سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
همه

آموزش تغییر آی پی اینستاگرام به صورت اصولی و کاملا کاربردی

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی دنیای دیجیتال امروزی است. این برنامه کاربردی توانسته تنها در عرض چند سال خود را از یک برنامه آلبوم عکس به یکی از پراستفاده‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌ها با طیف گسترده‌ای از مخاطبان تبدیل کند. علاوه‌بر جنبه تفریحی که این برنامه دارد، بسیاری از افراد از اینستاگرام به عنوان یک بازار فروش استفاده می‌کنند. به همین دلیل، اینکه شما بدانید چگونه و به چه روشی از این برنامه استفاده کنید، کمک می‌کند که سود بیشتری کسب کنید. در این مقاله قصد داریم تا چگونگی تغییر آی پی اینستاگرام را به چند روش کاربردی توضیح دهیم؛ با ما همراه باشید.

در همین ابتدا لازم می‌دانیم عنوان کنیم که اگر قصد خرید سرور مجازی vps اروپا را دارید، ابرآراز می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. ابرآراز با رعایت استانداردهای بین‌المللی در ارائه خدمات میزبانی وب، در تلاش است تا بهترین سرویس‌ها را در اختیار شما قرار دهد.

آدرس آی پی چیست ؟

پیش از اینکه یاد بگیریم، چگونه آی پی اینستاگرام را تغییر دهیم ، بیایید بررسی کنیم که اصلا آدرس IP چیست و چرا برای اینستاگرام اهمیت دارد؟

آدرس IP آدرسی منحصربه‌فرد است که یک دستگاه را در اینترنت یا شبکه محلی شناسایی می‌کند. در اصل، آدرس‌های IP شناسه‌ای هستند که امکان ارسال اطلاعات بین دستگاه‌های موجود در شبکه را فراهم می‌کنند. آنها حاوی اطلاعات مکانی بوده و دستگاه‌ها را برای برقراری ارتباط در دسترس قرار می‌دهند. اینترنت به راهی برای تمایز بین کامپیوترها، روترها و وب سایت‌های مختلف نیاز دارد. آدرس های IP راهی برای انجام این کار ارائه داده و بخش مهمی از نحوه کار اینترنت را تشکیل می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: مواردی که عنوان کردیم، تنها گوشه‌ای از توضیحاتی بود که می‌توانستیم در این مقاله درباره مفهوم آی پی عنوان کنیم. اگر می‌خواهید هرچه بیشتر با مفهوم آی پی و کاربردها و انواعی که دارد آشنا شوید، با مراجعه به وبلاگ ابرآراز، مقاله آی پی چیست را مطالعه کنید.

دلیل اهمیت آی پی در اینستاگرام چیست و چرا تغییر آی پی در اینستاگرام برای برندها اهمیت بالایی دارد؟ برای یک کاربر معمولی، اینکه با چه آدرس IP به اینستاگرام متصل شود، اهمیتی ندارد؛ درواقع اکثر افراد هرگز به این موضوع فکر نمی‌کنند. اما اگر از این برنامه، استفاده تجاری می‌کنید و یک حساب ارزشمند را مدیریت می‌کنید، آدرس آی پی یکی از دغدغه‌های شما خواهد بود. به عنوان مثال، مدیریت چندین حساب اینستاگرام از یک آدرس IP ایده خوبی نیست.

خرید سرور اختصاصی و مزایای آن

نحوه تغییر آی پی اینستاگرام

در این قسمت است که تمایز میان یک حساب کاربری تجاری و عادی مشخص می‌شود. تغییر ip عمومی در اینستاگرام پروسه ساده و راحتی است و شما تنها با استفاده از V.P.N (شبکه خصوصی مجازی) و به صورت حرفه‌ای‌تر و کاربردی‌تر با استفاده از VPS (سرور مجازی) قابل انجام است. همچنین اطلاعاتی درباره سرور مجازی بورس و مزاریا و معایب آن بخوانید.

در ادامه هرکدام از این موارد را به طور کامل به شما توضیح خواهیم داد.

آموزش تغییر آی پی گوشی برای اینستاگرام

چگونه آی پی اینستاگرام خود را تغییر دهیم ؟ این سوال مهم به دلایل مختلفی پرسیده می‌شود. اولین و مهم‌ترین دلیل استفاده از برنامه تغییر آی پی اینستاگرام حفظ حریم خصوصی است. از آنجایی که امروزه، اکثر سایت‌ها، آدرس‌های آی پی کاربران خود را ظبط و در برخی موارد ردیابی و نظارت می‌کنند، ناشناس بودن دیگر مهومی ندارد. از طرفی دیگر، فعالیت اینترنتی شما در ISP نیز ثبت می‌شود. این ثبت شدم بدین معناست که شما هر فعالیت آنلاینی که داشته باشید، کاملا قابلیت نظارت و پیگیری دارد.

نکته‌ای که باید در زمان استفاده از روش های تغییر آی پی در اینستاگرام به یاد داشته باشید این است که تغییر بیش از حد IP می‌توان مشکل ساز شده و IP Ban Instagram اکانت شما را حاصل شود.

یکی از مرسوم‌ترین روش‌های نحوه تغییر آی پی در اینستاگرام ، استفاده از وی.پی.ان است که به راحتی و تنها در چند ثانیه آدرس شما را تغییر می‌دهد. استفاده از این روش، اگرچه می‌تواند نیاز شما را در کوتاه‌مدت برطرف کند، اما اگر اکانتی دارید که برای کسب درآمد از آن استفاده می‌کنید، این کار می‌تواند شما را از نظر اینستاگرام مشکل‌دار نشان دهد. در ادامه مزایای و معایبی که استفاده از برنامه تغییر آی پی در اینستاگرام (VPN) به همراه دارد را با هم بررسی خواهیم کرد.

مزایا و معایب تغییر ip اینستاگرام

تغییر ip در اینستاگرام مانند ک شمشیر دو لبه است که می توان مزایا و معایب متعددی را همراه داشته باشد. در ادامه قصد داریم تا توضیح دهیم که در صورت تغییر آی پی اکانت اینستاگرام چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد.

مزایای تغییر آی پی اینستاگرام

  • امکان نمایش فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی برای تمامی اکانت‌ها و مخاطبان
  • امکان مدیریت چندین زمان به صورت همزمان و کاهش خظر مسدود شدن حساب‌ها
  • عدم امکان شناسایی موقعیت جغرافیایی شما به اینستاگرم و در نتیجه عدم وجود تحریم‌ها و محدودیت‌ها
  • و…

معایب تغییر آی پی برای اینستاگرام

  • زمان‌بر بودن و پرخطر بودن استفاده از پروکسی و وی.پی.ان به منظور تغییر ای پی برای اینستا
  • امکان اسپم شناخته شدم اکانت شما در صورت استفاده مداوم از برنامه تغییر آی پی برای اینستاگرام
  • و…

چگونه در اینستاگرام آی پی خود را تغییر دهیم ؟ (به صورت کاملا ایمن)

در قسمت‌های بالایی به شما توضیح دادیم که نحوه ی تغییر آی پی اینستاگرام چیست . شما در این روش یادگرفتید که با استفاده از یک وی.پی.ان، می‌توانید به صدها آدرس آی پی مختلف، دسترسی داشته باشید. این روش گرچه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است اما دو مشکل عمده در زمان استفاده از آن وجود دارد:

  • با هزاران نفر به اشتراک گاشته می‌شود
  • این نوع آدرس‌های آی پی با عنوان آدرس‌های تجاری طبقه‌بندی می‌شوند.

اگر می‌خواهید مطمئن باشید که آدرس آی پی مورد استفاده شما ایمن است، باید اطمینان داشته باشید که توسط یک ارائه‌دهنده متخصص عرضه شده و تنها توسط شما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته در ادامه، روش کاملا کم ریسک‌تر و بدون خطر اسپم شدن حساب کاربری اینستاگرام را به شما توضیح می‌دهیم؛ استفاده از سرور های مجازی اروپا.

درباره سرور ابری مجازی بیشتر بخوانید.

نتیجه گیری

اگر کاربر معمولی اینستاگرام هستید و قصد دارید تا تنها چند حساب را بدون ممنوعیت IP اینستاگرام مدیریت کنید، می‌توانید از V.P.N استفاده کنید. البته استفاده از وی.پی.ان همانطور که توضیح دادیم، می‌تواند به پیج شما آسیب وارد کند.

بهترین جایگزین برای این ابزارهای تغییر دهنده‌ی آی پی استفاده از سرور مجازی اروپا است تا بتوانید از ابتدا با یک آی پی ثابت و خارج از محدوده تحریم و فیلتر به حساب کاربری خود وارد شوید. اگر می‌خواهید بدانی که کدام یک از سرورهای موجود در بازار بهترین انتخاب برای شما هستند، علاوه بر ورود به وب سایت ابرآراز، می‌توانید با شماره 86084594-021 تماس بگیرید، تا متخصصان و مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

اگر در خصوص مطالب گفته شده درباره نحوه تغییر ای پی برای اینستاگرام به مشکلی برخوردید، سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهیم. علاه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام من یک پیج موسیقی دارم تووی اینستاگرام ولی اکثر ویدیوهایی که میذارم بلاک میشن تووی یک سایتی خوندم دلیلش این هست که چون از آی پی ایرانی استفاده میکنم به دلیل کپی رایت بلاک میشن در حالیکه پیج های دیگه از همون ویدیو ها بدون بلاک شدن استفاده میکنن ! بخاطر همین میخام از یک آی پی غیر ایرانی استفاده کنم ولی خب مراحلش رو نمیدونم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم …

    1. سلام و خسته نباشید خدمت شما.
      آیپی ایران هیچ ربطی به بلاک شدن پست‌ها ندارد.
      اما رعایت قوانین انتشار محتوا در اینستاگرام در استفاده از الگوریتم آن تاثیر زیادی دارد.
      به طور مثال قوانین کپی رایت یا قوانین عدم اجرای مسابقات یا کانتست در پلتفرم اینستاگرام باعث شدو بن شدن خیلی محتوا سازان شده است.
      رعایت قوانین در این پلتفرم علاوه بر خلاقیت در ساخت محتوا کلید اصلی در وایرال شدن محتوای شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا