همه

آشنایی با محبوب‌ترین و بهترین سرور های ماین کرافت pc و pe

بهترین سرور های ماین کرافت pc کدامند؟ با کدام سرور ماین کرافت مي‌توان به بهترین عملکرد دست یافت؟ ماین کرافت یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های این روزهاست که عاشقان گیم و بازی را مجذوب خود کرده است. Minecraft علاوه بر اینکه می‌تواند سرگرمی بسیار مناسبی برای شما باشد، می‌تواند خلاقیت ذهن شما را به شکل قابل توجهی پرورش دهد. اگر از معماری و ساختن لذت می‌برید، این بازی می‌تواند بهترین مکان برای شما باشد. در بازی Minecraft شما قادرید هرچه را که می‌خواهید بسازید، بدون آنکه حتی نیاز به نوشتن حتی یک کد داشته باشید.

مقاله مرتبط: آموزش ساخت سرور مجازی ویندوز

اگر می‌خواهید شما هم از این بازی جذاب لذت ببرید،‌ اولین قدم خرید سرور ابری سفارشی است. اگر قصد خرید دارید به وب سایت ما سر زده و از خدمات ارزنده‌ی ما بهره ببرید.

منظور از سرور های بازی ماین کرافت چیست ؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که گیم و بازی بخشی جداناپذیر از زندگیتان است، مطمئنا به سرور انلاین ماین کرافت نیاز پیدا خواهید کرد. هرکدام از سرور های آنلاین ماین کرافت می‌توانند جذابیتی منحصربه‌فرد را در زمان بازی به بازیکنانشان هدیه دهند.

هر سرور ماین کرافت pcو pe دنیای مستقلی را با قوانین، سبک بازی و جوامع خاص خود برای بازیکنان ایجاد مي‌کند. ما در ادامه تلاش کرده‌ایم تا با معرفی بهترین سرور های ماین کرافت به شما کمک کنیم تا از ساخت‌وسازها، مناظر خیره‌کننده، حالت‌های بازی و به طور کلی دنیایی با قوانین کاملاً جدید لذت ببرید.

چگونه به بهترین سرور های ماین کرافت بپیوندیم؟

برای پیوستن به ماین کرافت سرور ابتدا نیاز است که مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید. (نگران نباشید ما بهترین و ویژه‌ترین آن را برای شما نام برده‌ایم). پس از آن نیاز است که به آدرس سرور های ماین کرافت (IP) دسترسی پیدا کنید. بازی را شروع کرده و تعداد نفرات را برگزینید. در نهایت نیز در قسمت افزودن سرور (add a server) آدرس IP موردنظر را وارد و نام سرور های ماین کرافت خود را انتخاب کنید.

همچنین برای آگاهی از سرور مجازی vps و مزایا و معایب آن، به بلاگ مورد نظر سر بزنید.

معرفی بهترین سرور ماین کرافت

اگر به هر دلیلی علاقه نداشتید که از این سرورها و یا به طورکلی، سرور ماین کرافت peو pc از پیش ساخته شده، استفاده کنید و قصد دارید خدتان به ساخت سرور اقدام کنید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت مطالعه‌ی مقاله‌ی آموزش ساخت سرور ماین کرافت را از دست ندهید.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین سرور های ماین کرافت peو pc را با هم بررسی کنیم.

بهترین سرور های ماین کرافت pe ؛ Mineplex

آدرس IP:

 eu.mineplex.com  یا  us.mineplex.com

نام سرور:

 Minecraft survival server

Mineplex یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سرور های ماینکرافت است که چندین منطقه‌ی خاص و استثنایی در اختیار کاربران می‌گذارد که تعداد نامحدودی بازیکن می‌توانند در یک زمان واحد از آن استفاده نمایند.

سرور اختصاصی یکی از سرویس های با پهنای باند بالا و سرعت زیاد و بدو محدودیت می باشد. برای کسب اطلاع بیشتر کلیک نمایید.

این سرور با استفاده از آهنگ‌های بازآفرینی شده، قدرت‌های جدیدتر و محیطی ارتقا یافته نسبت به دیگر سرورها توانسته حجم زیادی زا بازیکنان گیم‌های مشابه دیگر را به سمت خود جذب نماید.

بهترین سرور ماین کرافت ؛ Brawl

آدرس IP:

 brawl.com

نام سرور:

 Minecraft battle royale server

اگر از هیجانات بازی Call of Duty لذت مي‌برید و به دنبال یک بازی مشابه هستید، Brawl یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما خواهد بود. مزیت این سرور این است که شما می‌توانید بازی خود را دقیقا از همانجایی ادامه دهدی که بازی در آن نقطه تمام شده است.

سرور انلاین ماین کرافت ؛ GRAND THEFT MINECART

آدرس IP:

 mc-gtm.net

نام سرور:

 Minecraft survival server

سرور GRAND THEFT MINECART دو تا از بهترین باززی‌ هایی اینترنتی یعنی Minecraft و GRAND THEFT MINECART را در کنار یکدیگر قرار داد. یکی از جمله مشکلاتی که بازیکنان تازه کار با آن مواجه می‌شوند، این است که از امتیازات زیادی برخوردار نیستند که بتوانند از ویژگی‌های خاص این بازی استفاده کنند.

نگران نباشید!‌ با داشتن یک خانه، اسلحه‌ای برای تیراندازی، وجود پلیس و… می‌توانید از کیفیتی مانند GTA برخوردار شده و از این بازی جذاب نهایت لذت را ببرید. همین ویژگی سبب شده است تا این سرور به یکی از بهترین سرور های ماین کرافت pcو pe تبدیل شود.

یکی از چند سرور ماین کرافتpc Minecraft ؛ Minescape

آدرس IP:

 minescape.me

نام سرور:

 Minecraft RPG server

اگر از طرفداران بازی RuneScape هستید، مطمئنا این ماین کرافت سرور برای شما مناسب خواهد بود. در این سرور شما مي‌توانید مهارت‌های خود را تا سطح 99 ارتقا داده و از شباهت بی‌شمار این دو بازی لذت ببرید. مژده‌ی ما به شما این است که تمامی مکان‌ها، گروه‌ها و مهارت‌های بازی RuneScape در این سرور ماینکرافت وجود دارد.

بهترین سرور های ماین کرافت ؛ Minewind

آدرس IP:

 server.minewind.com

نام سرور:

 Minecraft survival server

در این سرور انتظار تجربه‌ی خاصی نداشته باشید. هدفی که در این بازی دنبال می‌کنید، بسیار ساده است؛ تلاش کنید تا زمانی که ممکن است زنده بمانید. با این حال، این بازی همچنان یک بازی ماینکرافت است که شما در مقابل اوباش و تبهکاران قرار گرفته و هر لحظه امکان مرگ برای شما وجود دارد.

بررسی بهترین سرور های ماین کرافت ؛ PixelmonCraft

آدرس IP:

 server.pixelmoncraft.com یا safari.pixelmoncraft.com

نام سرور:

 Minecraft RPG server

این سرور یکی از مشهور‌ترین سرورهای ماین کرافت است که به شما امکان مي‌دهد بازی محبوب پوکمون را به صورت دسته جمعی و چند نفره انجام دهید. علاوه بر آن، سرور PixelmonCraft با تقسیم خود بر دو سرور، امکان استفاده از بازی‌های معروف نینتندو را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از جمله دلایلی که باعث محبوبیت این سرور شده است، این است که نابغه‌های سازنده‌ی آن مناطق و شهرهای موجود در بازی را کاملا مشابه با نسخه‌ی واقعی بازسازی کرده‌اند.

بهترین سرور های ماین کرافت ؛ AMONG US PERFORMIUM

آدرس IP:

 http://mc.performium.net/

نام سرور:

 Minecraft Among Us server

همان طور که می‌دانید Minecraft و Among Us دو مورد از محبوب‌ترین بازی‌های موجود در جهان هستند که ترکیب آنها با استقبال زیادی از سمت گیمرها مواجه شد. سرور Among Us به شکل کاملا هوشمندانه‌ای بازسازی شده که با استفاده از یک قسمت مجزا، پیشرفت کار را به طورکامل به شما نشان می‌دهد.

در لیست‌های بالا ما شما را با اسم سرور های ماین کرافت و بهترین آنها آشنا کرده‌ایم و به طور مختصر توضیح دادیم که هرکدام چه ویژگی‌هایی دارند حال بیایید برخی از سرور های کرک شده ماین کرافت pcرا نیز با هم بررسی نماییم.

بهترین سرور های کرک شده ماین کرافت pc

  • Pika-Network:

آدرس IP:

lay.pika-network.net

  • Jartex Network

آدرس IP:

play.jartexnetwork.com:25565

  • Frost Realms

آدرس IP:

play.frostrealms.com:25565

  • Blaze Vortex

آدرس IP:

play.blazevortex.com:25565

چرا ابرآراز؟

شما پس از اینکه سرویس خود را بر روی سرور مجازی نصب کردید، می‌توانید از حالت فعلی سرور خود به صورت لحظه‌ای اسنپ شات تهیه کنید.بااین کار، اگر با کوچک‌ترین خللی روبه‌رو شدید، می‌توانید با یک کلیک به صورت آنی سرور خود را به حالت اسنپ شات بازگردانید.

امیدواریم که مقاله‌ی معرفی بهترین سرور های ماین کرافت ، پاسخگوی نیازهای شما باشد. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، تیم پشتیبانی ابر آراز در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا به سوالات احتمالی شما پاسخ بدهد. علاه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

سوالت متداول

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا