رایانش ابریشبکه ابریهمه

سرور وارز warez چیست +همه چیز درمورد هاست و سرور مجازی وارز

یکی از مواردی که قبل از خرید هاست باید به آن توجه کنیم، این است که تعیین کنیم که آیا آن هاست وارز است یا غیر وارز. البته پاسخ این سوال به این بستگی دارد که شما می خواهید در هاست خود از اسکریپت نال شده استفاده کنید یا نه ؟ شاید شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در زمینه‌ی هاست و روش‌های پیدا کردن هاست سایت باشید. برای اطلاعات کامل در مورد پیدا کردن هاست یک سایت مقاله ای تحت همین عنوان را در بلاگ ابر آراز مطالعه کنید.

برای خرید هاست لینوکس ابری قابل اطمینان و امن به سایت ابر آراز مراجعه کنید.

 همچنین انواع مختلفی از سرویس‌ها وجود دارد که هر کدام با کاربرد مخصوص خود مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور مثال، از هاست دانلود برای ذخیره سازی فایل‌ها و دانلود و آپلود آن‌ها استفاده می‌شود. در مقابل از هاست بکاپ به منزله‌ی فضایی برای ذخیره سازی اطلاعات وب سایت و بکاپ گیری‌ها استفاده می‌شود. در این میان نوعی سرویس هم وجود دارد که وارز نام دارد. سرویس وارز، هاست وارز و یا سرور وارز نیز نامیده می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا با سرور وارز و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید.

نصب vnc بر روی لینوکس اوبونتو چگونه است؟ برای آموزش مرحله به مرحله به ساده ترین روش کلیک نمایید.

مجازی سازی چیست

امروزه استفاده از سرور مجازی ( VPS ) در دنیای فناوری اهمیت بسیار زیادی دارد. ممکن است برای کسانی که به زیرساخت‌های سنتی و پیشین عادت دارند، مفهوم مجازی سازی سرور و استفاده از آن نا آشنا باشد. در واقع مجازی سازی روشی برای اجرای چندین سیستم عامل و برنامه‌ی کاربردی بر روی یک سرور مشخص است تا بتوانیم از قدرت پردازشی آن نهایت استفاده شود.

مجازی‌سازی باعث می‌شود تا کار با زیرساخت‌ها ساده تر و کارآمدتر شود. به علاوه باعث می‌شود برنامه‌های کاربردی سریع تر مستقر شده، عملکرد و در دسترس بودن آن‌ها نیز افزایش یابد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از خواندن ادامه این مقاله، مقاله پیشین ما که در آن به طور مفصل در مورد مبحث سرور مجازی چیست صحبت کردیم مطالعه کنید تا با دانش کافی برای ادامه این مقاله بهره‌مند شوید.

سرور وارز چیست ؟

اصطلاح وارز یا warez برای اولین بار توسط هکرها و کرک کننده های روس مطرح شد که شامل دامنه ای از فعالیت‌های غیرقانونی به منظور انتشار رایگان نرم‌افزارهای کمپانی‌های معروف بود. وارز warez در اصطلاح به سروری که از قوانین کپی رایت پیروی نکند گفته می‌شود.

سرور وارز که به آن warez نیز می گویند، به معنای انواع مختلفی از نرم افزار و فایل هایی است که پسورد آن ها شکسته و به صورت غیر قانونی و رایگان منتشر می شوند. این نوع سرور میزبان وب سایت هایی است که فایل های هک شده و نرم افزار های کرک شده را در سایت خود ارائه می کنند. به طور معمول در کشورهایی که قانون کپی رایت را رعایت می کنند با سرورهای وارز برخورد خواهد شد.برای خرید سرور وارز باید به ارائه دهندگان خدمات میزبانی مراجعه کنید. برخی از آنها محصولات وارز را ارائه می‌دهند مانند : خرید vps وارز ، خرید سرور مجازی وارز ارزان ، خرید سرور وارز ارزان و … را ارائه می‌دهند.

ابر آراز با دارا بودن سرورهای مجازی ابری و قدرتمند با پشتیبانی قوی، میزبانی مطمئن برای وب سایت‌ها و نرم افزار های شما است.

سایت سرور مجازی وارز چیست ؟

ممکن است با سایت‌های تحت عنوان وارز قبلاً روبرو شده باشید. این سایت ها برای اولین بار توسط اشخاص روسی راه اندازی شدند. هدف از ایجاد این سایت ها انتشار نرم افزار هایی است که به طور عادی باید خریداری شوند. سایت های آن کرک شده ی این نرم افزار‌‌ ها را به طور رایگان منتشر می کنند. اکثر سرورها و دیتاسنترهایی که میزبانی سایت ها را بر عهده دارند در کشورهای آمریکا و کانادا هستند. به دلیل این که قانون کپی رایت در این کشورها به شدت رعایت می شود با سایت هایی که اقدام به انتشار نرم افزار دارای حق کپی رایت می کنند  برخورد می شود.

بنابراین اکثر سایت های وارز هاست یا میزبانی خود را از کشورهایی که در آن ها قوانین کپی رایت رعایت نمی شود تهیه می کنند. کشورهایی مانند روسیه، چین، هنگ کنگ و … . به همین دلیل به دیتاسنترهایی که در این کشورها قرار دارند و به قانون کپی رایت اهمیت نمی دهند، هاست وارز گفته می شود .

به عنوان مثال در صورتی که شما بخواهید سیستم انجمن ساز (وی بولتین) را به صورت رایگان بر روی هاستینگ که سرور آن در کشورهای آمریکا ، کانادا و دیگر کشور های دارای حق کپی رایت است نصب کنید سایت شما به خاطر شکایت شرکت جلسافت (jelsoft) بسته خواهد شد! اما اگر هاست خود را از دیتاسنترهایی در کشور های چین ، هلند ، آلمان ، ایران و روسیه تهیه کنید بدون نگرانی می توانید از برنامه های رایگانی از جمله انجمن ساز استفاده کنید.

سایت سرور مجازی وارز چیست

کدام کشورها هاست وارز ارائه می ‌کنند؟

دیتاسنترهای ایران، روسیه، چین وهمچنین بعضی از دیتاسنترهای هلند نیز جز ارائه دهنده‌های خدمات هاست و سرورها warez هستند. کشور های گفته شده به طور معمول روی این بحث حساسیتی ندارند. لازم به ذکر است که هزینه سرور آن نسبت به سرور های معمولی بالاتر است. با این تفاوت که مشکل مسدود شدن سرور در صورت شکایت صاحبان نرم افزار وجود نخواهد داشت.

به دلیل گران بودن پهنای باند سرورهای داخلی در هاستینگ ها به عنوان هاست وارز، این هاست فقط برای سایت‌هایی مفید است، که خود بر پایه‌ی نرم‌افزارهای تجاری کرک شده ایجاد شده‌اند اما کارکرد هاست دانلود ندارند. امروزه با توجه به وضعیت فعلی تهیه‌ی هاست دانلود و هاست وارز حجم بالا فقط می‌توان از دیتاسنترهای کشورهای خارجی استفاده کرد. همان طور که می دانید تقریباً همه‌ی دیتاسنترهای معروف در آمریکای شمالی یا اروپا قرار دارند واین کشورها نسبت به نقض قوانین کپی‌رایت حساسیت دارند. حتی اگر دیتاسنترها خود به رعایت کپی‌رایت اهمیتی ندهند قوانین کشورهایشان آن‌ها را برای حفظ تجارت‌شان محبور به رعایت این نکات می‌کند.

خرید سرور مجازی وارز هلند

دیتاسنترهای ایرانی، روسی، چینی و سرور مجازی وارز هلند نیز جز ارائه دهنده‌های خدمات هاست و سرورها warez هستند و روی این بحث حساسیتی ندارند. هزینه هاست وارز به نسبت هاست معمولی بالاتر بوده ولی مشکل مسدود شدن هاست در صورت شکایت صاحبان اثر وجود نخواهد داشت.

اگر می‌خواهید بدانید که سرور هلند چیست و استفاده از آن چه مزایایی برای کسب‌وکار شما به همراه دارد، از مطالب مقاله‌ی سرور مجازی هلند چیست استفاده کنید.

هاست دانلود چیست؟

هاست دانلود میزبان و هاستینگ است که یک یا چند سایت توزیع فایل روی آن قرار دارد. این نوع سایت‌ها احتیاج به هاست هایی با پهنای باند زیاد، حجم ترافیک بالاو فضای ذخیره‌ی فایل قابل ‌توجه دارند. در ایران معمولاً به این نوع هاست ها یا سرورها در صورت تهیه‌ی سرور اختصاصی یا مجازی مختص سایت دانلود هستند، هاست دانلود می‌‌گویند. بنابراین تقاوت هاست دانلود با هاست های دیگر به طور کلی در محدودیت کم‌تر، حجم ترافیک و فضای ذخیره‌ی فایل و البته‌ی اجازه‌ی دانلود فایل است. این امر به شرطی امکان پذیر است که فایل‌هایی که برای دانلود قرار داده می‌شوند مشکل کپی ‌رایتی نداشته باشند. در غیر این صورت به سرور وارز نیاز پیدا خواهید کرد.

هاست دانلود فاقد سرویس دیتابیس و ایمیل است و از این سرویس ها بک آپ تهیه نمی کند. این موضوع بدان معناست که کاربران برروی هاست دانلود امکان ایجاد سایت و ارسال و دریافت ایمیل را ندارند. به عبارت دیگر، هاست دانلود برای سایت‌هایی بسیار مناسب است که فایل‌هایی را جهت ارائه به کاربران دارند. مانند سایت‌های دانلود فیلم و موسیقی و … . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هاست دانلود مقاله ی هاست دانلود چیست و چه کاربردی دارد را در بلاگ ابرآراز مطالعه نمایید.

ویژگی هاست دانلود

هاست دانلود نوعی از هاست است که دارای امکانات سخت افزاری و نرم افزار ی مناسب جهت دانلود فایل در حجم و تعداد بالا برای تعداد بالای کاربران به صورت همزمان است. بدین معنا که یک هاست دانلود این امکان را به صاحبان سایت می دهد تا به صورت همزمان فایل های مورد نیاز صدها کاربر را به آنان ارائه دهند.

  چرا ابر آراز ؟ در ابر آراز شما شاهد ارائه کلیه سرویسها با بالاترین امنیت، ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته (گفتگوی آنلاین ، تلفن ، تیکت ) با مقرون به صرفه ترین هزینه خواهید بود.

برای دستیابی به اطلاعات روز دنیا در حوزه فناوری و تکنولوژی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا