سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
همه

معرفی صرافی هات بیت Hotbit و راهنمای ورود و کار با آن

صرافی هات بیت Hotbit صرافی ارز دیجیتال نسبتاً جدیدی است که به منظور ارائه لیستی طولانی از سکه‌ها به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال برای معامله کردن طراحی و آماده شده است. این پلتفرم مبادله دارایی‌های دیجیتالی را که به خوبی طراحی شده‌اند، برای استفاده بصری مناسب هستند و از ارزهای رمزنگاری شده اصلی پشتیبانی می‌کنند را ارائه می‌دهد.

تیم جهانی در Hotbit دارای تجربه در صنعت ارزهای رمزنگاری شده و همچنین صنعت مالی سنتی است. تجربه کارآفرینی تیم و شرکای تعاونی باید به پلتفرم کمک کنند تا نقدینگی را از منابع متعدد جذب کنند.

قصد سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارید؟ می‌خواهید سروری مناسب تهیه کنید؟ به وب سایت ما سر بزنید و با خرید سرور مجازی ترید از امکانات و خدمات ما استفاده کنید. 

صرافی هات بیت hotbit چیست ؟

افرادی که پشت هات‌بیت هستند در وب‌سایت خود که به ارزش های اصلی فناوری بلاک چین و بیت کوین معتقد هستند. آنها احساس می‌کنند که این اصول، همراه با قراردادهای هوشمند و دفتر کل توزیع شده (که به آن دفتر کل مشترک یا فناوری دفتر کل توزیع شده DLT نیز گفته می‌شود، در واقع اجماع داده‌های دیجیتالی تکراری، مشترک و همگام‌سازی شده است که به لحاظ جغرافیایی در سایت‌ها، کشورها یا موسسات گوناگون پخش شده است و برخلاف پایگاه داده‌های متمرکز، هیچ مدیر مرکزی وجود ندارد)، نحوه اعتماد مردم به یکدیگر را تغییر می‌دهد.

این تیم همچنین معتقد است که از طریق فناوری بلاک‌چین، کارایی معاملات افزایش پیدا می‌کند، موانع کمتری برای توقف معاملات ایجاد می‌شوند و در نهایت، تأثیر زیادی بر اقتصاد جهانی خواهد داشت. Hotbit ماموریت خود را به عنوان ارائه‌دهنده خدمات مبادله دارایی‌ها به صورت ایمن‌تر و راحت‌تر در حالی که یک پلتفرم مبادله در سطح جهانی ایجاد کرده و دارایی‌های برجسته بلاک چین را ادغام می‌کند، تشریح کرده است.

استفاده از صرافی hotbit برای ایرانیان به صرفه است ؟

کار با صرافی هات بیت برای ایرانیان بسیار راحت‌تر از سایر صرافی‌ها است، چراکه با استفاده از شماره تلفن همراه و یا ایمیل امکان ثبت‌نام در سایت وجود دارد و نیازی به انجام مراحل احراز هویت نیست. در ادامه مطلب قصد داریم به نحوه ورود به صرافی هات بیت و ثبت نام در آن اشاره‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

یکی دیگر از صرافی‌هایی که در میان ایرانیان بسیار محبوب بوده،‌صرافی کوکوین است. به طورکلی KuCoin صرافی است که ادعا می‌کند که پیشرفته‌ترین سطح امنیت و منتخبی از نزدیک به 400 ارز رمزنگاری شده را ارائه می‌دهد. با وجود ویژگی‌های متنوعی که دارد، صرافی است که برای تبادل مبتدیان فضای مناسبی دارد و دارای رابط کاربری زیبا و آسانی است. همچنین این صرافی برخی از کمترین هزینه‌ها را در صنعت رمزنگاری دریافت می‌کند. اگر می‌خواهید در مورد این صرافی بیشتر بدانید،‌ پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی صرافی kucoin چیست رو مطالعه کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی هات بیت Hotbit

برای ورود و ثبت‌نام در صرافی هات بیت Hotbit ابتدا از وب سایت رسمی این صرافی https://www.hotbit.io دیدن کنید و صفحه اصلی آن را به شکل زیر مشاهده خواهید کرد. روی “ثبت نام” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید تا لینک شما را به صفحه ثبت نام هدایت کند.

آموزش ثبت نام در صرافی هات بیت Hotbit

در صفحه ثبت نام، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس روی دکمه ارسال کلیک کنید، هات‌بیت یک ایمیل تأیید برای ورود به هات بیت به آدرس ایمیلی که وارد کرده‌اید ارسال می‌کند. یک کد تأیید در ایمیل ارسال شده برای شما درج شده‌است. حساب ایمیل خود را وارد کنید، کد تأیید را از ایمیل تأیید کپی کرده و آن را را در کادر زیر جای‌گذاری کنید. برای ادامه روند فعال سازی ، لطفاً رمز عبور را نیز وارد کنید. با وارد کردن تمام اطلاعات فوق، روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید تا لینک شما را به صفحه ورود هدایت کند.

علامت “من با شرایط و قوانین موافقم” را علامت بزنید، سپس گزینه “بعدی” را بزنید تا لینک شما را به صفحه “اطلاعات حساب” هدایت کند.

صرافی هات بیت Hotbit و ارز دیجیتال

در صورتی که از طریق تلفن همراه  ثبت‌نام می‌کنید، کد کشور و شماره تلفن و همچنین کد پیامکی که پس از کلیک روی دکمه “ارسال” به تلفن شما ارسال می‌شود را وارد کنید. برای ادامه روند فعال‌سازی، رمز عبور را نیز وارد کنید.

نحوه ثبت نام در صرافی هات بیت hotbit

با وارد کردن تمام اطلاعات فوق، گزینه “ثبت نام” را فشار دهید تا لینک شما را به صفحه ورود هدایت کند. بعد گزینه “من با شرایط و قوانین موافقم” را علامت بزنید. سپس “بعدی” را فشار دهید تا لینک شما را به صفحه “اطلاعات حساب” هدایت کند.

نحوه ثبت نام در صرافی هات بیت hotbit

احراز هویت دو مرحله ای: پلتفرم Hotbit احراز هویت Google Authenticator و احراز هویت دو عاملی با سیستم تأیید پیامک را پذیرفته و با آن‌ها سازگار است. شما می توانید روش احراز هویت دلخواه خود را برای استفاده شخصی انتخاب کنید.

استفاده از احراز هویت گوگل برای آموزش ثبت نام در هات بیت

استفاده از احراز هویت گوگل

Google Authenticator را فعال کنید. اگر از کاربران IOS هستید، لطفاً “Authenticator Google” را در App Store وارد کرده و جستجو کنید، سپس برنامه را بارگیری و نصب کنید. اگر از کاربران Android هستید، لطفاً لینک زیر را دنبال کرده و برنامه را بارگیری کنید: https://shouji.baidu.com/software/22417419.html

پس از بارگیری برنامه، حساب Hotbit خود را وارد کرده و روی Account-Security Settings کلیک کنید تا Google Authenticator شما فعال شود. برای اطلاع از جزئیات تنظیمات احراز هویت، راهنمای احراز هویت 2 مرحله ای ما را دنبال کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی هات بیت

احراز هویت دو عاملی با تأیید پیامک برای ثبت نام هات بیت

در این مرحله از روش ثبت نام در هات بیت شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و “ارسال کد پیامکی” را فشار دهید. سیستم به طور خودکار یک کد پیامکی تولید می کند و آن را با شماره پیامک به شماره تلفن همراه شما ارسال می کند. پس از دریافت کد پیامکی خود از طریق پیامک ارسال شده، کد را در قسمت “کد SMS” وارد کرده و سپس گزینه “پایان” را بزنید.

احراز هویت دو عاملی با تأیید پیامک برای ثبت نام هات بیت

لاگین و ورود به سیستم برای ثبت نام صرافی هات بیت

از وب سایت صرافی هات بیت hotbit دیدن کنید و “ورود” را در گوشه بالا سمت راست فشار دهید تا لینک شما را به صفحه ورود راهنمایی کند. ایمیل و رمز عبور خود را در صفحه ورود وارد کرده و روی گزینه “ورود” بزنید.

لاگین و ورود به سیستم برای ثبت نام صرافی هات بیت

سپرده گذاری (Deposit)

پس از ورود به حساب خود در سایت هات بیت ارز دیجیتال ، روی گزینه “Fund-Deposit” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید تا بتوانید دارایی های خود را به حساب شخصی خود در Hotbit واریز کنید.

نوع دارایی(‌هایی) که قصد دارید به حساب Hotbit خود واریز کنید را انتخاب کرده و آن‌ها را واریز کنید.

برای مثال BTC را در نظر بگیرید، ممکن است بخواهید BTC خود را  با کپی آدرس سپرده خود یا اسکن کد QR ، واریز کنید.

مسئله مهم در اموزش صرافی هات بیت

به غیر از نشانه یا توکن (هایی) که دقیقاً با آدرس (های) سپرده ای که قصد دارید توکن‌های خود را در آن‌ها واریز کنید مطابقت دارند، هیچ‌یک از نوع (های) دیگری از توکن (ها) را به آدرس (های) سپرده که با توکن‌های مربوطه مطابقت ندارند را واریز نکنید. اگر کاربری هرگونه توکن دیگری را به آدرس (های) سپرده‌گذاری اشتباه واریز کند، در این صورت نمی توانند توکن‌های خود را بازیابی کنند.

لطفاً به حداقل حجم سپرده نیز توجه داشته باشید. پس از اتمام فرآیند سپرده گذاری، کاربران می‌توانند روند پیشرفت تراکنش (های) سپرده خود را در بخش ” Deposit History” بررسی کنند.

نحوه ثبت نام در صرافی هات بیت

برای استعلام دارایی های بلاک چین ETH و ERC 20 ، این لینک را دنبال کنید: https://etherscan.io/ .  همچنین برای استعلام دارایی های بلاک چین در BTC ، می‌توانید این لینک را دنبال کنید:  :https://btc.com/ اگر دارایی های خود را پس از گذشت مدت طولانی دریافت نکردید و به نظر می رسد شبکه شلوغ است، یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید.

برداشت وجه در آموزش هات بیت

پس از ورود به حساب کاربری خود در صرافی هات بیت Hotbit ، روی “Fund-Withdrawals” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید تا بتوانید دارایی‌های خود را از حساب Hotbit خود برداشت کنید. ابتدا نوع دارایی‌هایی که قصد دارید از حساب Hotbit خود برداشت کنید را انتخاب کرده، سپس آن ‌(ها) را برداشت کنید.

روش ثبت نام در هات بیت

به عنوان مثال، BTC را در نظر بگیرید، مقدار دارایی (های) مورد نظر خود را برای خروج وارد کنید و سپس آدرس کیف پولی که قصد دارید دارایی خود را به آن منتقل کنید را وارد کنید. کاربران همچنین می توانند آدرس جدید را با کلیک روی ” Address Management ” اضافه کنند.

ثبت نام صرافی هات بیت

مسئله مهم

آدرس برداشت اشتباه را وارد نکنید، زیرا ممکن است منجر به عدم بازیابی دارایی‌‌هایتان شود. پس از اتمام کلیه مراحل برداشت، می‌توانید پیشرفت روند معامله برداشت خود را در بخش ” Withdrawal History” بررسی کنید.

آموزش ترید در هات بیت

برای استعلام دارایی‌های بلاک چین در توکن ETH و ERC 20 ، این لینک را دنبال کنید: https://etherscan.io/ .  برای استعلام دارایی‌های بلاک چین در BTC نیز، این لینک را دنبال کنید: https://btc.com/.  اگر دارایی های خود را پس از مدت طولانی دریافت نکردید و به نظر می رسید که شبکه شلوغ است، یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید.

آموزش کامل صرافی هات بیت ؛ معامله

برای شروع معامله در صرافی هات بیت Hotbit ، روی “Exchange” کلیک کنید و رابط تریدینگ یا معامله را را وارد کنید.

آموزش کامل صرافی هات بیت

شما می‌توانید نام توکن‌هایی را که قصد خرید آنها را دارید و جفت معاملات موجود را در سمت چپ جستجو کنید. همچنین می‌توانید سفارشات مربوط به آن را در سمت راست بررسی کنید. کاربران هات‌بیت می توانند نرخ ارز را به CNY یا USD mceclip0.png تغییر دهند.

اموزش صرافی هات بیت

همچنین می توانند سفارشات باز شده یا Open orders ، My 24H Order Hitstory یا LazyMode History را در این صفحه بررسی کنند.

آموزش کار با هات بیت

آموزش کار با صرافی هات بیت hotbit و تجارت در آن

می‌خواهید با آموزش ترید در هات بیت آشنا شوید؟ در ادامه‌ی مقاله با ما همراه باشید تا در کنار هم آموزش خرید و فروش در هات بیت را دنبال کنیم. همانطور که ملاحظه کردید، تمام معاملات با Hotbit از طریق صفحه “Exchange” انجام می شود. با انتخاب جفت ارز رمزنگاری شده‌ای که مایل به تجارت در سمت چپ صفحه هستید شروع کنید. سپس با حرکت به سمت پایین سایت، به قسمت خرید/فروش که زیر نمودار قرار دارد بروید.

آموزش کار با صرافی هات بیت hotbit

معامله از طریق سفارشات محدود و با گزینه خرید در سمت چپ و فروش در سمت راست انجام می شود. به عنوان مثال، در مورد جفت ETH/BTC، گزینه‌های شما “خرید ETH” یا “فروش ETH” خواهد بود. در دو هر صورت، قیمت به طور خودکار در سطح بازار، با دکمه‌های مثبت و منفی که می توانید رقم را با قیمت انتخابی خود تنظیم کنید پر می شود. سپس، مقدار رمز ارز مورد نظر برای خرید یا فروش را وارد کنید یا درصدی از کل مبلغ حساب خود (25 ، 50 ، 75 یا 100 درصد) را انتخاب کنید. مجموع ارز مورد نظر به طور خودکار به روز می شود.

Hotbit چه اطلاعاتی در اختیار معامله گران می گذارد؟

به خاطر داشته باشید که همه جفت‌های معاملاتی در هات‌بیت، شامل ETH یا BTC می شوند، زیرا این دو محبوب‌ترین ارز‌های رمزنگاری یا کریپتوکارنسی هستند. وقتی به صفحه “Exchange” وب سایت Hotbit می روید، جفت ارز پیش فرض ETH/BTC است.

این در بالای صفحه، همراه با آخرین قیمت ارز رمزنگاری شده و دلار ظاهر می شود. در سمت راست آن، تغییر در 24 ساعت، بالاترین در 24 ساعت، پایین‌ترین در 24 ساعت و حجم در 24 ساعت را مشاهده خواهید کرد. در وسط صفحه نموداری قرار دارد که رابطه ارزهای رمزنگاری شده در این جفت را با قابلیت جابجایی موس برای مشاهده مقدار دقیق در یک زمان خاص نشان می دهد.

این نمودار دارای گزینه‌های متعددی برای سفارشی‌سازی، از جمله انتخاب نمودار میله‌ای ، شمع‌ها، شمع های توخالی، Heikin Ashi، نمودار خطی یا منطقه‌ای می‌باشد. گزینه پیش‌فرض شمع است. همچنین گزینه ای برای تغییر فواصل نمایش داده شده، با گزینه هایی شامل 1، 5، 15 و 30 دقیقه، 1، 2 و 4 ساعت؛ و 1 روز وجود دارد. معامله گران حرفه‌ای که مبادلات پیشرفته انجام می‌دهند می توانند روی نماد یک نمودار که در بالای نمودار قرار دارد کلیک کرده و ده‌ها شاخص را برای مشاهده پیدا کنند. همچنین می توانید نمودار را از نظر رنگ، ضخامت خط قیمت، محل و نوع مقیاس، پس زمینه و منطقه زمانی کاملاً سفارشی کنید.

صرافی هات بیت Hotbit چه اطلاعاتی در اختیار معامله گران می گذارد؟

امیدواریم که مقاله‌ی آموزش کار با هات بیت ، پاسخگوی نیازهای شما باشد. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، تیم پشتیبانی ابر آراز در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا به سوالات احتمالی شما پاسخ بدهد. علاه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا