سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
بازاریابی آنلاینسئوهمه

با 12 مورد فوق العاده از ابزارهای تولید محتوا آشنا شوید

در عصر اینترنت و دنیای دیجیتال مارکتینگ کسب‌و‌کارهایی موفق خواهند بود، که بتوانند با تولید محتوای جذاب مشتریان جدید به دست آورده و مشتریان قبلی خود را نیز حفظ کنند. امروزه با کمک ابزارها به راحتی می‌توان برای کسب و کار خود محتوای مفید تولید کرد. ابزارها در واقع باعث می‌شوند، که روند انجام یک کار راحتر شود. برای درک بهتر قدرت ابزارها یک جک کوچک را تصور کنید، که به کمک آن یک مکانیک به راحتی یک اتومبیل چند تنی را بالا برده و کار مورد‌نیاز برای تعمیر ماشین را انجام می‌دهد، ابزارها در تولید محتوا هم همین نقش را دارند. در دنیای امروز و با توجه به اهمیت تولید محتوا، ابزارهای تولید محتوا نه تنها باعث افزایش سرعت تولید محتوای دیجیتالی، بلکه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های زیاد آن نیز شده‌اند. 

برای خرید هاست ابری پرسرعت با آپتایم 99/99 درصد پیشنهاد می‌کنیم از پکیچ های هاست ابری ابر آراز دیدن فرمایید.

ابزارهای تولید محتوا بی نظیر برای تولید محتوای جذاب

در ادامه چند ابزار لازم برای تولید‌محتوا را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید، از آن‌ها در دیجیتال مارکتینگ و کسب‌و‌کارهای اینترنتی خود بهره ببرید.

ابزار تولید محتوای تصویری Pablo 

از جمله ابزارهای تولید محتوای تصویری می‌توان به ابزار پابلو اشاره کرد. وقتی که می‌خواهید محتوای تصویری تولید کنید، تصویرسازی بخش مهمی از آن محسوب می‌شود. بازاریابان بسیاری معتقد هستند، که بازاریابی به وسیله‌ی تصاویر مهم‌ترین بخش از تبلیغات برای کسب‌و‌کار آن‌ها می‌باشد. کاربران امروزه با استفاده از سیستم‌های شخصی و گوشی‌های همراه و تبلت محتواهای مختلف را بررسی می‌کنند، پس باید بتوانید محتوایی تولید کنید، که در بین انبوه محتواهای موجود توجه آن‌ها را جلب کند. اپلیکیشن اینستاگرام با حدود 400 میلیون کاربر فعال یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی راتشکیل داده که برای خلق محتوای تصویری در آن می‌توانید از پابلو استفاده کنید. 

ابزار تولید محتوای تصویری پابلو

با کمک ابزار تولید محتوای پابلو به راحتی محتوای بصری مورد نظر خود را بسازید. با استفاده از کتابخانه‌ی عمومی در پابلو می‌توانید تصویر مورد نظر خود را انتخاب و ویرایش نمایید. همچنین این امکان را دارید که تصویر و متن دلخواه خود را  در آن آپلود کرده و با استفاده از پابلو یک محتوای تصویری جذاب تحویل بگیرید. از جمله مزیت‌های این ابزار تولید‌محتوا صرفه‌جویی در زمان و ایجاد تصاویر خلاقانه و حرفه‌ای برای بازایابی تصویری شماست .

ابزار تولید محتوای تصویری Unsplash

یکی دیگر از ابزارهای تولید محتوای تصویری که به وسیله‌ی اپل هم استفاده می شود و تنها در چند سال به شهرت جهانی رسیده ،Unsplash  است. اگر هدف شما از محتوای تصویری استفاده در وب سایت‌ها و پست‌های وبلاگی و یا رقابت‌های تبلیغاتی است، لازم است حتما سری به این ابزار بزنید. در این ابزار از تصاویر دارای حق کپی رایت استفاده می‌شود. در ابزار تولید محتوای Unsplash تصویرسازی با کیفیت بالا و دسترسی آسان امکان‌پذیر است. 

استفاده از google search console 

گوگل یک موتور جستجوی قوی در سراسر جهان است که تقریبا بیشتر از 70 درصد جستجوهای افراد از طریق آن انجام می‌گیرد. پس استفاده از نتایج سرچ افراد گوناگون کمک بزرگی برای کسب‌و‌کارها می‌باشد، چرا که این ابزار به خود گوگل تعلق دارد و نتایج آن شفاف بوده و همچنین استفاده از آن باعث می‌شود، اعتبار سایت شما در موتورهای جستجو افزایش پیدا کند.

 با استفاده از سرچ کنسول گوگل می‌‌توانید ترافیک سایت خود را بررسی نمایید. همچنین می‌توانید رتبه‌های صفحات خود را با توجه به کلمات کلیدی ببنید.

ابزار epic beat یکی دیگر از ابزارهای تولید محتوا 

معمولا افراد کمی تیترها را می‌خوانند، ولی شما با استفاده از یک تیتر جذاب قادر خواهید بود توجه افراد را جلب کنید. پس در نظر داشته باشید، که با یک تیتر جذاب شانس بیشتری برای جذب مخاطبانتان دارید. گاهی پیدا کردن یک تیتر جذاب تا حدی مشکل و زمانگیر است.

ابزار epic beat یکی دیگر از ابزارهای تولید محتوا 

epic beat که یک ابزار بازاریابی محتوا می‌باشد، یک ابزار مناسب برای این کار است. همچنین اگر شما نیاز به استفاده از یک روش ساده و پرسرعت برای ایجاد یک وبلاگ نیاز دارید می‌توانید بر اساس کلمات کلیدی ساده از این ابزار استفاده نمایید، تا با ترکیب یک رابط کاربری ساده و استفاده از تصاویر جذاب در یک زمان کوتاه کار شما را راه بندازد. در این ابزار همچنین منابع و نکات مورد‌نیاز برای نوشتن مقاله در یک زمان کوتاه در اختیار شما قرار می گیرد.

 ابزار تولید محتوا ی Adobe Spark

یک ابزار سریع برای تولید محتوای تصویری است، که با استفاده از به راحتی می‌توانید یک محتوای جذاب که متشکل از متن، عکس و ویدئو است، برای مشتریان خود بسازید.

Canava

 ابزار Canava که در واقع یک اپلیکیشن است، از جمله ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام  و سایر شبکه‌های اجتماعی است. این برنامه یک اپ رایگان است که با استفاده از آن به صورت حرفه‌ای می‌توانید برای شبکه‌های اجتماعی خود محتوا تولید کنید. همچنین با استفاده از این برنامه به سادگی می‌توانید پوستر، کارت دعوت، بنر تبلیغاتی و طرح‌های گرافیکی برای محتوای اینستاگرامی خود اجرا نمایید. برای استفاده‌ی بهینه از این ابزارها پیشنهاد می‌کنیم ابتدا، آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به صورت جامع و کامل را در بلاگ ابر آراز مطالعه نمایید.

ابزار Canava

Inshot ابزار تولید محتوای اینستاگرام

Inshot یکی دیگر از ابزارهای تولید محتوا است که مخصوصا برای اینستاگرام مناسب است. این برنامه برای ویرایش فیلم در بین کاربران ایرانی جز محبوب‌ترین برنامه‌ها می‌شود. با استفاده از این برنامه می‌توان فیلم و عکس را با توجه به فاکتورهای گرافیکی دلخواه خود ویرایش نمود. از جمله این کارها مثلا می‌توان به قرار دادن موزیک دلخواه روی ویدئو اشاره کرد و همچنین ادیت نور و کنتراست و بقیه‌ی موارد قابل ادیت در فیلم است.

ابزار تولید محتوای ویدئویی Snagit برای فیلم گرفتن از صفحه لپ تاپ

این ابزار به خصوص برای کسانی کاربرد دارد، که قصد تهیه‌ی ویدئوهای آموزشی را دارند. با استفاده از این ابزار به راحتی می‌توان از صفحه‌ی دسکتاپ خود برای تولید پست و محتوای آموزشی، فیلم تهیه کرد. معمولا پست‌های آموزشی که با استفاده از این ابزار تهیه می‌شوند از کیفیت بالای صدا و تصویر برخوردار هستند. ابزارهای مشابه دیگری نیز برای فیلم گرفتن از اسکرین وجود دارند، ولی با استفاده از  Snagit به دلیل وجود ابزارهای جانبی می‌توان محتوای باکیفیت‌تری تهیه کرد.

Mojo‌ ابزار تولید محتوای اینستاگرام

یکی از ابزارهای تولید محتوا که مناسب اینستاگرام است، اپلیکیشن mojo است. این برنامه یکی از ابزارهای تولید محتوای الکترونیکی که مناسب استفاده در گوشی‌های تلفن‌همراه برای تولید محتوای دیجیتال است. اگر می‌خواهید از طریق استوری‌های جذاب، کاربران را جذب کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این برنامه استفاده نمایید. در این برنامه امکانات پیشرفته‌ی زیادی برای گرفتن استوری ، به جهت جذب مشتریان بالقوه وجود دارد.

برخی از امکانات و قابلیت های این برنامه در اندروید :

-امکان ایجاد  استوری‌های جذاب و خیره کننده بدون محدودیت

-امکان استفاده از بیشتر از  ۵۰ قالب متفاوت برای هر تولید نوع مدیا

-تعیین و امکان استفاده از فونت‌های مختلف 

-دسته‌بندی قالب‌ها و سبک‌ها‌ی موجود در این برنامه در گروه‌هایی متنوع برای صرفه‌جویی در زمان

-امکان تهیه فایل خروجی با کیفیت بالا

پیک مانکی PicMonkey

پیک مانکی یکی دیگر از ابزارهای تولید محتوایی که به کمک آن می‌توانید محتوای جذاب و کاربر پسند تهیه کنید. مخاطبان معمولا با دیدن پست و تصاویر با کیفیت و جذاب شما در شبکه‌های اجتماعی همراه شما خواهند شد.

ابزار تولید محتوای PicMonkey

پیک مانکی با امکانات زیادی که دارد در زمینه‌های مختلف به شما کمک می‌کند که محتوای جذاب تهیه نمایید. با کمک آن به راحتی می‌توانید: عکس پروفایلتان را بسازید، به ویرایش عکس‌های مختلف بپردازید، تصاویر کلاژ تهیه کنیدو … . در وبلاگ این ابزار به کاربران درباره استفاده از هر یک از ویژگی‌ها و گزینه‌ها آموزش‌هایی داده می‌شود. پس دیگر هیچ نقطه نامفهومی در استفاده ازاین ابزار برای شما باقی نمی‌ماند. 

آشنایی با  برنامه‌ی Slide share و Slide Snack

اگر از شبکه لینکدین برای کسب و کار خود استفاده می کنید Slide Share کمک زیادی  به شما می‌کند. لینکدین استفاده از ابزارSlide share را به کاربرانش توصیه می‌کند. همچنین لینکدین به طور رسمی Slide Share را خریداری کرده است. شما برای خلق محتوای جذاب در لینکدین می‌توانید از این ابزار استفاده نمایید.

ابزار Google drive و استفاده از آن برای تولید محتوا

 گوکل درایو یک ابزار تحقیقاتی است که یکی از ابزارهای تولید محتوای عالی برای محتوای تصویری است، زیرا از منابع معتبر استفاده می‌کند و استفاده از آن اعتبار کسب و کار شما را بالا می‌برد. شما با استفاده از Google docs می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید. برای استفاده از این ابزار کافی است، روی tools کلیک کنید و از نوار منو گزینه ی  research را انتخاب نمایید.

یکی از جمله مشکلاتی که کاربران لینوکسی همواره با آن مواجه‌اند، این است که ابزار مناسبی برای ویرایش ویدئو در دسترس نداشته و یا به سختی مي‌توانند به آنها دست یابند. در همین راستا و برای راحتی شما عزیزان، ما در مقاله‌ای دیگر به تفصیل چند مورد از بهترین ابزارهای ویرایش ویدئو و نحوه‌ی نصب آنها را به شما معرفی کرده‌ایم. با مراجعه به وبلاگ ابرآراز می‌توانید از مطالب مفید مقاله‌ی بهترین نرم افزار ویرایش ویدئو در لینوکس استفاده کنید.

شما می توانید برای دستیابی به اطلاعات روز دنیا در حوزه فناوری و تکنولوژی ما را در اینستاگرام ابرآراز دنبال کنید.

چرا هاست ابر آراز ؟  ما در ابر آراز با ارائه ی سرورهای ابری با قیمتی مقرون به صرفه، آپ تایم 99/99 درصد و پشتیبانی رایگان 24 ساعته در خدمت شما هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا