همه

بایننس ارن ( Binance Earn ) چیست ؟ روش‌های کسب درآمد از آن

بایننس ارن چیست ؟ saving در بایننس چگونه انجام می‌شود؟ ما چگونه باید به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری در بایننس اقدام کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید ابتدا به شناخت درستی از صرافی بایننس برسید؛ صرافی بایننس Binance به عنوان بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان شناخته می‌شود. صرافی Binance یک صرافی جهانی واقع در چین است که میلیون‌ها کاربر دارد و بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین ( bitcoinاتریوم ( Ethereumلایت کوین ( Litecoin ) و بایننس کوین ( binance coin ) را ارائه می‌دهد. ساخت حساب در سایت بایننس کاملا رایگان بوده و در کمتر از چند دقیقه قابل انجام است.

همچنین تعداد ارز هایی که در Binance پشتیبانی می‌شود، بسیار زیاد است. بنابراین ترید ر‍‌ها، دایره انتخاب وسیعی دارند؛ اما چیزی که به عمکرد بهتر شما در ترید کمک می‌کند، خرید سرور مجازی بایننس است؛ زیرا بایننس ایرانیان را تحریم کرده است و تنها راه دور زدن این تحریم‌ها سرور مجازی بایننس است. برای آشنایی بیشتر با این صرافی ، به شما توصیه می‌کنیم که مقاله صرافی بایننس چیست را با دقت مطالعه کنید.

با خرید سرور مجازی بایننس می‌توانید با گامی محکم از رقبای خود پیشی بگیرید و به صورت کاملا حرفه‌ای به مبادلات خود بپردازید. سرور مجازی Binance در واقع یک کامپیوتر با منابع سخت افزاری قوی با کانفیگ بالا است که هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در یک کشور دیگر روشن است. این سرورها به شما این امکان را می‌دهد تا یک IP ثابت کشور خارجی همراه‌ با اینترنت آن کشور را از داخل ایران در اختیار داشته باشید و با بهترین شرایط ممکن به ترید بپردازید.

بایننس ارن چیست ؟

در پاسخ به سوال بایننس ارن چیست ؟ باید بگوییم که Binance Earn ، حساب پس‌انداز رمزنگاری شده ارزی شما است. در این حساب پس‌انداز، گزینه‌های بسیاری جهت کسب درآمد منفعل، با دارایی‌های رمزنگاری شده ارزی برای شما وجود خواهد داشت. آیا شما هم در این روزها به دنبال افزایش حساب‌های رمزنگاری شده ارزی هستید؟ مطمئنا این مقاله می‌تواند سطح آگاهی شما را در مورد بایننس ارن ( Binance Earn ) افزایش دهد که در نتیجه، می‌توانید پول خود را در این شرایط بی‌ثبات اقتصادی با آگاهی و اطمینان بیشتری سرمایه‌گذاری نمایید. مطمئنا یکی از راه‌های پیشروی شما در این مسیر saving در بایننس است. 

شاید شما هم این جمله معروف وارن بافت، سرمایه‌گذار و پنجمین فرد ثروتمند جهان، را شنیده باشید: “اگر در هنگام خواب، راهی برای کسب درآمد پیدا نکردید، تا زمان مرگ کار خواهید کرد.” به عبارتی بایننس ارن ، راهی مطمئن و عالی جهت افزایش پس‌اندازهای ارزی در زمان خواب به شما ارائه می‌دهد؛ زیرا شما مطمئن هستید که در واقع سرمایه شما برایتان کار می‌کند. گزینه‌های مختلفی وجود دارد و هر کدام ویژگی‌های خاصی در مورد ریسک، بازه زمانی و بازدهی مورد نظر شما دارند. در ادامه قصد داریم تا خدماتی را که این صرافی تحت عنوان Binance Earn ارائه می‌دهد به تفصیل شرح دهیم.

مطالبی که قصد داریم در این مقاله به آنان بپردازیم را برای دسترسی راحت‌تر شما در فهرست زیر لیست کرده‌ایم:

  • منظور از بایننس ایران چیست ؟
  • دسته بندی‌های بایننس ارن
  • پس انداز منعطف ( Flexible Saving )
  • پس انداز ثابت ( Fixed Saving )
  • فعالیت ها
  • استیکینگ قفل شده ( Fixed Staking )
  • مدیریت دارایی ( Asset Management )
  • لیکوئید سواپ ( Liquid Swap )
  • پس‌انداز دوگانه ( Dual Saving )
  • BNB Vault

بایننس ایران چیست ؟

صرافی بایننس که در ایران با نام بایننس ایران نیز شناخته می‌شود، امروزه به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین پلتفرم معاملاتی ارز های دیجیتال و بازار کریپتو کارنسی، با پشتیبانی از اکثر رمز ارزها شناخته می‌شود. همچنین حجم بالای معاملات و پلتفرم نرم افزاری قوی، این صرافی را به محبوب‌ترین پلتفرم معاملاتی در میان کاربران تبدیل کرده است. این وبسایت با کارمزدی که از معاملات خرید و فروش ارز های دیجیتال دریافت می‌کند شروع به کار کرده و علاوه بر داشتن یک رمز ارز برای خود، در حال فراهم کردن مقدمات ورود سهام شرکت‌های بزرگ دنیا به این صرافی نیز می‌باشد. به کسب درآمد از بایننس فکر می‌کنید؟ این مقاله را تا انتها با ما دنبال کنید تا به شما آموزش دهیم که چطور به منطق‌ترین درامد از بایننس دست یابید.

دسته بندی‌های بایننس ارن 

کسب درامد از سایت بایننس کار آسانی است و تنها به شناخت کافی و منطقی از این صرافی و انواع آن نیاز دارید. پس با ما همراه باشد تا به شما در دسترسی به این شناخت کمک کرده و آموزش دهیم که چگونه در سریع‌ترین زمان ممکن به درآمد ایده‌آل خود دست یابید. Binance Earn مجموعه کاملی از خدمات مالی است که می‌توانید برای افزایش دارایی‌های رمزنگاری شده‌ی خود از آن استفاده کنید. شما می‌توانید آن را به عنوان حساب پس انداز رمزنگاری خود تصور کنید. تفاوت حساب پس انداز معمول با saving در بایننس ارن این است که این نوع حساب عموما توانایی‌های بسیار بیشتری دارد! بیایید نگاهی به دسته‌بندی‌های اصلی بایننس ارن بیاندازیم تا دریابیم کدام یک بیشتر با سبک سرمایه‌گذاری شما هماهنگی دارد.

saving در بایننس ارن چیست

پس انداز منعطف یا Flexible saving در بایننس ارن

پس انداز منعطف این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق سرمایه خود سود کسب کنید. استفاده از این پس انداز بسیار آسان است و به شما انعطاف‌پذیری بالایی می‌دهد! به طوری که شما می‌توانید در هر زمانی سرمایه خود را واریز کنید، به سود برسید و از آن استفاده کنید.

بنابراین، اگر مقداری پول در والت اسپات (Spot Wallet) خود دارید، چرا آن را به یک حساب پس انداز منعطف منتقل نمی‌کنید؟ شما در هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید به پول خود دسترسی پیدا کنید، پس چرا از این سرمایه برای کسب سود استفاده نکنید و هر زمان که خواستید آن را برداشت کنید؟!

پس انداز ثابت یا Fixed saving در بایننس ارن

پس انداز ثابت، بازدهی بهتری دارد، اما در مقابل از انعطاف‌پذیری کمتری برای دسترسی به وجوه نیز برخوردار است. تفاوتی که در این نوع پس‌انداز با مورد قبلی وجود دارد، این است که در واقع شما یک زمان از پیش تعیین شده را برای پول خود تعیین می‌کنید. این بازه زمانی مشخص می‌کند که با توجه به پول چه میزان سودی به شما تعلق می‌گیرد. چرا این نوع پس‌انداز با استقبال بیشتری از سوی افراد مواجه می‌شود؟ دلیل آن بسیار روشن است! این شکل از پس‌انداز، سود بیشتری را نصیب شما می‌کند. البته باید در نظر داشته باشید که مدت و نرخ سود هر دو ثابت هستند.

مدت زمان پس انداز ثابت می‌تواند از 7 تا 90 روز متغیر باشد. اگر شما مطمئن هستید که در این بازه زمانی به سرمایه خود نیاز پیدا نمی‌کنید، می‌توانید از این نوع پس انداز استفاده کنید تا در نهایت به سود بالاتری دست یابید.

فعالیت ها

فعالیت ها رویدادهای خاصی هستند که هر از چند گاهی در تب فعالیت ها در سایت بایننس ارن ( Binance Earn ) به نمایش درمی‌آیند. این فعالیت ها معمولاً با محدودیت‌هایی همراه هستند؛ به این معنی که در صورت تمایل باید سریعا برای ایجاد و ساخت اشتراک اقدام کنید. در صورت ایجاد اشتراک، حتی می‌توانید به بازدهی بالاتری نسبت به پس‌انداز ثابت دست پیدا کنید.

به عبارتی می‌توان بیت کرد که این سرویس، شرایطی مشابه با پس انداز ثابت دارد، با این تفاوت که تنها در پاره‌ای از مواقع امکان دسترسی به آن وجود دارد و از بازدهی بالاتری نیز برخوردار است. در صورت تمایل به استفاده از این پس انداز، تب فعالیت‌های این سایت را در نظر بگیرید.

استیکینگ قفل شده ( Fixed Staking )

با در اختیار داشتن کوین‌های کیف پول اسپات (Spot Wallet)، می‌توانید از طریق سرمایه‌ی خود با saving در بایننس ، سود زیادی کسب کنید. با این حال، راهی ساده‌تر برای کسب سود بیشتر در زمان خرید این کوین‌ها در بایننس ارن نیز وجود دارد. اگر کوین‌هایتان را برای بازه زمانی 7 تا 90 روزه قفل کنید، سود بیشتری به شما تعلق می‌گیرد. پس به عبارتی، Fixed Staking همان پس‌انداز ثابت است تنها با این تفاوت که با استفاده از استیکینگ انجام می‌شود.

لانچ پول ( Launchpool )

لانچ شدن ارز دیجیتال چیست ؟ اگر در حوزه حساب پس‌انداز رمز ارزی فعالیت می‌کنید، حتی اگر با معنای لانچ پول به درستی آشنایی ندارید، حتما آن را شنیده‌اید. لانچ پول یک پلتفرم راه‌اندازی توکن است که می‌تواند از طریق فرآیندی با نام عرضه اولیه صرافی ( Initial Exchange Offering ) که به اختصار IEO نامیده می‌شود، توسط پایگاه کاربران بایننس تأمین مالی شود. علاوه بر آن، ممکن است با اصطلاح ییلد فارمینگ ( Yield farming ) یا استخراج نقدینگی نیز آشنا باشید. این اصطلاح زمانی به کار گرفته می‌شود که کاربران وجوه خود را در استخرهای نقدینگی قفل می‌كنند تا در نهایت بتوانند توکن جدیدی استخراج کنند.

بنابراین زمانی که در IEO یا ییلد فارمینگ شرکت می‌کنید، باید دقیقا بدانید که می‌توانید چه چیزی به دست آورید؟ لانچ‌پول. شما می‌توانید توکن‌های BNB ، BUSD و سایر رمز ارز های خود را قفل کنید تا سهمی از ارز های دیجیتال جدیدی که در بایننس راه‌اندازی می‌شود بدست آورید. حتی گاهی اوقات، توکن‌ها به صورت همزمان در لانچ پد Launchpad  و لانچ پول Launchpool راه‌اندازی می‌شوند.

مدیریت دارایی ( Asset Management )

تب مدیریت دارایی (Asset Management) به شما امکان دسترسی به برخی از خدمات و سرویس‌های پس انداز پیشرفته را می‌دهد. هرچند جای نگرانی نیست، استفاده از این خدمات بسیار آسان است. بیایید با هم روش کار هر یک از آنان را بررسی کنیم.

مدیریت دارایی saving در بایننس ارن

لیکوئید سواپ ( Liquid Swap )

لیکوئید سواپ (Liquid Swap) نوع خاصی از صرافی است که در آن دارایی‌ها به جای فرم سفارش، طبق فرمول ریاضی خاصی قیمت‌گذاری می‌شوند. لیکوئید سواپ تا حدودی شبیه به یونی سواپ (UniSwap) و سایر بازارسازهای خودکار (AMM) از جمله کرو فایننس (Curve Finance) است، که توسط Binance مدیریت می‌شود. این امر، روشی ساده جهت تبدیل سریع دارایی‌ها به موارد دیگری از جمله استیبل کوین‌ها با کارمزد کم و جلوگیری از افت قیمت به دلیل عرضه بالا است. این مورد سبب می‌شود تا saving در بایننس به یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای افزایش سرمایه تبدلی شود. 

پس انداز دوگانه ( Dual Saving )

پس انداز دوگانه (Dual Saving) راهکاری مناسب برای بدست آوردن درآمد جانبی است. در این پس‌انداز اهمیتی ندارد که قیمت به کدام سمت می‌رود. پس انداز دوگانه به شما امکان می‌دهد که سود خود را به حداکثر و در مقابل خطر تغییر قیمت را به حداقل برسانید. این کار چگونه رخ می‌دهد؟ بدین صورت که شما ارز دیجیتال خود را سپرده‌گذاری کرده و در مقابل براساس دو دارایی، سود و اصل سپرده را دریافت می‌کنید. شما در این مدت، سرمایه خود را قفل می‌کنید، اما اگر در این بازه زمانی، ارزش دارایی شما افزایش یابد به سود بیشتری دست خواهید یافت.

BNB Vault در saving بایننس به چه معناست؟

به عبارتی BNB Vault در بایننس ارن، تجمیع کننده بازدهی BNB است که با ترکیبی از پس انداز منعطف، استیکینگ در دیفای و لانچ پول، بهترین بازده سالانه را به شما ارائه می‌دهد. شروع کار با BNB Vault بسیار آسان است. در واقع، سود سرمایه شما از روز دوم محاسبه شده و روزانه به حساب شما واریز می‌گردد. به دو روش مختلف می‌توانید سرمایه خود را در هر زمان بازخرید کنید

  • بازخرید سریع (Fast Redemption)
  • بازخرید استاندارد (Standard Redemption).

بازخرید سریع به شما امکان می‌دهد BNB خود را در همان روزی که درخواست می‌کنید دریافت کنید. اما باید بدانید که در عوض، سود متعلق به آن روز را از دست خواهید داد. در مقابل اما، بازخرید استاندارد روز بعد سرمایه را بازمی‌گرداند و شما می‌توانید سود آن روز را نیز دریافت کنید.

سخن پایانی در مورد saving در بایننس

بایننس ارن ( Binance Earn )، گزینه‌های زیادی برای کسب درآمد منفعل در اختیار شما قرار می‌دهد. با این روش شما می‌توانید به راحتی حساب پس‌انداز داشته و سود کسب کنید. علاوه بر آن بایننس ارن به شما امکان می‌دهد تا خدمات و سرویس‌ها را متناسب با مبلغ سرمایه‌گذاری خود انتخاب کرده و به سرمایه خود اجازه دهید برایتان کار کند.

[box type=”info” align=”alignright” class=”” width=””]پیج اینستاگرام ابر آراز می‌تواند تازه‌ترین و جذاب‌ترین اخبار حوزه تکنولوژی و فناوری را در اختیار شما قرار دهد. [/box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا