سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
رایانش ابریشبکه ابریهمه

سرور مجازی ترکیه چیست ؟ آیا تجارتتان به vps ترکیه نیاز دارد

سرور مجازی چیست؟ منظور از سرور مجازی ترکیه چیست ؟چه تفاوتی میان vps ترکیه و دیگر سرورها وجود دارد؟ مطمئنا اگر قصد ساخت و طراحی سایت برای خود و کسب‌‌وکارتان را دارید، با واژه‌ی سرور،‌ هاست و میزبان آشنایید و یا حتی برای یک بار هم که شده با این اصطلاحات مواجه شده‌اید. یکی از ملزومات ساخت سایت و داشتن یک کسب‌وکار موفق اینترنتی،‌ استفاده از سرور مجازی و ابری است. در ادامه ما قصد داریم تا شما را با یکی از پرطرفدارترین انواع سرور آشنا کرده و به شما کمک کنیم سایت خود را با کمترین مشکلی بالا بیاورید. برای آشنایی با سرور خارجی لازم است تا مقاله‌ی سرور مجازی ایران چیست را مطالعه نمایید.

خرید سرور مجازی با پشتیبانی عالی، پهنای باند نامحدود در ابراراز

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • سرور مجازی VPS چیست؟
  • چه زمانی باید از سرور مجازی استفاده کرد؟
  • سرور مجازی ترکیه چیست ؟
  • دلال اهمیت سرور اختصاصی ترکیه چیست ؟
  • آیا کسب‌وکار شما به خرید وی پی اس ترکیه نیاز دارد؟

سرور مجازی چیست؟

پیش از اینکه به سراغ موضوع اصلی مقاله برویم و در این مورد صحبت کنیم که سرور مجازی ترکیه چیست و استفاده از آن چه مزایایی به همراه دارد،‌لازم می‌دانیم شما را با مهم‌ترین و پایه‌ترین مفهومی که برای درک پاسخ سوالات خود نیاز دارید، ‌آشنا کنیم. در اولین قدم شما باید به درستی بدانید که سرور مجازی یا VPS چیست و چرا باید از آن برای راه‌اندازی سایت خود استفاده کنیم.

سرور مجازی که ترجمه‌ای از عبارت virtual private server است به سروری با منابع قدرتمند گفته می‌شود که با استفاده از تجزیه سرور فیزیکی (Dedicated server) و با استفاده از فناوری مجازی سازی (virtualization) به سرورهایی با منابع کمتر و تعداد بیشتر تقسیم شده است.

یکی از دلایلی که اکثر کاربران تمایل به استفاده از سرور مجازی VPS دارند این است که این سرور ها محدودیت‌های هاست اشتراکی را ندارند. برای مثال ممکن است سایت شما به منابع رم بیشتری نیاز داشته باشد که این در سرویس‌های اشتراکی قابل ارائه نیست. بطور کلی می‌توان گفت که سرور مجازی انعطاف پذیرتر، سریع‌تر و امن‌تر از هاستینگ اشتراکی است.

صحبت بیشتر در مورد مفهوم سرور مجازی در این مقاله نمی‌گنجد، اما اهمیت بالای این موضوع ما را برآن داشته است تا در مقاله‌ای جدا به تفصیل در مورد دلایل اهمیت سرور مجازی صحبت کنیم. برای آشنایی بیشتر با VPS به وبلاگ ابرآراز مراجعه کرده و مقاله‌ی سرور مجازی VPS چیست را مطالعه نمایید.

سرور مجازی چیست

چه زمانی به سرور مجازی نیاز داریم؟

یکی از جمله سوالاتی که افراد عموما با آن مواجه می‌شوند این است که آیا کسب‌وکار من نیاز به سرور اختصاصی دارد یا خیر؟ مواردی که در ادامه عنوان می‌کنیم به شما کمک می‌کنند که به درستی درک کنید که آیا شما به سرور مجازی نیاز دارید یا خیر.

  • نیاز به افزایش منابع بیشتر برای میزبانی دارید یا خیر؟
  • نیاز به نصب ماژول‌های سفارشی یا نرم‌افزاری خاص دارید؟
  • نیاز دارید بتوانید به طور کامل سور خود را مدیریت کنید؟
  • می‌خواهید از پروتکل‌های ssh استفاده کنید؟ (اگر آشنایی درستی با پروتکل ssh ندارید، می‌توانید از محتوای مقاله‌ی پروتکل ssh چیست استفاده کنید.)
  • به امنیت بالا و دسترسی root سرور نیاز دارید؟
  • ترافیک متوسط و درحال رشدی دارید؟

اگر پاسخ شما به تمام این سوالات مثبت است،‌ شما به یک سرور مجازی نیاز دارید. با این حال اگر نیزا به مشاوره‌ي بیشتری در این زمینه دارید و می‌خواهید شخصی پاسخگوی سوالات ذهنی شما باشد، می‌توانید با متخصصان و مشاوران ما با شماره‌ی 021 – 86084594 تماس بگیرید تا در نهایت هیچگونه ابهامی در این زمینه نداشته باشید.

سرو مجازی ترکیه چیست؟

به بیانی ساده، سرور مجازی ترکیه ، یک سرور جداسازی شده از دیتاسنتر ترکیه است که IP اختصاصی این کشور را در اختیار شما قرار می‌دهد. عموما افراد به دلایل متعددی از سرور ترکیه استفاده می‌کنند؛ دلایلی مانند کسب‌وکار یا ترید و معامله در بازار ارزهای دیجیتال. داشتن آشنایی درست و اصولی در مورد این سرور، به شما کمک می‌کند تا متناسب با نیاز و بودجه‌ی خود،‌ مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

در سرور مجازی ترکیه نیز مانند دیگر سرور های مجازی ، میزان منابع سخت‌افزاری را کاربران با توجه به نیازشان تعیین می‌کنند. همچنین شما با توجه به سیستم عاملی که دارید می‌توانید از لینوکس و یا ویندوز استفاده کنید.

منظور از سرو مجازی ترکیه چیست

ویژگی‌های سرور مجازی ترکیه چیست ؟

ویژگی‌ها و دلایل متعددی وجود دارد که افراد را ترغیب می‌کند تا از سرور مجازی ترکیه استفاده کنند. در ادامه ما برخی از مهم‌ترین و رایج‌ترین آنها را عنوان کرده و در مورد آنها با شما صحبت مي‌کنیم.

  • مقیاس پذیری

مقیاس پذیری ویژگی‌ای است که به شما امکان می‌دهد، منابع سرور خود را به شکل مناسب‌تری مدیریت کنید. اگر شما پس از تهیه‌ی یک سرور نیاز پیدا کنید که منابع سرور را افزایش یا کاهش دهید، مقیاس پذیری به شما امکان می‌دهد، این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. لازم به ذکر است که شما با خرید سرور ترکیه از ابرآراز می‌توانید منابع خود را بدون اینکه IP تغییری پیدا کند، افزایش یا کاهش دهید. پس با سرور مجازی ترکیه ابرآراز می‌توانید هزینه‌ها خود را مدیریت کنید.

  • منابع اختصاصی

VPS ترکیه ابرآراز، منابع سرور را به صورت کاملا اختصاصی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در نتیجه مصرف دیگر کاربران تاثیری در کارکرد سایت شما نخواهد داشت.

  • دسترسی Root

سرور مجازی ترکیه به شما امکان می‌دهد سرور خود را به راحتی مدیریت کرده و هر تغییری که در نظر دارید را در سرور انجام دهید.

دسترسی Root

خرید سرور مجازی ترکیه برای چه کسانی مناسب است؟

در ادامه برخی از نمونه‌های استفاده از وی پی اس ترکیه را به شما شرح می‌دهیم. اگر سایت شما یکی از انواع این سایت‌هاست می‌توانید برای خرید vps ترکیه به وب سایت ما مراجعه کنید.

  • سایت های تجارت الکترونیک

برای یک تجارت بین‌المللی که بخش زیادی از کاربرانش از خارج کشور به سایتش وارد می‌شوند، استفاده از یک سرور مجازی خارج مانند سرور اختصاصی ترکیه تضمین می‌کند که سایتی با عملکرد بهتر داشته باشید. علاوه بر آن تاثیر زیادی بر سرعت و سئو سایت شما خواهد داشت.

  • فرصت‌های شغلی بین المللی

همانطور که می‌دانید روزبه‌روز به تعداد کسانی که به صورت فری لنسری فعالیت دارند، اضافه می‌شود. کار به صورت فریلنسری (Freelancer) این امکان را به وجود می‌آورد که شرکت‌ها بتوانند با افرادی در سراسر دنیا تعامل داشته باشند. این شرایط شغلی برای کسانی که می‌خواهند به صورت دورکاری و کوتاه مدت کار کنند و به دلار و یا ارزهای خارجی درآمد داشته باشند، مناسب است.

سایت‌های متعددی نیز وجود دارند که افراد با عضویت در آنها می‌توانند به صورت دورکاری و فریلنسری فعالیت داشته باشند. مشکلی که دراین باره وجود دارد این است که این سایت‌ها عموما آی پی ایران را قبول نمی‌کنند و شما با موقعیت مکانی ایران نمی‌توانید در آنها ثبت‌نام کنید.

اگر شما هم می‌خواهید از اینگونه فرصت‌های شغلی استفاده کنید، یک آی پی خارج از کشور می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. شما با خرید vpn آی پی ثابت ترکیه می‌توانید در این سایت‌های واسطه ثبت نام کنید و با پروژه‌های موردنظرتان همکاری کنید. 

  • فعالیت در بازارهای بین المللی با خرید vps ترکیه برای بایننس

اغلب بازار ارزهای دیجیتال و صرافی‌های معتبر بین‌المللی، آی پی ایران را قبول نمی کنند؛ پس در این مورد هم باید با یک آی پی خارجی وارد شویم. vps ترکیه این امکان را به شما می‌دهد که با خیال راحت در صرافی های معتبر خارجی به معامله بپردازید.

فعالیت در بازارهای بین المللی

سخن پایانی

سرور مجازی ترکیه یک سرور جدا شده از سرور فیزیکی واقع در دیتاسنتر کشور ترکیه است که به شما آی پی اختصاصی ترکیه را ارائه می‌دهد. سرور اختصاصی ترکیه برای کسب‌وکارهایی که مخاطبانی در ترکیه یا دیگر کشورهای همسایه دارند، می‌تواند بهترین انتخاب باشد؛ زیرا مسافت کم دیتاسنتر با مخاطبان شما، سرعت خدمات‌دهی سایت‌تان را افزایش می‌دهد.

همچنین VPS ترکیه برای ترید در بازارهای مالی بین‌المللی و دریافت پروژه‌های فریلنسری از شرکت‌های خارجی انتخاب خوبی است. همانطور که اشاره کردیم هنگام خرید vpn سرور ترکیه می‌توانید منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن را بنا بر نیاز و استفاده خود تعیین کنید؛ این منابع قابل تغییر هستند، پس شما هزینه وی پی اس ترکیه را بابت منابع مصرفی‌تان می‌پردازید.

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم به طور کامل به سوال شما مبنی بر اینکه سرور مجازی ترکیه چیست پاسخ داده باشیم. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، سوالات خود را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهیم. علاوه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در پیج اینستاگرام ابر آراز دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا