سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
رایانش ابریشبکه ابریهمه

سرور مجازی آلمان چیست ؟ چرا vps آلمان بخریم؟

سرور مجازی چیست ؟ سرور مجازی آلمان چیست ؟ چه تفاوتی میان سرور و سرور اختصاصی آلمان وجود دارد؟ مطمئنا شما نیز با واژه‌ی سرور مواجه شده‌اید و می‌دانید یکی از ملزومات ساخت سایت و داشتن یک کسب‌وکار اینترنتی، استفاده از سرور مجازی و ابری است.

خرید سرور اختصاصی با پهنای باند زیاد، سرعت بالا، دسترسی بالا، از امنیت خیلی زیادی هم برخوردار می باشد در شرکت ابر آراز

بیماری کرونا و به دنبال آن قرنطینه‌های پیاپی، بسیاری از تجارت‌هایی را که هنوز به شکل سنتی فعالیت می‌کردند را متقاعد کرد تا به راه‌اندازی یک سایت خرید و فروش اقدام نمایند. یکی از جمله مواردی که افراد در این زمینه با آن مواجه شدند، نیاز به یک سرور و هاست مناسب برای سایتشان بوده است. عدم آشنایی با این اصطلاحات و یا انواع سرور و خدماتی که به شما ارائه می‌دهند، سبب می‌شود تا در مسیر ساخت سایت و جذب مشتری با مشکل مواجه شوید.

در همین راستا ما تصمیم گرفتیم تا با توضیح در مورد مفهوم وی پی اس المان به شما کمک کنیم تا در سایت خود را به صورت بهینه شده بالا بیاورید؛ با ما همراه باشید تا به تمامی سوالات شما در زمینه‌ی سرور و vps آلمان پاسخ دهیم.

ما برای شما بهترین و باکیفیت‌ترین vps آلمان را عرضه کرده‌ایم؛ اگر قصد خرید سرور مجازی آلمان دارید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وب سایت ابرآراز از خدمات و امیتازات ویژه‌ی ما بهره‌مند شوید.

دلیل استفاده از سرور

سرور چیست؟

پیش از اینکه به سراغ موضوع اصلی برنامه برویم و به این سوال پاسخ دهیم که سرور مجازی آلمان چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد، لازم می‌دانیم تا پیش از آن، در مورد سرور و مفهوم آن توضیحاتی را بررسی کنیم.

سرو مجازی یا vps، اصطلاحی پرکاربرد در زمینه‌ی هاستینگ و میزبانی سایت‌هاست. درواقع شما با استفاده از سرور مجازی به کامپیوتری دسترسی پیدا خواهید کرد که منابع بیشتر ( رم، هارد، سی‌پی‌یو و… ) و هزینه‌ی کمتر را در اختیار شما می‌گذارد. سرور که در زبان فارسی با نام سرویس دهنده نیز یاد می‌شود کامپیوتری همیشه روشن و قدرتمند است که می‌تواند پاسخگوی حجم متفاوتی از کاربران در زمان‌های متغیر باشد.

از آنجایی که آشنایی با مفهوم سرور به توضیحات زیادی نیاز دارد، ما لازم دانستیم تا در یک مقاله‌ی مجزا به صورت کاملا اختصاصی در مورد سرور و لزوم استفاده از آن توضیح دهیم. پس پیشنهاد می‌کنیم پیش از اینکه ادامه‌ی مقاله‌ی سرور آلمان چیست را دنبال کنید، به وبلاگ ما رفته و پست سرور چیست را مطالعه نمایید.

سرور چیست

سرور مجازی آلمان چیست ؟

بیایید باهم به سوال پرتکرار این روزها یعنی vps آلمان چیست و چه کاربردی دارد پاسخ دهیم تا بتوانید به راحتی سرور مجازی خود را انتخاب کرده و از خدمات ویژه‌ی آن بهره‌مند شوید.

به طورکلی، سرور مجازی هتزنر آلمان سرورهای مجازی هستند که در موقعیت اروپا یعنی آلمان ارائه می‌شوند. در این سرورها شما دسترسی کامل دارید و می‌توانید سرور خود را به طور کامل مدیریت کرده و نرم افزارهای خود را بدون هیچ محدودیتی نصب کنید.

علاوه بر آن شما با خرید vps آلمان می‌توانید منابع مورد استفاده‌ی خود را ارتقا دهید. نکته‌ی قابل توجه در مورد خرید این سرورها از ابرآراز این است که شما با خرید آن، از یک آی پی اختصاصی آلمان برخوردار می‌شوید که تا زمانیکه به تمدید آن اقدام نمایید، تغییر نخواهد کرد. در ادامه در مورد مزایا و کاربردهای این سرور بیشتر صحبت می‌کنیم تا با بدون هیچ مشکلی به خرید سرور مجازی ویندوز آلمان  اقدام نمایید؛ با ما همراه باشید.

منابع سرور مجازی آلمان

سرور مجازی المان عموما با میزان رم متفاوتی ارائه می‌شود؛ ما در ابرآراز برای رفع نیاز تمامی کاربران خود اقدام به ارائه‌ی آن با حجم رم متفاوتی کرده‌ایم. شما می‌توانید از طریق وب سایت ابرآراز حجم متفاوت رم خود را از حداقل 1 گیگابایت و بدون هیچ محدودیتی به خرید سرور مجازی آلمان ارزان قیمت اقدام نمایید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید بدون هیچ سقفی تا هر میزان که نیاز داشتید، میزان رم مورد نیاز خود را افزایش دهید.

منابع سرور مجازی آلمان چیست

امتیازات استفاده از سرور مجازی آلمان چیست ؟

شاید برایتان این سوال پیش آید که از میان تمامی سرورها، دلیل انتخاب vps آلمان چیست؟ در پاسخ به این سوال بیایید با هم مزایای استفاده از سرور اختصاصی آلمان را بررسی کنیم.

از بارزترین مزایای vps آلمان می‌توان به موقعیت جغرافیایی آنها اشاره کرد. علاوه بر آن، شما پس از خرید سرور مجازی آلمان می‌توانید بدون هیچ مشکلی سرور خود را stop و start کرده و یا به طور کلی آن را restart نمایید.

نکته‌ی مهم دیگر، انتخاب سیستم عامل در زمان خرید سرور اختصاصی آلمان است؛ به عبارتی دیگر شما می‌توانید از سرور مجازی ویندوز آلمان و یا لینوکس به دلخواه خود استفاده نمایید. همانطور که پیش از این نیز عنوان کردیم شما می‌توانید تمامی منابع مورد نیاز خود را در این سرورها ارتقا دهید و بدون هیچ مشکلی از سرعت و آپتایم بالای سایت خود لذت ببرید.

دلیل انتخاب سرور مجازی آلمان چیست ؟

امیدواریم که تا به این جای کار توانسته باشیم به طور دقیق به سوال شما مبنی بر اینکه سرور مجازی آلمان چیست پاسخ دهیم. حال بیایید با هم نگاهی کوتاهی به دلایل انتخاب vps آلمان داشته باشیم.

پهنای باند بالای سرورهای آلمان

سرور اروپا به دلیل اینکه در دیتاسنترهای واقع در اروپا استفاده می‌کند و از زیرساخت‌های قوی و شبکه‌ی وسیع اینترنتی و مخابراتی اروپا بهره می‌برد،‌ پهنای باند بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این موضوع برای سایت‌هایی که دانلود و آپلود بالایی دارند، ‌بسیار قابل اهمیت است.

پهنای باند بالای سرورهای آلمان

آپتایم بالا (uptime)

آپتایم بالا و میزان در دسترس بودن سرور اختصاصی آلمان ، سبب شده تا این سرورها از کیفیت بالاتری برخوردار شوند.

استفاده از سخت‌افزارهای باکیفیت در کانفیگ VPS آلمان​

عموما سرور مجازی آلمان از کیفیت بالایی برخوردار است؛ زیرا vps آلمان ، همواره نسبت به بروزرسانی سخت‌افزارهای خود، اقدام می‌کنند. دلیل این امر این است که در اروپا، سخت‌افزارها از قیمت پایینی برخوردار هستند.

چرا سرور مجازی آلمان ابرآراز؟

سرور مجازی آلمان ابرآراز در دیتاسنتر هتزنر میزبانی می‌شود و در مقایسه با دیگر دیتاسنتر های اروپایی در داخل ایران، از پینگ پایین‌تر و سرعت مناسب‌تری برخوردار است.برخی از امتیازاتی که سرور مجازی آلمان ابرآراز در اختیار شما قرار می‌دهد، عبارتند از:

  • استفاده از هارد های پرسرعت NVMe
  • ترافیک نامحدود
  • قابلیت ارتقا آنی منابع سخت افزاری
  • قابلیت نصب تمامی نسخه‌های ویندوز و توزیع‌های لینوکس
  • ارائه کنترل پنل جهت مدیریت ۰ تا ۱۰۰ سرویس خریداری شده
  • تخصیص منابع سخت افزاری اختصاصی به هر VPS
  • ارائه توافق نامه سطح خدمات
  • وجود گارانتی بازگشت وجه
  • و…
امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم به طور کامل به سوال شما مبنی بر اینکه سرور مجازی آلمان چیست پاسخ داده باشیم. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، سوالات خود را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهیم. علاوه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در پیج اینستاگرام ابر آراز دنبال کنید.

سوالات متداول

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا