سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
همه

هاست پایتون چیست ؟ هاست پایتون ایران چه مزایایی دارد؟

هاست پایتون چیست ؟ به طور خلاصه و به زبانی ساده هاست برای پایتون ، میزبانی وبی است که از زبان برنامه نویسی پایتون (Python) پشتیبانی می‌کند. در ادامه و برای اینکه شما بتوانید سایت خود را با بهترین سرعت و کیفیت راه‌اندازی کنید، به سوالات شما در مورد هاست اشتراکی پایتون پاسخ داده و شما را راهنمایی می‌کنیم که آیا کسب‌وکارتان به این نوع هاستینگ نیاز دارد یا خیر؛ با ما همراه باشید.

در زمان راه‌اندازی وب سایت ، یکی از اولین مواردی که به آن نیاز پیدا می‌کنید، هاست، سرور و به‌طورکلی میزبان وب است. هاست‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام از آنها موارد استفاده گوناگونی دارند. زمانیکه شما قصد می‌کنید، هاست تهیه کنید گزینه‌های متفاوتی پیش روی شما قرار می‌گیرند؛ هاست لینوکس ، وردپرس، ویندوز، پایتون و… .در میان این موارد، گاهی شما نمی‌دانید که کدام مورد بهترین انتخاب شما بوده و می‌تواند نیازهایتان را به بهترین شکل برطرف کند.در این مقاله ما قصد داریم علاوه بر پاسخ به این سوالات، بهترین هاست با پشتیبانی پایتون را در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید بدون داشتن کوچک‌ترین دغدغه‌ای در مورد میزبانی سایتتان، کسب‌وکار خود را ارتقا دهید.

اگر قصد خرید هاست پایتون ارزان قیمت را دارید که علاوه‌بر منایع اختصاصی با قابلیت افزایش در هر زمان، از پشتیبانی 24 ساعته و رایگان نیز برخوردار باشد، ابرآراز می‌تواند بهترین انتخاب تجارت شما باشد. برای خرید و یا استعلام قیمت هاست پایتون می‌توانید به وبسایت ابرآراز مراجعه کنید.

هاست برای پایتون

هاست چیست ؟

پیش از اینکه به سراغ موضوع اصلی مقاله برویم و به این سوال پاسخ دهیم که هاست پایتون چیست لازم است که شما درک درستی نسبت به مفهوم هاست و میزبانی وب داشته باشید.

اساسا هاست ( Host ) به فضایی گفته می‌شود که روی یک سرور قرار گرفته و به وب سایت ها اختصاص داده می‌شود. به عبارتی ساده‌تر شما با خرید هاست، محتوای سایتتان از جمله متن، عکس، تصویر، کدها و… را در یک فضای ابری ذخیره می‌کنید. از آنجایی که هر وب سایتی که راه‌اندازی می‌شود به فضایی برای ذخیره اطلاعات نیاز دارد، مواردی مانند CPU، رم و دیگر منابع هاست از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

اگر شما می‌دانید قصد تهیه چه هاستی دارید اما نمی‌دانید برای این هاست چه میزان منابع تهیه کنید، می‌توانید از مطالب مقاله‌ی آموزش انتخاب منابع مناسب برای هاست استفاده کنید. در این مقاله ما به شما توضیح داده‌ایم که با توجه به پلن‌هایی که شرکت‌های ارائه‌دهنده مختلف در اختیار شما می‌گذارند، کدام میزان از منابع می‌توانند برای سایت شما بهترین انتخاب باشند.

هاست چیست

زبان پایتون چیست ؟

زبان پایتون در هاست چیست؟ زبان برنامه نویسی پایتون در سال 1980 معرفی شد. در سالهای ابتدایی معرفی زبان پایتون، کمتر کسی تصور می‌کرد در سال‌های آینده، python به یکی از بهترین و پراستفاده‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی تبدیل می‌شود. 

به عبارتی اگر به دنیای برنامه‌نویسی به عنوان یک سرزمین گسترده نگاه کنید، پایتون حاکم بخش بزرگی از آن است. جالب است که پایتون یک زبان تمام عیار است و محدود به نوع خاصی از نرم افزار نیست. به زبان ساده‌تر می توان گفت از زبان پایتون برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، طراحی سایت ، ساخت بازی‌های کامپیوتری و… استفاده می‌شود.

همین کاربرد گسترده سبب شده تا python از محبوبیت بالایی در سراسر جهان برخورد شود. اگر بگوییم پایتون یکی از تاثیرگذارترین و مناسب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی امروزی است، اغراق نکرده‌ایم. اگر می‌خواهید به طور گسترده‌تری با این زبان برنامه‌نویسی و کاربردها و مزایایی که به همراه دارد، آشنا شوید، می‌توانید از مطالب مقاله‌ی زبان پایتون چیست در وبلاگ ابرآراز استفاده کنید.

زبان برنامه نویسی پایتون چیست

هاست پایتون چیست ؟

اگر سایتی دارید که با زبان برنامه نویسی پایتون طراحی شده است، باید از میزبان وبی استفاده کنید که کار را برای شما آسان کند. علاوه‌بر تمام اینها استفاه از یک هاست متناسب می‌تواند سرعت و بهره‌وری شما را به شکل منحصربه‌فردی افزایش دهد. لازم به ذکر است که هاست پایتون یک میزبان لینوکسی است که برای استفاده از برنامه‌های طراحی شده با پایتون و با نصب پیش نیازهای مربوطه بر روی سرور بهینه شده است.

جالب است بدانید که بخش عظیمی از ادمین‌ها و توسعه‌دهندگان وب که از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده می‌کنند، به هاست پایتون نیاز دارند؛ اما شرکت‌ها نمی‌توانند فروش هاست پایتون را به درستی انجام دهند. دلیل این امر این است که این هاست به دانش فنی زیادی نیاز دارد و عدم وجود افراد متخصص و فنی در شرکت‌های ارائه‌دهنده سبب می‌شود نتوانند به درستی نیازهای کاربران به هاست پایتون را برطرف کنند.

ابراراز با جمع‌آوری یک تیم متشکل از بهترین و خبره‌ترین متخصصان دواپس کشور، می‌تواند تمام چیزی که شما از یک هاست پایتون انتظار دارید را در اختیارتان بگذارد.

منظور از هاست پایتون چیست

چه کسب‌وکارهایی به هاست اشتراکی پایتون نیاز دارند؟

امیدواریم که تا به اینجا دریافته باشید که هاست پایتون چیست و چه کاربردی دارد. اگر می‌خواهید بدانید که آیا کسب‌وکارتان به این هاست نیاز دارد یا خیر با ما در ادامه همراه باشید. به‌طورکلی، اپلیکیشن‌ها و سایت‌هایی که از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده می‌کنند می‌توانند از هاست با پشتیبانی پایتون برای تطبیق بهتر سایت با هاست و بهره‌مندی از سرعت بالا استفاده کنند.

دلایل بالا بودن میزان فروش هاست پایتون

همانطور که پیش از این نیز عنوان کردیم، در دنیای زبان‌های برنامه نویسی ، پایتون از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از آن برای ساخت برنامه‌های پیچیده، سریع و کارآمد استفاده می‌شود. این زبان از مزایای بی‌شماری برخوردار است؛ ازجمله:

  • کدنویسی آسان
  • دارای ویژگی‌های آینده‌نگر
  • زبان برنامه نویسی منعطف

تمامی این مزایا در کنار هم سبب شده‌اند تا زبان برنامه نویسی پایتون هرروز پیش از روز قبل مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده‌ی هرچه بیشتر از این زبان برنامه نویسی ، سبب می‌شود تا کسب‌وکارها نیز به هاست python نیاز داشته باشند.

چرا هاست Python

مزایای هاست پایتون چیست ؟

استفاده از هاست اشتراکی پایتون از مزایای بی‌شماری برخوردار است که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • به طورکلی، ساخت سریع‌تر برنامه‌های پایتون وابسته به فریم ورک و زیرساختی است که استفاده می‌شود. میزبانی محیط پایتون در فضای ابری مرتبط می‌تواند کمک بسیار بزرگی به توسعه‌دهندگان باشد.
  • توسعه‌دهندگان می‌توانند از یک پلتفرم بدون نیاز به تغییر تنظیمات سرور استفاده کنند. بنابراین دیگر نگرانی بابت زیرساخت نداشته و می‌توانند بر روی موارد دیگر مانند کدنویسی‌ها تمرکز کنند.
  • کسب‌وکارها می‌توانند منابع محاسباتی خود مانند RAM، حافظه، GPU و… را برحسب تقاضا و حجم کاری خود مقیاس‌بندی کنند.
  • هاست پایتون ( python ) به شما امکان می‌دهد از راه دور و با استفاده از هر دستگاه متصل به اینترنت، به محیط توسعه و دیتابیس خود دسترسی داشته باشید.
  • workload پایتون را می‌توان با ویژگی‌های امنیتی با درجه سازمانی محافظت کرد.

مزایای هاست Python

راهنمای خرید هاست پایتون

حال که دریافتید هاست پایتون چیست و استفاده از آن چه مزایایی برای شما به همراه دارد، زمان آن است که باهم بررسی کنیم که در زمان خرید هاست با پشتیبانی پایتون چه مواردی را باید مدنظر داشته باشیم.

  • هاست انتخابی شما باید امکان دسترسی به SSH را برای شما فراهم کند.
  • پشتیبانی ارائه‌دهنده شما از دیتابیس‌های محبوبی مانند relational و non-relational
  • امنیت یکی از مسائلی است که نباید نادیده گرفته شود. شما باشد از خدمات شرکتی استفاده کنید که در مقابل حملات پیشرفته، از ایمن بالایی برخوردار باشد.
  • سرور های شما باید از سرعت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند برای کارایی مناسب، بهینه‌شده عمل کنند.
  • پشتیبانی از رابط کاربری وب (web UI) و command line جهت مدیریت مناسب فایل‌ها
  • امکان استقرار، مدیریت و مقیاس‌بندی اپلیکیشن‌های پایتون از طریق کاربران
  • امکان دسترسی به قابلیت‌های مدیریتی برای تشخیص ارورها و مشکلات در یریع ترنی زمان ممکن. برخی از این دسترسی‌ها عبارتند از: نظارت بر CPU، توان عملیاتی، زمان پاسخگویی و حافظه
  • بکاپ‌گیری منظم و خودکار از سرور برای جلوگیری و کاهش احتمال حذف اطلاعات

ابرآراز به عنوان سرویس‌دهنده‌ای شناخته شده است که همراه با عملکرد بالا و کیفیت تضمین شده،‌ قیمت مناسبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اگر به دنبال یک هاست ارزان پایتون هستید، هاست پایتون ابرآراز یک انتخاب ایده‌آل و مناسب است که می‌تواند نیاز سایت شما را برطرف کند.

راهنمای خرید هاست Python
هاست انتخابی شما باید امکان دسترسی به SSH را برای شما فراهم کند.

سخن پایانی

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم درباره اینکه هاست پایتون چیست توضیح داده و شما را با پاسخ سوالتان مبنی بر اینکه چه کسب‌وکاری به هاست اشتراکی پایتون نیاز دارد آشنا کرده باشیم. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، سوالات خود را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهیم. علاوه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در اینستاگرام ابرآراز دنبال کنید.

سوالات متداول

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا