سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
بازاریابی آنلاینشبکه ابریهمه

معنای هشتگ چیست + چگونه هشتگ بسازیم [آموزش نحوه هشتگ گذاری در اینستاگرام ]

هشتگ یعنی چه ؟ هشتگ و نحوه هشتگ گذاری در اینستاگرام و تلگرام از جمله مباحثی است که این روزها در این شبکه های اجتماعی بسیار پرکاربرد و پر استفاده است. هشتگ گذاری تاثیر مستقیمی بر بازدید بیشتر پیج و کانال شما دارد. حال ما در این مقاله قصد داریم شما را به طور کامل با مفهوم و استراتژی هشتگ گذاری در اینستاگرام و تلگرام آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

هشتگ چیست ؟ روش صحیح هشتگ گذاری در اینستاگرام کدامند؟

معنی هشتگ چیست ؟ هشتگ گذاری نوعی علامت گذاری برای شناسایی پیام‌های مختلف است. این نرم افزار به دلیل رضایت کاربران تلاش دارد، تا محیطش را کاربر پسند‌تر کرده و از همه مهم‌تر ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار دهد. یکی از جدیدترین، بهترین و مفیدترین امکانات در تلگرام، استفاده از هشتگ هاست که به نوعی به نظم بیشتر محتوا کمک می‌کند.علاوه بر آن، مطمپنا در جریانید که استفاده از هشتگ افزایش فالوور شما را در پی خواهد داشت.

اگر در تولید محتوا و چت‌های گروهی خود از هشتگ مرتبط در تلگرام استفاده کنید، کمک شایانی به دیگر اعضا کرده‌اید. بدین طریق می‌توانید به راحتی به نوشته‌های خود نظم دهید. پس بیایید با هم بررسی کنیم که روش هشتگ گذاری در تلگرام کدامند و هشتگ گذاری در تلگرام از چه اهمتی برخوردار است؟

پیدایش اصول هشتگ گذاری

با پرسش معنی هشتگ چیست آشنا شدید؟ حال بیایید با هم تاریخچه‌ی هشتگ‌گذاری را مرور کنیم. اوایل دهه‌ی 1970 میلادی از علامت # برای آدرس‌دهی سریع برنامه‌نویسی استفاده می‌شد. پس از آن، در سال 1978 از # برای مشخص کردن کلید واژه‌های برنامه‌نویسی استفاده می‌کردند. بعد از آن، از هشتگ ( hashtag ) بر روی تلفن برای قطع کردن تماس‌ها استفاده می‌شد. سپس وارد شبکه‌ی آی آر اس شد، تا تمام موضوعات و کانال‌های شبکه‌ی آی آر اس با این علامت نشان داده شوند.

در سال 2007 نیز برای اولین بار از هشتگ در توییتر برای آن که گروه‌ها را مشخص کنند استفاده شد. هشتگ ها با موضوعات مختلف ارائه می‌شوند و برای تاکید بر مهم بودن برچسب‌گذاری می‌شوند. در واقع، اگر مطالب مهم در تلگرام را هشتگ گذاری کنید، آنها را گم نخواهید کرد.

پیدایش اصول هشتگ گذاری در اینستاگرام

هشتگ گذاری چیست ؟

هشتگ گذاری زمانی معنادار می‌شود که در یک گروه یا کانال، مطالب دسته‌بندی شده قرار داشته و برای هر موضوعی، یک هشتگ ایجاد شود. به طور مثال در کانال تلگرام ابر آراز ، بارها از عبارت سرور ابری یاد شده است که شما با استفاده از # قبل از عبارت سرور ابری که باید به صورت سرور_ابری نوشته شود، هر مطلبی که این عبارت در آن وجود داشته باشد را لیست کرده و به رنگ آبی در می‌آورد که می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید. در غیر این صورت، با مشاهده نکردن # کلمه‌ی مورد نظر خود، بدین معناست که برای آن هشتگی تعریف نشده است.

اهمیت هشتگ گذاری در اینستاگرام و تلگرام چیست ؟

افزایش لایک با هشتگ ( hashtag ) امری بدیهی و غیرقابل انکار است. با توجه به استقبال بی نظیر کاربران فضای مجازی از پیام رسان تلگرام، به منظور دسته بندی پیام‌ها در کانال و یا گروه‌ها، بهتر است روی آنها هشتگ گذاری کنید، تا پیدا کردن آنها و مطالبشان راحت‌تر باشد. اما در حال حاضر،‌درصد بسیار بالایی از کاربران با طریقه هشتگ گذاری در تلگرام ،‌ آشنایی نداشته و در این زمینه با مشکل مواجه‌اند. ما قصد داریم تا مبحث هشتگ گذاری در کانال تلگرام را برای شما توضیح دهیم؛ با ما همراه باشید.

اما پیش از هشتگ گذاری، لازم است شما ساخت گروه و کانال در تلگرام را آموزش دیده باشید تا بتوانید خودتان نیز یک گروه یا کانال داشته باشید و مطالب مورد نظر خود را در آنجا به اشتراک بگذارید. همچنین این امکان را به دیگران بدهید تا مطالب شما را به کمک # جستجو نمایند.

اهمیت هشتگ گذاری در اینستاگرام و تلگرام

آموزش ساخت تگ در تلگرام ، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی

چگونه هشتگ بگذاریم ؟ برای هشتگ گذاری درست توجه داشته باشید، در صورتی که عبارت دو کلمه‌ای یا بیشتر داشتید، باید بین هرکدام، از آندرلاین ( _ ) استفاده نمایید و در ابتدای آن علامت # را قراردهید. هیچ فاصله‌ای هم نباید بین این علامت ، کلمات و آندرلاین وجود داشته باشد. هشتگ ها به شما امکان می‌دهند تا کلمات کلیدی را هایلایت و برجسته کنید. علاوه برآن، به مخاطبان و فالوور خود این امکان را دهید تا با کلمات کلیدی متن آشنا شده و با سرچ هشتگ ها، پست‌های مرتبط را راحت‌تر پیدا کنند. کاربران با جستجوی هر یک از کلمات و هشتگ ها ( hashtag ) می‌توانند محتوای مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. در ادامه ی مقاله‌ی آموزش هشتگ گذاری در تلگرام و اینستاگرام با ما همراه باشید.

کاربرد هشتگ گذاری در اینستاگرام و تلگرام

هشتگ دو کاربرد اصلی و مهم دارد که حتی یکی از این دو هم می‌تواند شما را برای استفاده از آن قانع کند. اولین کاربرد آن این است که هشتگ برای اینستا ، پیش از هر چیز به بازدیدکننده عکس شما، توضیح می‌دهد که شما با چه انگیزه‌ای پست گذاشته‌اید و مطلب شما چه پیامی دارد و چگونه می‌توان در آینده و از میان انبوه پست‌ها به آن دسترسی پیدا کرد.

کاربرد دوم هشتگ،‌ کمک به تلگرام، اینستا گرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی است که محتوای پست شما را بهتر تشخیص دهند. این مسئله در پیشنهاد دادن پست، در قسمت Explorer مهم است. علاوه برآن،‌باعث می‌شود کسانی که هشتگ مورد نظرتان را جستجو می‌کنند، پست شما را بیابند.

به خاطر داشته باشید که اگر هشتگ شما بیش از حد عمومی نباشد، این شانس وجود دارد که کاربران زیادی آن هشتگ را فالو کرده باشند و در این صورت، شما بیشتر و بهتر دیده خواهید شد.

کاربرد هشتگ گذاری در اینستاگرام و تلگرام

نحوه هشتگ گذاری در اینستاگرام و تلگرام

کاربران زیادی روزانه از تلگرام و اینستا گرام استفاده می کنند و هزاران پیام در بین این گروه ها و کانال ها رد و بدل می شوند . از آن جایی که دیجیتال مارکتینگ در شبکه اجتماعی و بازاریابی در تلگرام باعث افزایش فروش و برندینگ می شود، توجه به امر هشتگ گذاری نیز اهمیت می یابد. آیا می توان در برخی از شرایط میان انبوه پست ها و پیام ها برخی را جستجو کرد ؟ مثلا در یک گروه یا کانال یا بخش جستجوی اینستاگرام به دنبال یک مطلب اموزشی هستید ایا می‌توان در مدت زمان کوتاهی آن را پیدا کرد؟ در ادامه‌ی مقاله‌ی آموزش هشتگ گذاری در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ،‌ با ما همراه باشید.

نحوه ساخت هشتگ

اگر می‌خواهید به سرعت به پیام‌ها دسترسی یابید، می‌توانید بر روی آنها برچسب گذاری انجام دهید. برای این کار، شما باید قبل از اینکه پیام را بنویسید، برای آنها هشتگ محبوب قرار دهید. مثلا واژه سرور را می‌توانید، این گونه بنویسید: #سرور. در ادامه‌ی این کار،‌ رنگ نوشته آبی می‌شود که با کلیک بر روی آن، شما قادر هستید تمام پیام‌هایی را که با این هشتگ هستند، پیدا کنید.

نکته‌ای لازم می‌بینیم ذکر کنیم این است که تلاش کنید برای مخاطبان فارسی بان خود هشتگ فارسی استفاده کنید. هر چه هشتگ ایسنتا به مخاطبان شما نزدیک‌تر باشد، مسلما تعداد بیشتری از افراد را به سمت خود جلب می‌نماید.

نحوه ساخت هشتگ

نحوه جستجوی هشتگ

برای امتحان این که هشتگ گذاری را به درستی انجام داده‌اید یا خیر، می‌توانید در قسمت جستجوی تلگرام، کلمه مورد نظر را سرچ کنید. اگر کلمه‌ای دارای این هشتگ باشد، قطعا نشان داده خواهد شد.

تگ یا منشن در تلگرام چیست؟

آیا شما نیز با سوال چگونه در تلگرام هشتگ گذاری کنیم مواجه شده‌اید؟ ما در این مقاله در تلاش هستیم تا به این سوال به طور مفصل پاسخ دهیم. منشن از عبارت Mention انگلیسی به معنای اشاره می‌آید و چند کاربرد مختلف دارد. گاهی اوقات به محتواهای خاصی برمی خوریم که دلمان می‌خواهد دیگران را هم از این اتفاق باخبر کنیم، یا درباره آن اتفاق حرف بزنیم و… دوستانمان را زیر آن پست منشن می‌کنیم. یا گاهی پیش می آید که در یگ گروه شلوغ می خواهیم توجه شخصی را به آن پیامی که فرستادیم جلب کنیم و کاری کنیم از بین پیام ها آن را ببیند، در این صورت هم می توانیم از منشن یا تگ کردن آن فرد یا افراد استفاده کنیم.

برای این‌که کسی را در جایی منشن کنید باید از علامت @ استفاده کنید و نام فردی که موردنظر شماست و قبلا در لیست دوستان‌تان قرار گرفته را منشن کنید. بعد از تایپ کردن علامت@ یکی دو حرف اول آی‌دی یا شناسه‌ی دوستتان را وارد کنید تا نرم افزار اینستاگرام، تلگرام و… بتواند راحت‌تر دوست موردنظرتان را پیدا کند.
تذکر: مثلا شما نمی‌توانید رئیس جمهور را پای یکی از مطالب مربوط به فیش حقوقی منشن کنید، مگر این‌که شماره تلفن یا آی‌دی ایشان را داشته باشید!

تعداد هشتگ های مجاز در اینستاگرام

در مقاله‌ای که با عنوان « راهنمای کامل هشتگهای اینستاگرامی در سال 2019 » در وب سایت “HubSpot“ منتشر شد، مشخص شده که اگر پست‌های اینستاگرامی شما حداقل یک هشتگ محبوب داشته باشد، به طور متوسط 12.6% اینگیجمنت یا مشارکت بیشتری در میان کاربران ایجاد می‌کنند. این امر،‌ احتمال بازدید پست شما توسط تعداد بیشتری از افراد را افزایش می‌دهد. امروزه دیگر تقریباً هیچ پستی بدون هشتگ در اینستاگرام نمی‌بینیم. اگر هم ببینیم، کسی که پست را نوشته، جدی نمی‌گیریم؛ به نظرمان کسی که این پست را نوشته، چیزی از اینستاگرام نمی‌داند!

این که از چه تعداد هشتگ استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید و تعداد ایمپرشن‌های صفحه شما بالا برود و همچنین از خطر شَدوبَن شدن،‌ در امان باشید، موضوع بسیار حساسی است. گمانه‌زنی‌ها در مورد تعداد درست و مناسب هشتگ‌ها برای یک پست یا کامنت همچنان تمامی ندارد و منابع و وب سایت های مختلف، رقم‌های مختلفی را به ما نشان می‌دهند.

نه فقط گوگل، بلکه همه می‌دانیم که بیشتر از 30 عدد هشتگ در یک پست اینستاگرامی ، خط قرمز است و اگر یک عدد دیگر اضافه شود، کامنت‌ یا پست مربوطه پاک و اعتبار آن صفحه خدشه‌دار خواهد شد و اینستاگرام آن صفحه را با یک پرچم نشان می‌کند (در لیست سیاه اینستاگرام قرار می‌گیرد) اما از سمت دیگر تاثیر درست استفاده از هشتگ‌ها در پست‌ها در عکس زیر کاملا مشهود است که نزدیک به 97% از اشخاصی (یا اکانت‌هایی) که یک پست را دیده‌اند، صفحه متناظر آن را دنبال نمی‌کردند.

حتما می‌دانید که تعداد هشتگهای مجاز برای یک پست در اینستاگرام، 30 عدد است. بعضی از دیجیتال مارکتر‌ها و بازاریا‌ب‌ها بر این عقیده هستند که این تعداد اسپم است و برای پست و صفحه شما خطرناک است. از 5 یا 6 عدد استفاده کنید. بعضی‌ها هم معتقدند که 11 رقم طلایی برای تعداد هشتگ‌هاست.

تعداد هشتگ های مجاز در اینستاگرام

عواقب استفاده افراطی از هشتگ گذاری در اینستاگرام و تلگرام

استفاده افراطی از هشتگ،‌ سه مشکل به وجود می آورد:
1) به کاربران حس بدی را القا کرده و باعث دشواری خواندن متن می شود.
2) ممکن است پست‌های شما توسط اینستاگرام به عنوان اسپم در نظر گرفته شوند.
3) ممکن است کاربران تان از این که زیاد از حد تبلیغ می کنید خسته شوند. اگر چه ممکن است این کار برای یک صفحه‌ی تبلیغاتی، قابل پذیرش باشد اما برای برند شما یا سازمان تان چندان خوشایند نیست.

نکاتی که باید در هشتگ گذاری رعایت کنید

1) هشتگ های استفاده شده در خود عکس یا در کامنت‌ها، تفاوت جدی با هم ندارند.
2) همه هشتگ‌ها را دقیقاً در توضیح عکس (کپشن) قرار ندهید.
3) تا جایی هشتگ اضافه کنید که ظاهر و تمییزی پستتان از بین نرود.
4) هشتگ ربایی نکنید.

هشتگ ربایی یا Hashtag Hijacking

یکی از مشکلات و چالش‌های جدی برای فعالان شبکه اجتماعی است. استفاده از هشتگ دیگران با هدف جلب مخاطبان آن‌ها یا سوار شدن بر موج هشتگ هایی که ترند شده‌اند، نمونه‌هایی از هشتگ ربایی محسوب می‌شوند. در ادامه‌ی مقاله‌ی نحوه هشتگ گذاری در پست اینستاگرام و کانال تلگرام با ما همراه باشید.

هشتگ ربایی یا Hashtag Hijacking

استراتژی هشتگ گذاری داشته باشید!

در زمان هشتگ گذاری در اینستاگرام و تلگرام ،‌ از هر کلمه‌ای به عنوان هشتگ استفاده نکنید. از کلمات کلیدی مربوطه که کاربران آن ها را سرچ می‌کنند، استفاده کنید. اگر بازدیدکنندگان احساس کنند پراکندگی محتوای شما زیاد است یا این‌طور به آن‌ها القا شود که شما به هر وسیله‌ای برای رشد متوسل می‌شوید، احتمال فالو کردن اکانت‌تان کاهش پیدا می‌کند. همیشه سعی در حفظ کیفیت و تمییزی پست هایتان داشته باشید.

اگر خودتان را به تعداد مشخصی از هشتگ‌ها و یک دسته‌بندی مناسب محدود و مقید کنید، محتوای شما علاوه برهم‌گرایی بیشتر و بهتر، صفحه تان از هویت خاصی برخوردار خواهد شد.

چگونه یک هشتگ را ترند کنیم در اینستاگرام ؟

معمولاً از سه دسته هشتگ برای پست‌های تلگرام ، اینستاگرام و سایر شبکه اجتماعی استفاده می‌شود:

  • هشتگ کمپین در مدت‌های کوتاه و مشخص، به خاطر یک مسابقه یا رویداد طراحی و پیشنهاد و استفاده می‌شوند. گاهی اوقات به این نوع هشتگ، هشتگِ پروژه می‌گویند. چون کاربرد آن در زمان مشخصی شروع می‌شود و پس از مهلت معینی هم به پایان می‌رسد.
  • هشتگ برند روی تمام پست‌های شما ثبت می‌شود و برند شخصی شما یا کسب و کار شماست.
  • هشتگ توضیح با هدف طبقه‌بندی موضوعی یا انتقال بار احساسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چگونه یک هشتگ را ترند کنیم در اینستاگرام

بهترین روش هشتگ گذاری در اینستاگرام

  • قبل از انتخاب هشتگ‌ مناسب ، آنها را در اینستاگرام جستجو کنید. همیشه چک کنیدکه قبلاً چه کسانی از هشتگهای مد نظر شما استفاده کرده‌اند.
  • چک کنیدکه چه تعداد عکس با آنها تگ شده است.

وقتی یک هشتگ مشخص را جستجو می‌کنید، اینستاگرام هشتگ های دیگری را هم پیشنهاد می‌دهد. سعی کنید آن‌ها را هم بررسی کنید. ممکن است دیگران ایده‌های بهتری در مورد هشتگ داشته باشند که به کار شما نیزبیاید. ممکن است شما برای لباس ها، از هشتگ #پوشاک_مردانه استفاده کنید. اما ببینید که هشتگی به نام #لباس_مردانه نیز وجود دارد که اکانت‌های بهتر و قوی‌تر از آن استفاده کرده‌اند. هشتگ های نیچ (Niche) و ترند (Trend) را ترکیب کنید.

بعضی کاربران اینستاگرام به اشتباه فکر می‌کنند که بهتر است همه‌ی هشتگ های آن‌ها ترند باشند. هشتگ هایی که صدها پست با آن‌ها تگ شده و در هر لحظه، چند نفر دیگر هم از آن‌ها استفاده می‌کنند. هشتگ های ترند ممکن است در لحظه‌ی اولیه‌ی انتشار پست شما، مفید باشند و به بهتر دیده شدن آن کمک کنند، اما باید توجه داشته باشیم که عمر مفید آن‌ها کوتاه است.

به عنوان مثال اگر شما از هشتگ#nofilter استفاده کنید، اگرفقط می‌خواهید به بیننده اطلاع دهید که عکس ویرایش نشده، کار درستی انجام می‌دهید. اما اگر می‌خواهید با این هشتگ یا هشتگ هایی مانند nature# و animal# راحت‌تر در جستجوها پیدا شوید. در ادامه‌ی مقاله‌ی چگونه در اینستاگرام هشتگ گذاری کنیم با ما همراه باشید.

استفاده از سرویس‌های تحلیلی برای هشتگ گذاری در اینستاگرام و تلگرام

امبدواریم که تا به اینجا با نحوه هشتگ گذاری در تلگرام آشنا شده باشید. در ادامه، قصد داریم تا به شما سرویس‌هایی را معرفی کنیم که گزارش مفصلی از قسمت‌های مختلف پیج و کانال شما را در اختیارتان می‌گذارند. سرویس‌های متعددی مانند (Instagram Analytics Services) وجود دارند که روند افزایش و کاهش فالور ها، تعداد پست‌ها، میزان درگیر شدن مخاطب با هر پست و هشتگ گذاری های موفق و ناموفقی را که استفاده کرده‌اید را به شما گزارش می‌دهند.بعضی از این سرویس‌ها، حتی به شما پیشنهاد می‌کنند که چه ساعتی برای پست گذاشتن مناسب‌تر است. حتی اگر کانال تلگرامی هم دارید می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. در قسمت آمار کانال شما تمامی این گزینه ها برایتان نمایش داده می شوند.

خوب است بدانید که عکسی که با #nofilter تگ می‌شود در کمتر از یک ثانیه از فهرست ده عکس اول خارج می‌شود.به همین دلیل همواره توصیه می‌شود هشتگ های پرکاربرد را با هشتگ های خاص‌‌تر ترکیب کنید.

همچنن اگر اکانت اینستاگرام خود را به Business Account تغییر دهید، اینستاگرام هم گزارش نسبتاً خوبی را تحت عنوان Insights به شما ارائه می‌دهد.اگر هم قصد تغیر اکانت خود را به Business ندارید، یا می‌خواهید سازمان‌یافته‌تر فعالیت کنید، می‌توانید به سراغ سرویس‌های اختصاصی بروید.

استفاده از سرویس‌های تحلیلی برای هشتگ گذاری در اینستاگرام و تلگرام

چند پیشنهاد ارزنده برای اموزش هشتگ گذاری اینستاگرام

چندین برنامه هشتگ گذاری در اینستاگرام وجود دارند، که می‌توانند به شما کمک کنند. پیشنهاد ما این است که سرویس‌های زیر را بررسی کنید:

  • Squarelovin
  • SocialBakers
  • UnionMetrics
  • HootSuite Analytics
  • Preview App ( نسخه iOS / نسخه اندروید)

برخی از این سرویس‌ها کاملاً رایگان هستند و برخی دیگر، از مدل فریمیوم استفاده می‌کنند.

بعضی هشتگ‌ها را بعداً پاک کنید

در این قسمت از روش های هشتگ گذاری در اینستاگرام قرار است شما را با نحوه ی پاک کردن هشتگ‌ها اشنا کنیم. همان‌طور که قبلا گفتیم برخی هشتگ‌ها (هشتگهای ترند ) به دلیل استفاده‌ی فراوان، طول عمر بسیار پایینی دارند. برای مثال اگر از هشتگ food# استفاده کنید، پست شما بعد از چند ساعت قطعاً زیر هزاران عکس با همین هشتگ ( hashtags ) دفن خواهد شد.

پس می‌توانید به پست‌های قدیمی‌تر خود رجوع کرده و هشتگ هایی که خیلی عمومی‌اند را پاک کنید. در این صورت، کسانی که آرشیو پست‌های شما را مرور می‌کنند، با کپشن‌های تمیزتری روبرو خواهند شد.البته فرض ما بر این است که شما از آن هشتگ‌ها به منظور بهتر دیده شدن استفاده کرده‌اید.زیرا که اگر منظورتان انتقال بهتر پیام بوده باشد، لزومی به اینکه بعداً آن‌ها را پاک کنید نیست.

روش هشتگ گذاری در اینستاگرام و تلگرام

برای برند خود، چگونه هشتگ بسازیم ؟

اگر می‌خواهید بدانید چگونه در اینستا هشتگ بسازیم این مقاله را تا انتها با ما دنبال کنید. مطمئنا تا به اینجای کار دریافتید که استفاده از هشتگ ( hashtags ) می‌تواند مخاطبین زیادی را که هدف شما نیستند به سوی کسب‌وکار شما جلب نماید. این دقیقا همان چیزی است که شما و برندتان به دنبال آن هستید. تصور کنید که به این افراد دسترسی پیدا کرده‌اید،‌ حال زمان آن است که خلاقیت نشان دهید. ما در ادامه تلاش می‌کنیم چند ترفندی را که می‌توانید برای ساخت هشتگ در نظر بگیرید را عنوان کنیم.

فراموش نکنید، این روزها بهترین هشتگ برای نام تجاری شما، می‌تواند نام برندتان باشد.

  • مختصر، مفید و تک باشید.
  • احساسات را برانگیزید.
  • برای رویداد‌ها هشتگ ( hashtags ) بسازید.
  • از طنز استفاده کنید.
  • مراقب معنی و ایهام در آن باشید.

پیشنهاد مطالعه:

پس از پاسخ به سوال هشتگ در اینستاگرام چیست و چطور هشتگ بسازیم ؟ ممکن است با این سوال مواجه شوید که ما باید چگونه در اینستاگرام تولید محتوا کنیم ؟ محتوای پیج اینستاگرام می‌تواند به صورت گذاشتن عکس، ویدیو، صوت و متن مناسب به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده باشد. این باعث می‌شود که کاربر نه تنها به صفحه شما علاقه‌مند شده بلکه سبب گسترش و رشد بیزینس شما نیز می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام و نحوه فعالیت بهتر در آن، مقاله‌ی آموزش تولید محتوا در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

امیدواریم که مقاله‌ی آموزش طریقه هشتگ گذاری در اینستاگرام و تلگرام ، برای شما مفید بوده باشد. شما می‌توانید برای دستیابی به اطلاعات روز دنیا در حوزه فناوری و تکنولوژی، ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا