا بتوانید با دانش کافی در بهترین زمان ممکن بهترین تصمیم را بگیرید.

آموزش ترید در صرافی بایننس

ابتدا باید وارد حساب کاربری‌ شده سپس بر روی گزینه‌ Exchange در نوار بالای صفحه کلیک کنید. سپس Basic (حالت ساده) را انتخاب کنید.

بعد از انجام مراحل فوق باید جفت ارز معاملاتی خود را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های سایت بایننس این است که صدها جفت ارز معاملاتی ارائه می‌دهد که لیست آن در سایت موجود است. به‌عنوان مثال، ارز دیجیتال بیت کوین قابل‌معامله با ۱۴۳ کوین مختلف دیگر است. به عبارت دیگر می‌توان گفت که بیتکوین ۱۴۳ جفت معاملاتی در صرافی بایننس دارد. در صورتی که در حساب یک تریدر فقط ارز دیجیتال اتریوم وجود داشته باشد، آن شخص فقط قادر به معامله با ارز اتریوم خواهد بود. بنابراین کوینی که به عنوان جفت معاملاتی اتریوم معامله می‌شود را باید انتخاب کنند. پس از این باید انتخاب کنند که چه نوع معامله‌ای را می‌خواهند شروع کنند.

انواع معاملات در بایننس

سایت بیانس ارائه دهنده‌ی سه نوع معامله است؛ اما چگونه در بایننس معامله کنیم  ؟ در ادامه به شرح هر یک از این معاملات بایننس به صورت جامع پرداختیم: 

۱. معاملات سفارش های محدود

سفارش‌های محدود به تریدرها این امکان را می‌دهد تا حداکثر قیمت موردنظر خود برای پرداخت کوین و یا حداقل قیمتی که مایل به فروش آن‌ها هستند را تعیین کنند. پس از تعیین حداکتر و حداقل قیمت تریدرها باید منتظر بمانند تا یک تریدر دیگر( خریدار یا فروشنده) قیمت آن‌ها را بپذیرد.

۲. سفارش های بازار

یکی دیگر از معاملات بایننس سفارش‌های بازار است. سفارش‌های بازار به تریدرها این امکان را می‌دهد تا کوین‌ها را با قیمت روز بازار خود معامله کنند. این سریع‌ترین و ساده‌ترین روش معامله در بایننس است.

۳. سفارش های stop-limit

سفارش‌های stop-limit سفارش‌هایی هستند که دارای حد ضرر هستند. این سفارش‌ها به تریدرها این امکان را می‌دهد تا یک کوین را زمانی که به قیمت مشخص تعیین‌شده‌ای رسید، بخرند یا بفروشند. این نوع از سفارش اغلب توسط تریدرهای کارآزموده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه معامله در بایننس مناسب برای مبتدیان به چه صورت است؟

ابتدا یک مبلغ را به عنوان مبلغ موردنظر و پایه‌ی خود برای معامله انتخاب کنید. اگر از قیمت موجود در بازار رضایت داشتید، بر گزینه‌ی Market کلیک کرده و مقدار ریپلی (همان کوین انتخابی خود) که قصد دارید خریداری کنید را وارد نمایید.این قابلیت وجود دارد که مقدار ریپل را هم به صورت مبلغ عددی و هم به صورت درصدی از اتریوم موجود در حساب خود وارد کنید. سپس با کلیک کردن بر روی گزینه‌ی Buy XRP اولین ترید خود را به اتمام برسانید. اکنون شما به یک تریدر در سایت بایننس تبدیل شده‌اید.

میزان کارمزد صرافی بایننس

محاسبه کارمزد ترید در بایننس به چه صورت است؟ کارمزد بایننس جزو پایین‌ترین نرخ‌های کارمزد موجود در بازار است. صرافی بایننس از کاربران خود برای انجام deposits (واریز) هزینه‌ی اضافیی را دریافت نمی‌کند. به دلیل این که این صرافی تنها مختص به ارز دیجیتال است. این سایت هزینه‌های برداشت متفاوتی را برای کریپتوکارنسی‌های مختلف در نظر گرفته است. اما همه‌ی نرخ‌های در نظر گرفته شده بسیار پایین هستند.

به‌عنوان مثال، اگر ارز دیجیتال اتریوم برداشت کنید، ۰٫۰۱ اتریوم ، هزینه کارمزد معاملات بایننس آن خواهد بود. در صورتی که اگر ریپل برداشت کنید، ۰٫۲۵ ریپل کارمزد به شما تعلق خواهد گرفت. کارمزد خرید و فروش در بایننس شامل ۰٫۱ درصد از هر خرید یا فروش است. درصورتی‌که تریدرها برای پرداخت این کارمزدها از بایننس کوین استفاده کنند، هزینه‌ها نیز تا ۵۰٪ کاهش می‌یابد. بنابراین، هزینه نهایی چنین معاملاتی به ۰٫۰۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد!

در حالت کلی محاسبه کارمزد صرافی بایننس به عوامل متعددی بستگی دارد و یکی از عوامل آن میزان معاملات شما می‌باشد. به طور مثال افرادی که میزان معاملات ماهانه‌ای کمتر از 50 کوین دارند، مبلغی که به عنوان کارمزد بایننس پرداخت می‌کنند، برای هر معامله 1/0 درصد از مبلغ مورد معامله است. 

مقایسه کارمزد بایننس با صرافی‌های دیگر

با بررسی هزینه‌های معاملات در صرافی‌های دیگر دلیل این همه محبوبیت Binance در این بازار را بهتر متوجه می‌شویم. برای نمونه، سایت‌های Bittrex و Bitstamp که به دلیل داشتن میزان کارمزد Binance کم مشهور هستند، برای هر معامله ۰٫۲۵ درصد کارمزد دریافت می‌کنند. این مقدار که پنج برابر بیشتر ازهزینه‌ای است که سایت Binance دریافت می‌کند!

امنیت سایت بایننس چگونه است؟

سایت بایننس به کاربران و به اصطلاح تریدرهای خود این امکان را می‌دهد تا با چندین روش از سرمایه‌ی خود در برابر هکرها محافظت کنند.

برای حفظ و بالا بردن امنیت حساب شخصی در Binance از موارد زیر پیروی کنید:
فقط از سایت رسمی بایننس استفاده کنید: توصیه می کنیم که از کلیک کردن بر روی لینک‌های مربوط به بیانس در ایمیل یا سایت‌های مختلف اجتناب کنید. همچنین بهتر است URL رسمی Binance را برای خود علامت‌گذاری نمایید تا تنها از طریق سایت اصلی معاملات خود را به انجام برسانید.

از نرم‌افزار آنتی‌ویروس‌های بسیار قوی و مطمئن استفاده کنید: امنیت حساب بایننس با میزان ایمن بودن دستگاه شخص رابطه‌ی مستقیم دارد. به عبارت دیگر،حساب کاربری یک تریدر به همان اندازه که دستگاه او ایمن است، امنیت دارد. قبل از شروع فعالیت خود در این حوزه اطمینان حاصل کنید که تمام دستگاه‌هایی که برای دسترسی به حساب بایننس خود از آن‌ها استفاده می‌کنید هیچ گونه باگ و ویروس نداشته باشد. به یاد داشته باشید که تنها کسی که مسئولیت امنیت حساب شما را بر عهده دارد، تنها خود شما هستید.

معامله در بایننس برای چه کسانی مناسب است؟

سایت صرافی بایننس طوری طراحی شده است که به طور حداکثر مورد استفاده‌ی طیف وسیعی از کاربران قرار گیرد. از ویژگی‌های کاربردی این سایت می‌توان به ساده بودن معامله در آن به خصوص برای افراد تازه‌کار اشاره کرد. با این وجود امروزه تریدرهای حرفه‌ای بسیاری از آن استفاده می‌کنند. در حالت کلی معامله در بایننس به معامله‌گران در هر سطحی پیشنهاد می‌شود. چراکه معامله در این سایت بین‌المللی به دو بخش ساده و پیشرفته تقسیم‌شده است و درنتیجه پاسخگوی نیاز هر دو گروه است. اگر به تازگی پا در این عرصه گذاشته‌اید، می‌توانید ابتدا با انجام معامله به‌صورت ساده، شروع کنید. سپس به سمت معاملات پیچیده‌تر بروید.

از دیگر مزایای صرافی بایننس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• اگر شما به دلیل مشغله‌ی کاری خود دائماً در رفت و آمد هستید، بی شک برنامه‌ی مخصوص تلفن همراه Binance می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. برنامه‌ی تلفن همراه Binance با سیستم‌عامل‌های iOS و Android سازگار است. بنابراین، تقریباً همه‌ می‌تواند در هر نقطه از جهان معاملات خود را انجام دهند و یا حساب شخصی خود را در سایت بایننس کنترل کنند.

• سایت Binance طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال قابل معامله را به کاربران ارائه می‌دهد.

• صرافی بایننس دارای ارز دیجیتال مختص به خود (BNB) یعنی بیاننس کوین است. این موضوع می‌تواند برای کاهش هزینه‌های معاملاتی و نقدینگی کلی در بیاننس بسیار مفید باشد.

• حجم بالای معاملات در بایننس نسبت به صرافی‌های دیگر از دیگر مزایای بایننس به حساب می‌آید. به علاوه این صرافی از بیشتر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

سرور مجازی ترید و صرافی بایننس

حال که با مفهوم بایننس به طور دقیق تر آشنا شدید در ادامه قصد داریم به جواب سوال چه سرور مجازیی برای Binance مناسب است؟ بپردازیم. سرور های مجازی انواع مختلفی دارند که در این مقالات به تعریف، بررسی و مقایسه  هرکدام از آن ها پرداخته ایم؛ اما پیش از اینکه به معرفی انواع سرور مجازی بپردازیم لازم است تا مقاله سرور مجازی (VPS) چیست را مطالعه کنید تا با مفهوم اولیه سرور مجازی به طور کامل آشنا شوید.

اگر قصد ترید کردن را دارید سرویس ابری می‌‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. سرور مجازی که برای معامله کردن استفاده می‌شود باید قابلیت های خاصی داشته باشد که امروزه با کمک گرفتن از تریدر های حرفه ای ایران ، این نوع سرورهای مجازی نیز در حال راه اندازی هستند. این امر امکان ایجاد یک سرور قدرتمند با قیمت مناسب برای کاربران را فراهم می‌کند.

باتوجه به اینکه مصرف CPU در سایت بایننس بالا و بسیار شدید است، بهترین نوع سرور مجازی برای استفاده از این سایت، پلن های Core i9 است. به این دلیل که این پلن ها از فرکانس بیشتر، CPU قوی تر و کشش بالاتری برخوردار هستند. این سرورها دارای IP اختصاصی ثابت آلمان هستند. همچنین این سرورهای مجازی دارای آپتایم بالا و سخت افزار مورد نیاز تریدها هستند.

معامله در سایت بایننس چیست ؟

سایت بایننس به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که تا جایی که امکان دارد مورد استفاده‌ی طیف وسیعی از کاربران قرار گیرد. معامله در این سایت برای افراد تازه‌کار بسیار ساده است و در عین حال نیز معامله‌گران حرفه‌ای بسیاری از آن استفاده می‌کنند.

معامله در این سایت به دو بخش ساده و پیشرفته تقسیم‌شده است که درنتیجه پاسخگوی نیاز هر دو گروه است. می‌توانید در ابتدا با انجام معامله به‌صورت ساده، شروع کنید و سپس به سمت معاملات پیچیده‌تر بروید.

راهنمای خرید بهترین سرور مجازی بایننس [ vps مناسب بایننس ]

به منظور خرید سرور مجازی مناسب برای بایننس باید به نکات زیر توجه داشته باشیم:

1) قبل از اقدام به خرید سرور بایننس ابتدا باید به این نکته توجه کنید که سروری که قصد خرید آن را دارید، سرور کشور آلمان، فنلاند، انگلیس و یا هر کشوری که از طرف بیانس و دیگر اکسچنج ها تحریم نیست، باشد. بر اساس تجربه‌ی تریدرهای حرفه‌ای ایرانی سرور مجازی بایننس که که سروری در کشورهای اروپایی همچون آلمان و فنلاند است، می‌تواند بهترین پیشنهاد باشد. در ادامه همراه ما باشید تا دلیل این انتخاب را بیشتر توضیح دهیم.

2) دومین نکته‌ای که باید در خرید سرور ترید بررسی شود این است که سروری را که تهیه می‌کنید، کمترین میزان پینگ به ایران را داشته باشد. در غیر این صورت به احتمال زیاد با تاخیر چند ثانیه ای روبرو خواهید شد که این امر در ترید به معنای مرگ است.

3) سومین نکته‌ی قابل توجه این است که باید اطمینان حاصل کنید که سایتی که در آن اقدام به خرید بهترین vps برای ترید بایننس می‌کنید، به هیچ وجه قطعی نداشته باشد. در غیر این صورت امکان ضرر کردن در ترید بسیار بالا خواهد بود.

راهنمای خرید سرور مجازی بایننس

4) سعی کنید از سایتی سرور ترید تهیه کنید که پشتیبانی بالا و شبانه روزی داشته باشد. داشتن پشتیبانی شبانه روزی از اهمییت بالایی برخوردار است.

5) برای خرید سرور مجازی بهتر است سمت سایت های متفرقه نروید. حتما قبل از خرید سرور تحقیق کنید.

6) حتماً بعد از خرید سرور مجازی برای بیاننس به یک سایت بررسی IP رفته و مطمئن شوید که IP شما متعلق به کشوری است که درخواست آن را داده بودید.چراکه ممکن است سرور اشتباهی خریداری شده باشد.

بیتمکس چیست ؟

شایید شما نیز با این سوال رو‌به‌رو شده باشید که بیتمکس چیست ؟ درواقع بیتمکس (Bitmex) از نظر حجم معاملات، بزرگترین پلتفرم معاملاتی بیت کوین در جهان است. در این صرافی، ده‌ها هزار معامله‌گر یا به‌اصطلاح «تریدر» از سراسر جهان به معامله ارزهای دیجیتال ، به‌‌خصوص بیت کوین می‌پردازند.

با فعالیت در بازارهای نقدی (Spot)، یعنی همان کاری که در صرافی‌های معمولی انجام می‌دهید، فقط می‌توانید از افزایش قیمت سود ببرید، اما با فعالیت در بازارهای مشتقه (Derivative) می‌توان از سقوط قیمت‌ها هم سود برد. بیتمکس یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملات مشتقه بیت کوین است.

امکان سود بردن از سقوط قیمت‌ها یا همان شورت (Short) کردن (علاوه‌بر امکان سود بردن از افزایش قیمت) و همچنین معامله با اهرم (Leverage) یا همان امکان معامله با چند برابر سرمایه اولیه، باعث جذابیت بسیار بالای بیتمکس برای معامله‌گران شده است.

p2p در بایننس چیست ؟

آیا با مفهوم p2p در بایننس چیست آشنایی دارید؟ صرافی‌های Peer-to-Peer (P2P) بسترهایی هستند که به افراد اجازه می‌دهند ارز رمزنگاری شده را از یک حساب به‌حساب دیگر و بدون مراجعه به یک مؤسسه مالی انتقال دهند. مبادلات همتا به همتا زمانی انجام می‌شود که دو نفر برای خرید یا فروش ارز رمزنگاری به طور مستقیم با یکدیگر در تعامل باشند.

در مبادله P2P افراد اعم از خریدار و فروشنده در صرافی یا پلتفرم P2P از طریق سایت ثبت‌نام می‌کنند و اقدام به ثبت تبلیغات تجاری خود برای خرید یا فروش ارز دیجیتال در یک بستر مشخص و در یک محدوده قیمت مشخص می‌کنند. بر اساس نوع کار این صرافی‌ها به دودسته مبادله Escrow based و Automated تقسیم‌بندی می‌شوند.

سرور مجازی آلمان و فنلاند

استفاده از سرور مجازی آلمان بدلیل فاصله جغرافیایی کم‌تر آن نسبت به سایر کشور ها سرعت بالایی دارد. به علاوه این سرور پینگ پایینی به کشور ایران دارا می‌باشد و همین امر نیز در سرعت بالای این سرور موثر است.

ویژگی‌های سرور مجازی آلمان و فنلاند که در ابرآراز ارائه می‌گردد:

۱-این سرور از هارد NVMe که از پر سرعت تریت هاردهای موجود است استفاده کرده است.

۲- سرور مجازی آلمان از پورت ۱ تا ۱۰ گیگ استفاده می‌کند

۳- از دیتاسنتر آپدیت و قوی برخوردار است.

۴- سخت افزار این سرور مناسب و جدید است.

۵- فرکانس رم سرور مجازی آلمان بسیار بالا است.

۶- سرور مجازی آلمان از فرکانس های پردازشگر بالایی برخوردار است.

۷- استفاده از نسل جدید رم DDR4

این گزینه های ذکر شده برای یک سرور مجازی خارجی همچون سرور مجازی ابری اروپا که در ابر آراز به فروش می‌رسد، یک مزیت خوب و با جرات می‌توان گفت که یک برگ برنده محسوب می شوند؛ از دیگر مزایای این سرور می‌توان به این موضوع اشاره کرد که آی پی این سرور به هیچ وجه تغییر نمی‌کند و همیشه در دسترس است.

یکی دیگر از راه‌های افزایش در آمد شروع یک کسب و کار پر رونق است، کسب‌وکاری که با خلق ایده‌هایتان همچون کودکی در دستان شما رشد و پروش می‌یابد و می‌تواند در کنار کسب درآمد بسیار حس شیرین کارآفرینی را در شما ایجاد کند؛ این رویا تنها با انجام ترفندهای درست و کارآمد امکان پذیر است و داشتن علم لازم می‌تواند ریسک و خطر پذیری شما را در این راه پر فراز و شیب کاهش دهد؛ برای اطلاع از این ترفندهای کاربردی و مهم توصیه می‌کنیم به مقاله ترفندهای راه اندازی کسب و کار موفق بپردازید.

شما می توانید برای دستیابی به اطلاعات روز دنیا در حوزه فناوری و تکنولوژی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

‫4 نظرها

  1. سلام وقت بخیر
    اگه ایمیلی که از طرف بایننس میاد رو خارج از سرور تو دسکتاپ خودم باز کنم میتونه بفهمه که آی پی ایرانی دارم؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر باشه، اگر که فقط ایمیلتون رو باز کنید و بر روی لینک های آن کلیک نکنید، قادر به شناسایی آی پی شما نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا