همه

برنامه bluestacks چیست ؟ آشنایی با تمام ویژگی‌های بلواستکس

برنامه bluestacks چیست ؟ سیستم عامل بلواستکس چه کاربردهایی دارد؟ مطمئنا برای شما نیز پیش آمده که به هر دلیلی به یک سیستم عامل ویندوزی نیاز پیدا می‌کنید و می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون صرف هزیینه زیاد از این سیستم عامل استفاده کنید. برای اینکار چه باید کرد؟ یکی از مهم‌ترین راه‌های پیش روی شما، دانلود bluestacks و استفاده از این برنامه کاربردی است. دراین مقاله ما هرچه که باید در مورد بلواستکس بدانید را باهم بررسی می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

در همین ابتدا لازم می‌دانیم عنوان کنیم که اگر قصد خرید سرور مجازی ویندوز ارزان دارید، ابرآراز یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. با استفاده از این سرویس، شما می‌توانید به راحتی، نسخه سیستم عال موردنظرتان را روی سرور نصب کنید. همچنین ما به شما امکان می‌دهیم در هر زمان که خواستید بدون صرف هزینه بابت این جابه‌جایی، سیستم عامل خود را به لینوکس تغییر دهید. برای استفاده از این سرویس می‌توانید به سایت ابرآراز مراجعه کرده و یا با شماره 86084594-021 تماس بگیرید.

برنامه bluestacks چیست ؟

bluestacks کاربرد هایی مشابه با تمام شبیه‌سازهای دیگر دارد. این برنامه، نسخه‌ای مجازی از یک دستگاه اندرویدی ایجاد می‌کنند که در پنجره‌ای در سیستم شما اجرا می‌شوند. درست است که در نگاه اول، این برنامه درست مانند یک دستگاه اندرویدی به نظر نمی‌رسد اما آنقدری شباهت دارد که در زمان استفاده با آن با مشکلی مواجه نشوید.

حتی اگر کاربر ویندوز هم نباشید، روزی به این برنامه نیاز پیدا خواهید کرد. اگر بخواهیم به ساده‌ترین شکل توضیح دهیم که بلواستکس یعنی چی باید عنوان کنیم که این برنامه نرم افزار شبیه سازی است که به کاربران مک و ویندوز امکان می‌دهد هر برنامه اندرویدی موردنظر خود را روی دسکتاپ خود پیاده سازی کنند.

این نرم افزار در اصل یک نسخه مجازی از دستگاه اندرویدی ایجاد می‌کند که شباهت زیادی به صفحه نمایش گوشی دارد. لازم به ذکر است که این برنامه با 97٪ برنامه‌های موجود در فروشگاه Google Play سازگار است.

BlueStacks یک برنامه ایمن، قابل اعتماد و قانونی است که توسط یک شرکت بزرگ توسعه و تولید شده است. تا زمانی که برنامه را از وب سایت BlueStacks نصب می‌کنید، نصب و استفاده از آن بی‌خطر است. البته نصب آن از یک سایت شخص ثالث ممکن است خطر بیشتری داشته باشد.

دلیل استقبال کاربران از برنامه bluestacks چیست ؟

حال که دریافتید منظور از نرم افزار bluestacks یعنی چه و چه کاربردی دارد، می‌خواهیم در مورد مواردی که باعث محبوبیت این برنامه شده است، صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید.

نصب آسان برنامه

یکی از مهم‌ترین مشخصات بلواستکس این است که به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های اندرویدی را مستقیما از فروشگاه Google Play دانلود کرده و با همان روش قبلی در سیستم خود نصب کنید. همچنین اگر فایل APK یک برنامه را در اختیار دارید، می‌توانید آن را به راحتی از قسمت نوار ابزار در bluestacks نصب کنید.

امکان ادغام سیستم‌های شخصی

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که مهم‌ترین ویژگی نرم افزار بلواستکس چیست ؟ باید از امکان ادغام سازی آن با دستگاه‌ها و لوازم جانبی سیستم شخصی نام ببریم. شما می‌توانید به راحتی و تنها در چند ثانیه، تمام بخش‌های مربوط به سیستم خود را با این برنامه ادغام کنید. مواردی مانند ماوس، صفحه کلید، وب‌کم و… تنها چند مورد کوچک از بخش‌هایی است که نرم افزار bluestacks ظرفیت ادغام شدن با آن‌ها را دارد.

این دستگاه‌ها به گونه‌ای کار می‌کنند که انگار برای دستگاه اندرویدی شما تعبیه شده‌اند و برنامه‌های اندرویدی شما می‌توانند به صورت خودکار از آن‌ها استفاده کنند.

منظور از بروز رسانی نرم افزار در برنامه bluestacks چیست ؟

توسعه‌دهندگان برنامه bluestacks برای اینکه کاربرانشان بتوانند تجربه درستی از این برنامه داشته باشند، همیشه در حال بروزرسانی آن هستند. زمانیکه وب سایت BlueStacks برای نخستین بار در اختیار کاربران قرار گرفت، چندین مشکل امنیتی داشت. در مدت کوتاهی توسعه‌دهندگان این برنامه توانستند آن را ارتقا داده و نسخه‌ای همراه با آپدیت را منتشر کنند. نسخه منتشر شده بسیار راحت و ایمن بوده و به کاربران این امکان را داد که از کاربرد نرم افزار bluestacks به راحتی استفاده کنند.

کنترل‌های بازی با استفاده از شبیه‌ساز BlueStacks

بازی‌های اندرویدی غالبا دارای کنترل‌های پیش فرض هستند. این کنترل‌ها می‌توانند به بهترین شکل از ماوس و صفحه‌کلید سیستم خود استفاده کنند. شما می‌توانید به راحتی این کنترل‌ها را در برنامه bluestacks تغییر داده و سفارشی کنید.

پشتیبانی چند نمونه ای

پس از دانلود bluestacks شما می‌توانید به راحتی یک بازی را در چندین پنجره مختلف باز کرده و آن را با دو یا چند حساب به طور همزمان بازی کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا برای اجرای چندین بازی به طور همزمان، یک بازی از چندین حساب یا حتی برای انجام بازی‌های چند نفره با خودتان از شبیه ساز BlueStacks استفاده کنید.

منظور از ماکروها در برنامه bluestacks چیست ؟

شما پس از دانلود بلو استکس از یک ویرایشگر ماکرو قوی برخوردار می‌شوید که به شما امکان مي‌دهد وظایف را با میانبرهای صفحه کلید خودکار سازی کنید.

تشابه سیستم BlueStacks با اندروید

اولین بار است که bluestacks دانلود کرده‌اید؟ نگران نباشید! نحوه ی کار با bluestacks شوار نبوده و شما  در زمان استفاده از این برنامه هیچ مشکلی نخواهید داشت. صفحه اصلی این برنامه کاملا مشابه با صفحه اصلی اندروید است و شما می‌توانید به راحتی آن را پسمایش کنید. علاوه‌بر آن شما می‌توانید به راحتی به برنامه‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

محبوبیت

به جرئت می‌توان گفت که شبیه ساز bluestacks برنامه ای کاربردی است که خود را با عنوان بهترین شبیه ساز اندروید به بازار معرفی کرده است. عملکرد و انعطاف‌پذیری که این برنامه برای سفارشی سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، آن را به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل کرده است.

توضیح درباره BlueStacks و امنیت آن

نرم افزار bluestacks چیست ؟ همانطور که پیشتر نیز به طور مفصل درباره bluestacks شرح دادیم، این برنامه، یکی از محبو‌ب‌ترین شبیه سازهای اندرویدی در ویندوز و مک است. اما یکی از عمده مشکلات بلواستکس این است که برنامه‌های آنتی ویروس، آن را به عنوان یک تهدید یا بدافزار شناسایی می‌کنند. بنابراین ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا دانلود برنامه ی بلو استکس برای کامپیوتر ، امنیت سیستم شما را تهدید خواهد کرد یا خیر؟

استفاده از BlueStacks ، هیچ مشکلی برای سیستم شما ندارد و نمی‌تواند ضربه‌ای به امنیت داده‌ها و اطلاعات شما وارد کند. هشدارهایی که آنتی ویروس‌های شما برای این برنامه اعلام می‌کنند، کاملا اشتباه بوده و تا به حال هیچ مدرکی وجود نداشته که نشان دهد، فایلهای بلواستکس می‌توانند سیستم شما را دچار مشکل کنند.

یکی از مواردی که کاربران را نسبت به شبیه ساز BlueStacks دچار تردید می‌کند، این است که در زمان نصب ورژن های بلواستکس ،  درخواست می‌شود که آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید. 

شاید مشکوک به نظر برسد اما تنها دلیل پشت این کار، اطمینان از درستی مراحل نصب است. به طورکلی اگر در زمان نصب برنامه‌های مختلف، بیش از حد از امنیت برنامه‌ها محافظت کنید، برخی از موارد فولدر بلواستکس به درستی دانلود نخواهند شد.

دلیل اهمیت کار با برنامه bluestacks چیست ؟

سیستم عامل اندروید، از آن دست برنامه‌هایی است که احتمالا تمامی ما به آن نیاز پیدا می‌کنیم. پیشرفت دنیای اپلیکیشن‌های موبایل به ما نشان داده است که اندروید پرکاربردترین پلتفرم موبایل است. در نتیجه حتی اگر شما یکی از کاربران این سیتم عامل هم نباشید روزی به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

برای این که بتوانید از این شبیه ساز روی سیستم خود استفاده کنید، مي‌توانید از قبل یکی از کاربران اندرویدی باشید، اما همچنان از این اپلیکیشن نیز استفاده کنید.

درست است که iOS و Windows Phone سیستم عامل‌های عالی و پرطرفداری هستند، اما در نهایت برنامه‌ای که می‌تواند جایزه بهترین سازگاری را به خود اختصاص دهد، اندروید است. این نکته را نباید فراموش کنید که نقطه تمایز اندروید این است که به کاربران خود امکان می‌دهد نرم افزار ها را به صورت رایگان دانلود کنند. همین موضوع به تنهایی میتواند سبب شود تا کاربران تمایل بیشتری به استفاده از این سیستم عامل داشته باشند.

یکی از بهترین ویژگی‌های BlueStacks آزمایش برنامه‌های جدید است. این برنامه توانسته یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی را که کاربران برنامه‌های سنگین داشته‌اند را به راحتی برطرف کنند. زمانیکه شما برنامه‌ای خاص مانند یک بازی سنگین را در یک محیط شبیه سازی شده نصب می‌کنید، دیگر با محدودیت‌هایی مانند کمبود حافظه برنخواهید خورد.

دانلود بلو استکس Bluestacks

اگر قصد دانلود برنامه bluestacks می‌توانید به راحتی از لینک روبه‌رو اقدام کرده و پس از دانلود برنامه بلو استکس از آن برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنید: سایت رسمی bluestacks .

سخن پایانی

همانطور که توضیح دادیم، نرم افزار bluestacks قابلیت‌ها و امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همین موضوع سبب شده تا این برنامه به یکی از بهترین نرم افزارهای شبیه ساز اندروید تبدیل شود. معایب بلواستکس قابل توجه‌اند و شاید شما نسبت به استفاده از آن، اطمینان کافی نداشته باشید. برای حل تمامی این مشکلات، توسعه‌دهندگان این برنامه به دنبال آن هستند که با بروزرسانی‌های متعدد، این برنامه را به اینتخاب اول کاربران تبدیل کنند.

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم به طور کامل درباره اینکه برنامه bluestacks چیست به طور کامل پاسخ داده باشیم. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، سوالات خود را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهیم. علاوه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در اینستاگرام ابرآراز دنبال کنید.

نمایش بیشتر

ادمین

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا