سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
همه

مقایسه بیگ بلو باتن و ادوبی کانکت در ابزارها و خدمات

بیگ بلو باتن یا ادوبی کانکت؟ کدام یک را گزینه‌ی مناسب‌تری می‌دانید؟ آیا شما معلم هستید و به دلیل شیوع ویروس COVID-19 مجبورید در خانه به صورت ویدیویی تدریس کنید؟ به دنبال نرم‌افزار خوبی هستید که دارای رابط کاربری مستقیم و ابزارهای کارآمد باشد؟‌ ما در این مقاله به مقایسه بیگ بلو باتن و ادوبی کانکت پرداخته و ضمن بررسی هر کدام تلاش می‌کنیم انتخاب را برای شما راحت‌تر کنیم. با ما همراه باشید.

اگر قصد دارید سرور ادوبی کانکت تهیه کنید، به وب سایت ابرآراز سر زده و خدمات ویژه‌ی ما برخوردار شوید.

ادوبی کانکت چیست ؟

Adobe Connect مجموعه کاملی از محصولات برای همکاری و تبادل آنلاین، آموزش آنلاین ، اشتراک گذاری دسکتاپ، کنفرانس ویدیویی و همکاری از راه دور است. همه اتاق‌های جلسات به صورت “کانال” تنظیم شده اند و هر کانال، یک جلسه خاص را اجرا می کند. نرم افزار ادوبی کانکت به طور خودکار هر شرکت کننده را به سایت مناسب متصل می کند، تمام اطلاعات شرکت کنندگان را بارگیری و ذخیره می کند و یک اتاق برای جلسات مجازی ایجاد می کند. نیازی به هیچ بارگیری جداگانه ای از نرم افزار یا پشتیبانی فنی وجود ندارد.

سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز

این نرم افزار همچنین شامل طیف وسیعی از ابزارها برای وبینار است که برای افزایش آگاهی از نام تجاری، افزایش فروش و ایجاد حاشیه های بالاتر برای سود بسیار محبوب هستند. با کمک وبینارها می توانید هرگونه اطلاعاتی را که برای مخاطبان شما مناسب است ارائه کرده و به صورت واضح و دقیق توضیح دهید. ادوبی کانکت به شما این امکان را می دهد که وبینارها را به صورت آنلاین میزبانی و برنامه ریزی کنید، بنابراین نگران برنامه ریزی آن‌ها یا برگزاری رویدادها در تاریخ ها و زمان های مختلف نباشید.

در دوران کرونایی کنونی، بسیاری از کلاس‌های آموزشی و جلسات و سمینارهای اداری، به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شوند. به همین دلیل شناخت ابزاری که به شما در برگزاری درست این جلسات کمک کند، بسیار ارزشمند خواهد بود. اگر قصد دارید درباره‌ی ادوبی کانکت بیشستر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت مطالعه‌ی مقاله‌ی ادوبی کانکت چیست را از دست ندهید.

ادوبی کانکت چیست

ویژگی های ادوبی کانکت

  •   برد تعاملی
  •   رابط کاربری آسان
  •   چیدمان‌های مختلف
  •   عناصر طراحی برنامه درسی برای مربیان
  •   ضبط جلسه

بیگ بلو باتن چیست ؟

BigBlueButton یک راه حل نرم افزاری است که به شما امکان می دهد با حداکثر 2 پردازنده و اتاق‌های نامحدود ملاقات‌های مفید و موثری داشته باشید. با ویژگی های موجود در این راه حل نرم افزاری، می توانید تماس های تلفنی، ارائه ها و جلسات زنده را از یک پلتفرم نرم افزاری انجام دهید.

می توان از نرم افزار BigBlueButton برای میزبانی صدها جلسه وب کنفرانس به طور همزمان استفاده کرد. رابط کاربری به شما این امکان را می دهد تا ارائه های خود را سفارشی کرده و موسیقی، اسلایدها و فیلم ها را در همان زمان به ارائه های خود اضافه کنید.

می توانید از ویژگی صوتی و تصویری برای به اشتراک گذاشتن پیام ها و پیوندها با سایر شرکت کنندگان در کنفرانس استفاده کنید. همچنین ویژگی نمایش اسلاید نیز به شما کمک می کند تا اطلاعات را در قالب نمایش اسلایدی نشان دهید.

بیگ‌بلو‌باتن دارای چندین ویژگی اضافی از جمله GoToMeeting است که به شما امکان می دهد از یک تلفن معمولی یا پست صوتی برای انجام یک ویدئو کنفرانس استفاده کنید. اگر می خواهید یک ارائه فروش در دفتر یا هر نوع ارائه دیگری را ارائه دهید، این ویژگی برای شما مفید خواهد بود.

برخی از ابزارهایی که در این نرم افزار گنجانده شده‌اند شامل یک نمایش دهنده داکیومنت یا سند است که به کاربر اجازه می دهد تمام اسناد بارگذاری شده را مشاهده کند و همچنین یک عملکرد برای چت کردن که توسط اعضای کنفرانس برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می شود، نیز قابل مشاهده اند. حتی یک قسمت ویدئویی در نرم افزار کنفرانس وجود دارد که به شرکت کنندگان اجازه می دهد یکدیگر را در قالب تصویر آهسته ببینند. در ادامه‌ی مقاله‌ی مقایسه بیگ بلو باتن و ادوبی کانکت با ما همراه باشید.

بیگ بلو باتن چیست

مقایسه بیگ بلو باتن و ادوبی کانکت

Adobe Connect ویژگی های عالی و کاربردی دارد که به مشاغل صنایع مختلف امکان می دهد تا اسناد را به اشتراک بگذارند، با همکاران در مکان‌های مختلف ارتباط برقرار کنند، اطلاعات را مبادله کرده و به تبادل و همکاری روی اسناد بپردازند. این‌ها تنها برخی از ویژگی های اصلی مجموعه نرم افزاری Connect هستند که شامل: برگزاری جلسه آنلاین، اشتراک گذاری صفحه، Adobe Connect Central ، جریان‌‌های فعالیت یا Activity Streams، نمایش اعلان‌ها و ادغام با تلفن همراه می‌باشند.

پس نتیجه می‌گیریم در مقایسه ادوبی کانکت با بیگ‌بلو‌باتن، ادوبی کانکت برنده است.

مقایسه adobe connect و bigbluebutton

در ادامه تلاش می‌کنیم تا مواردی را که درباره‌ی ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن عنوان کردیم،‌ به صورت لیستی پیش برده تا درک سریع‌تر و راحت‌تری نسبت به این دو داشته باشید.

ادوبی کانکت

  • ابزارهای تجسم
  • سفارشی سازی و از پیش ساختن طرح بندی جلسات
  • نظرسنجی ها
  • استفاده کاربری آسان
  • فیدهای ویدیویی نامحدود

بیگ‌بلو‌باتن

  • اتاق های برک آوت
  • ادغام LMS  (LTI)
  • پورتال والدین/دانش آموزان
  • نظرسنجی/رای گیری
  • چت در همان زمان

مقایسه adobe connect و bigbluebutton

Adobe Connect می تواند قرارهای ملاقات را برای مشاهده آفلاین ضبط کند و اتاق ها و ابزارهای تجسم نامحدودی را در اختیار شما قرار می دهد، که آن را در این مقایسه پیشرو می کند. BigBlueButton نیز دغام LMS (LTI)، نظرسنجی و چت به صورت زنده و آسان را ارائه می دهد.

تفاوت ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن در قیمت

برای مقایسه ادوبی کانکت با بیگ‌بلو‌باتن باید گفت ادوبی کانکت مبلغی را به عنوان پرداخت پایه درنظر می‌گیرد، اما بیگ‌بلو‌باتن در ابتدای کار رایگان است.

هردو، مزیت استفاده رایگان برای بررسی‌های بیشتر را در اختیار قرار داده‌اند.

هردو از Windows  و Mac قابل دسترسی هستند.

هردو ایمیل را ساپورت می‌کنند.

امیدواریم که مقاله‌ی مقایسه بیگ بلو باتن و ادوبی کانکت ، پاسخگوی نیازهای شما باشد. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، تیم پشتیبانی ابر آراز در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا به سوالات احتمالی شما پاسخ بدهد. علاه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

نمایش بیشتر
سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا