همه

آموزش دانلود از اینستاگرام برای اندروید، ios و گوگل کروم

آیا برای شما هم پیش آمده است که یک ویدیو در اینستاگرام را دوست داشته باشد و بخواهید آن را در اینستاگرام خود ذخیره کنید، اما نتوانید؟ شاید تصور کنید روشی برای دانلود از اینستاگرام وجود ندارد؛ اما این تصور کاملا اشتباه است. به‌طورکلی، روش‌های متعددی برای این کار وجود دارد که در ادامه برخی از مهم‌ترین و پرکاربردترین آنها را با هم بررسی می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

آیا شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که در اینستاگرام برای کسب درآمد فعالیت دارید؟ آیا شما هم در ایران و هم خارج از ایران فالوور دارند؟ آیا همه آنها می‌توانند به راحتی و با سرعت به پیج شما دسترسی داشته باشند؟ اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که در اینستاگرام فعال‌اند و به افزایش بازدید و دنبال‌کننده‌های خود اهمیت می‌دهند، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم تا با خرید هاست ایران و آمریکا در یک پکیج از نزدیک‌بودن به موتورهای جستجوگر آمریکا و مصون بودن از تحریم‌های احتمالی اطمینان حاصل کنید.

روش 1 دانلود از اینستاگرام ؛ دانلود از کد منبع

این روش کاملا دستی است و با دریافت مستقیم از طریق کدها، می‌توان به دانلود از اینستاگرام اقدام کرد. برای اینکار، شما می‌توانید کد منبع صفحه ویدیو را بررسی کرده و لینک دانلود را از آنجا استخراج کنید. برای انجام این کار باید:

  • ویدیویی را که قصد دانلود آن را دارید باز کنید.
  • برروی صفحه کلیک راست کرده و گزینه Inspect element را انتخاب کنید. (البته بسته به مرورگری که استفاده می‌کنید، Inspect element می‌تواند نام‌های دیگری داشته باشد.)

  • سپس کلیدهای Ctrl + F را فشار دهید تا گزینه  Find باز شود. پس از آن .mp4 را در آن تایپ کنید.
  • جستجو بخشی از کد را باز می‌کند. در این قسمت باید پیوند را کنار=src کپی کنید (لینک با mp4  تمام می‌شود.)

  • کافی است این پیوند را در یک برگه جدید قرار دهید. در نهایت، پخش ویدیو آغاز می‌شود. در مرحله بعد، می‌توانید برای دانلود ویدیو کلیک راست کرده و گزینه Save video را انتخاب کنید.

روش 2: استفاده از VideoHunter برای دانلود از اینستاگرام

VideoHunter یک ابزار باکیفیت برای دانلود است که رابط کاربری مختصر و کاربر پسند است که می‌تواند به شما کمک کند به راحتی ویدیو مودنظر خود را دانلود کنید. برای استفاده از VideoHunter تنها نیاز است که در این سایت ثبت‌نام کنید و پی از آن از ویدئوهای رایگان و باکیفیت خود نهایت استفاده را ببرید.

  • برای اینکار تنها نیاز است که URL ویدیوی موردنظر خود را از اینستاگرام کپی کرده و در کادر ورودی VideoHunter  قرار دهید.

  • پس از آن، روی نماد Analyze کلیک کنید.
  • درمحله بعد سایت چندین گزینه از فرمت‌های خروجی را برای شما به نمایش می‌آورد تا از بین آنها گزینه موردنظر را انتخاب کنید.
  • فرمت خروجی مورد نظر را انتخاب کرده و روی گزینه‌ی دانلود کلیک کنید.

  • شما همچنین با کلیک بر روی نماد کشویی در کنار گزینه دانلود و انتخاب گزینه صوتی، مي‌توانید تنها صوت لینک موردنظر را دریافت کنید.

روش 3: آشنایی با VideoProc Downloader

ابزار دیگری که با استفاده از آن می‌توانید به دانلود از اینستاگرام اقدام کنید، VideoProc Downloader است. نکته‌ای که در مورد این ابزار باید به خاطر داشته باشید این است که نباید محتوای محافظت شده با حق نسخه‌برداری را دانلود کنید. به طورکلی، VideoProc Downloader برای دانلود و نگهداری یک کپی از ویدیوهای خود یا آنهایی که مجاز به دانلود آن هستید، کاربرد دارد.

برنامه VideoProc Downloader را دانلود کرده و پس از نصب، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی نماد Downloader کلیک کنید.

  • در صفحه بعد، روی نماد «افزودن ویدیو» کلیک کنید.

  • وارد سایت Instagram.com شوید.
  • در صفحه باز شده، گزینه‌ی Copy link را انتخاب کنید.

  • در مرحله بعدی، لینک کپی شده را پیست کرده و گزینه‌ی Analyze را انتخاب کنید.

در نهایت، برای دانلود ویدیو خود، روی «Download Now» کلیک کنید.

روش 4: استفاده از یک سرویس آنلاین برای دانلود از اینستاگرام

یکی از بهترین ابزارهای رایگان آنلاینی که برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد، DownloadVideosFrom است. در ادامه نحوه استفاده از این برنامه را به طور کامل توضیح داده‌ایم؛ با ما همراه باشید.

  • ویدیو موردنظر را انتخاب کرده و از منوی سمت چپ آن بر روی سه نقطه عمودی کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده، گزینه‌ی Copy link را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعدی، وارد برنامه DownloadVideosFrom شده و لینک موردنظر را Paste کنید.
  • پس از انجام این کار، ویدیو به طورکامل دانلود شده و در گالری ذخیره می‌شود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، برای دانلود فایل مربوطه به صورت mp3 و یا دانلود عکس‌ها نیز، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

دانلود از اینستاگرام در اندروید

در ادامه ما 2 روش به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید به آسانی و مستقیما ویدیو را دانلود کنید. در ادامه هردوی این روش‌ها را بررسی می‌کنیم:

روش اول: دریافت ویدیو از کش برنامه اینستاگرام

برای انجام اینکار، ابتدا باید ویدیو موردنظر را مشاهده کنید. هر بخشی را که مشاهده می‌کنید، دانلود می‌شود. بنابراین، اگر می‌خواهید ویدیو را به طور کامل داشته باشید، باید حتما ویدیو را به طور کامل مشاهده کنید.

در مرحله بعد، File manager گوشی خود را باز کرده و به قسمت Android > data > android.insagram.com > cache > videos بروید. در این قسمت تمامی ویدیوهایی را که مشاهده کرده‌اید، می‌بینید. لازم به ذکگر است که تمامی فایل‌ها پسوند clean دارند. روی آنها ضربه زده و گزینه Video را انتخاب کنید تا برای شما به نمایش دربیایند.

علاوه برآن، اگر می‌خواهید ویدیوها را به فرمت صوتی تبدیل کنید، نام آن‌ها را تغییر داده و پس از آن، پسوند clean را به mp4. تغییر دهید.

لازم به ذکر است که تمامی این ویدیوها به صورت کش ذخیره می‌شوند. پس اگر حافظه کش گوشی خود را پاک کنید، این ویدسوها نیز پاک خواهند شد. اگر می‌خواهید یک ویدیو را برای همیشه نگه دارید، باید آن را به مکان دیگری منتقل کنید.

روش 2: استفاده از یک برنامه شخص ثالث

اگر روشی می‌خواهید که در آن نیازی به مشاهده‌ی ویديو نباشد، می‌توانید از Video Downloader استفاده کنید. این برنامه کاملا رایگان است؛ البته تبلیغاتی را به شما نمایش می‌دهد. برای استفاده از Video Downloaderبرای دانلود از اینستاگرام ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ویدیو موردنظر را انتخاب کرده و از منوی سمت چپ آن بر روی سه نقطه عمودی کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده، گزینه‌ی Copy link را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعدی، وارد برنامه Video Downloader شده و لینک موردنظر را Paste کنید.
  • پس از انجام این کار، ویدیو به طورکامل دانلود شده و در گالری ذخیره می‌شود.

دانلود از اینستاگرام برای iOS

وقتی حرف از iOS و سیستم عامل گوشی‌های اپل به میان می‌آید، گزینه‌ها محدود می‌شوند. اما با اینحال برای این سیستم عامل نیز ابزار رایگانی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد. شما با استفاده از برنامه Regrammer می‌توانید به طور کاملا رایگان عکس یا ویدیو موردنظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید.

برای استفاده از Regrammer شما باید URL ویدیو موردنظر را از اینستاگرام کپی کرده و در قسمت مربوطه وارد کنید. پس از آن نیز بر روی قسمت Preview ضربه بزنید تا ویدیو مروبطه دانلود شود. پس از انجام این مراحل، ویدیو به طور خودکار در حافظه شما ذخیره می‌شود.

ورود به اکسپلور اینستاگرام

اینستاگرام به یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد تبدیل شده است.  به همین دلیل افراد زیادی تلاش مي‌کنند تا پست‌ها و استوری‌های خود را به اکسپلور اینستاگرام اضافه کنند. برای ورود به اکسپلور اینستاگرام نیاز است که مواردی را مدنظر خود قرار دهید. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که به دنبال کسب درآمد از طریق اکسپلور اینستاگرام هستید، مطالعه‌ی مقاله‌ی ورود به اکسپلور اینستاگرام برای شما مفید خواهد بود.

امیدواریم که روش های دانلود از اینستاگرام برای شما مفید بوده باشد. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، سوالات خود را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهیم. علاوه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در اینستاگرام ابرآراز دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا