آموزشیارز دیجیتالهمه

آموزش نحوه تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس

در دنیای پررونق ارزهای دیجیتال، تبدیل رمز ارز ها به یکدیگر امری عادی و مرسوم است. یکی از جمله ارزهای پرطرفدار برای تبادل، بیت کوین است که کاربران بسیاری به خرید و نگهداری آن اقدام می‌نمایند. گاه ممکن است شما به دلیل سودی که در یک بازار دیگر رخ می‌دهد، تصمیم بگیرید در آن بازار سرمایه‌گذاری کنید. برای این کار، شما باید با نحوه تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس و یا هر ارز دیجیتال دیگری مسلط باشید. در این مقاله ما قصد داریم تا با هم بررسی کنیم که چگونه بیت کوین را به تتر تبدیل کنیم و اینکه تبدیل تتر به ریال چگونه انجام می‌گیرد.

اگر در بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری کرده‌اید، حتی صدم ثانیه‌ها هم برای کسب سود و دوری از خسارات برای شما ارزشمند هستند. با توجه به اینکه سرعت اینترنت در این روزها دچار مشکل شده و شما برای کنار زدن رقبا به پینگ پایینی نیاز دارید، استفاده از یک سرور مناسب برای معامله می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وب سایت ابرآراز به خرید بهترین سرور مجازی ترید اقدام نمایید.

دلیل اهمیت تبدیل ارزهای دیجیتال به ارز دوم

اگر شما هم در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، مطمئنا با این سوال مواجه می‌شوید که دلیل تبدیل تتر به ریال در کوینکس ، تبدیل اتریوم به تتر و یا دیگر ارزهای دیجیتال چیست؟ در ادامه برخی از مهم‌ترین این دلایل را با هم بررسی می‌کنیم.

اولین و مهم‌ترین دلیل را می‌توان برخورداری از مزایای ارز دوم دانست. به عبارتی، زمانیکه شما یک ارز را به ارز دیگری تبدیل می‌کنید، درواقع، در یک زمان واحد از مزایای هردوی آنها برخوردار می‌شوید. مثلا تصور کنید که شما به تبدیل تتر به اتریوم اقدام کرده‌اید؛ شما با نگهداری اتریومی که خریداری کرده‌اید، می‌توانید از سودی که در بازار اتریوم رخ می‌دهد نیز برخوردار شوید.

ما در این مقاله بیشتر تمرکز خودمان را روی تبدیل رمز ارز ها و داشتن ارز دیجیتال دوم معکوس کرده‌ایم،؛ به همین دلیل، فرصتی برای تعریف چیستی و آموزش استفاده از تتر باقی نمانده است. از طرفی شما برای درک کامل این موضوع نیاز دارید که با تتر و مزایای استفاده از آن آشنایی داشته باشید. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم که پیش از اینکه ادامه‌ی مقاله را بخوانید، مقاله‌ی ارز تتر چیست ابرآراز را از دست ندهید.

دلیل اهمیت تبدیل ارزهای دیجیتال به ارز دوم

کاهش ضررهای ناشی از نوسانات قیمتی

کاهش یا افزایش ناگهانی قیمت یک رمز ارز، استرس زیادی را به سرمایه‌گذاران وارد می‌کند. یکی از راه‌های پیشگیری از این استرس‌ها، تبدیل ارزهای متفاوت است. برای درک بهتر این مفهوم، پول نقد را در نظر بگیرید. مطمئنا گم شدن یک دسته چک یک میلیونی در مقایسه با یک اسکناس ده هزارتومانی،‌ خسارت بیشتری به شما وارد می‌کند. شما برای جلوگیری از این خسارت، می‌توانید پول خود را خرد کنید تا در زمان مفقودی،‌ خسارت کمتری به شما وارد نماید.

تبدیل تتر به بیت کوین در بایننس و یا دیگر ارزها، دقیقا همین امتیاز را برای شما به دنبال دارد. نکته‌ی مهمی که در زمان تبدیل تتر به ترون و یا هر رمز دیگری باید در نظر بگیرید، توجه به کاربرانی است که به این تبدیل نیاز دارند. به طورکلی، کاربران ارزهای دیجیتال در 2 گروه تقسیم می‌شوند:

  • افرادی که با یک برنامه بلند مدت به سرمایه‌گذاری اقدام می‌کنند.
  • افرادی که از ارزهای دیجیتال برای ترید و معامله استفاده می‌کنند.

اگر شما در دسته‌ی دوم قرار دارید، آموزش تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس یا هر رمز ارز دیگری، یکی از واجباتی است که باید به آن مسلط شوید.

کاهش ضررهای ناشی از نوسانات قیمتی

نحوه تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس

برای تبدیل بیت به تتر ، روش‌های گوناگونی وجود دارند که هرکدام مزایا و معایب مربوط به خود را دارند. برای اینکه بتوانید در زمان تبدیل بیت کوین به تتر در کوینکس یا بایننس ، بهترین تصمیم را بگیرید، بهتر است که هر کدام از آنها را با هم بررسی کنیم.

تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس از طریق صرافی

یکی از بهترین راه‌ها برای تبدیل بیت کوین به تتر ، استفاده از صرافی‌های آنلاین است. از طریق صرافی شما می‌توانید به 2 روش مختلف ارزهای دیجیتال خود را تبدیل کنید.

  1. فروش بیت کوین به صرافی و خرید تتر مورد نیاز
  2. تبدیل مستقیم بیت کوین به تتر از طریق صرافی

تصور کنید که برای مسافرت به ترکیه به لیر نیاز دارید؛ برای این کار می‌توانید ارز موردنظر را با عابربانک از صرافی خریداری کنید. اگر هم مقداری دلار یا ارزهای دیگر داشته باشید می‌توانید با مراجعه به صرافی، آن را به لیر تبدیل کنید. یکی از صرافی‌های معتبر ارزهای دیجیتال، صرافی بایننس است که امکان تبدیل رمزارزها را فراهم کرده است. برای ورود به صرافی بایننس از این لینک استفاده کنید.

لازم به ذکر است که کارمزد تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس ، 0.1 درصد است.

تبدیل بیت کوین به تتر از طریق کیف پول

جالب است بدانید که برخی از کیف‌پول‌ها امکان تبدیل بیت کوین به تتر را فراهم آورده‌اند. این نوع تبدیل، بیشتر برای افرادی مناسب است که اطمینان چندانی به امنیت صرافی‌ها ندارند. یکی از دیگر مواردی که سبب می‌شود افراد تمایل بیشتری به تبدیل ارز دیجیتال از طریق والت داشته باشند، کارمزد کمتر آن است. در ادامه برخی از کیف‌پول‌هایی که به عنوان مبدل ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند را بررسی خواهیم کرد.

کیف پول‌های مناسب برای تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس

برخی از مهم‌ترین این کیف‌پول‌ها، اکسودوس، کوینومی، اتمیک و جکس هستند. به خاطر داشته باشید که به دلیل تحریم کاربران ایرانی، نیاز است که برای استفاده از آنها از فیلترشکن استفاده کنید.

مطمئناً تبدیل ارزهای دیجیتال از هردوی روش‌های گفته شده مزایا و معایبی را به دنبال دارد. برای اینکه شما در این مسیر، انتخاب آسان‌تری داشته باشید، این دو روش را با هم مقایسه می‌کنیم. لازم است خاطر نشان کنیم که در این مقایسه، صرافی بایننس و کیف پول کوینومی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مزایای استفاده از صرافی

کارمزد انتقال پایین‌تر: کارمزد انتقال 0.1 درصدی بایننس نسبت به کارمزد 0.25 درصدی کوینومی، بسیار کمتر است.

تعداد ارزهای قابل پشتیبانی: به طور کلی، صرافی‌ها از کوین‌ها و توکن‌های بیشتری نسبت به کیف پول‌ها پشتیبانی می‌کنند.

معایب استفاده از صرافی در زمان تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس

بیشترین نگرانی‌ای که نسبت به صرافی‌های ارز دیجیتال وجود دارد، امنیت آنها است. هر چند وقت یکبار اخباری مبنی بر هک شدن برخی صرافی‌ها منتشر می‌شود. این اخبار و حتی شایعات پیرامون آن، نگرانی‌های کاربران را دوچندان می‌کند.

آموزش تبدیل تتر به تومان و ریال

نحوه تبدیل تتر به ریال اینگونه است که ابتدا رمزارز موردنظر خود را به تتر تبدیل کرده و سپس تتر را به رکسوبیت ارسال کرده و معادل ریالی آن را دریافت می کنید. مزیت این امر، این است که برای فروش چند رمز ارز، فقط یکبار کمیسیون پرداخت می‌نمایید؛ زیرا تمامی آنها به تتر تبدیل شده‌اند. از طرفی دیگر، کارمزد انتقال تتر بسیار پایین است. همچنین در زمان فروش تتر همیشه نسبت به فروش مستقیم رمزارز، ریال بیشتری دریافت می‌کنید؛ زیرا کارمزد پایین‌تری دارد.

از الزامات فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال

ارز های دیجیتال روزبه‌روز با استقبال بیشتری مواجه شده و در نتیجه رقابت نیز سخت‌تر و حساس‌تر می‌شود. یکی از جمله مواردی که می‌تواند تعیین‌کننده‌ی بخش بزرگی از موفقیت و یا شکست شما گردد، زمانی است که شما به سرخطی زدن اقدام می‌کنید. با توجه به سرعت اینترنت پایین ایران، شما چند گام بزرگ از دیگر رقبای خود عقب هستید! یکی از جمله مواردی که می‌تواند شرایط را تا حدودی برای شما عادلانه کرده و ضرر و زیان احتمالی را کاهش دهد، استفاده از سرور مجازی ترید است.

سرور مجازی ترید علاوه بر افزایش سرعت شما، با ارائه‌ی IP ثابت، خطر تحریم‌های گوناگون را نیز به حداقل می‌رساند. به همین دلیل اگر می‌خواهید سود کلانی به دست آورید، خرید سرور ترید یکی از الزامات شما برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال است.

ابرآراز ضمن ارائه‌ی یک IP ثابت،‌با پشتیبانی 24 ساعته و کاملا رایگان خود، در کمترین زمان ممکن، مشکلات پیش آمده را برای شما مرتفع می‌کند تا به راحتی به انجام معامله اقدام کنید.

cold storage چیست؟

حرف از بیت کوین و امنیت ارزهای دیجیتال محبوبی مانند بیت کوین شد؛ همانطور که می‌دانید در بازار پررقابت ارزهای دیجیتال، حفظ امنیت ارزها و سکه‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است.cold storage یک کیف پول آفلاین است که برای ذخیره بیت کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از cold storage، کیف پول دیجیتال بر روی پلتفرمی که به اینترنت متصل نیست ذخیره می‌شود؛ در نتیجه کیف پول را از دسترسی غیرمجاز، هک سایبری و سایر آسیب پذیری‌هایی که سیستم متصل به اینترنت مستعد ابتلا به آن است، محافظت می‌کند.

با وجود اهمیت بالای بحث امنیت و جلوگیری از هک، ما برآن شدیم تا در مقاله‌ای دیگر با معرفی یکی از مهم‌ترین کیف‌پول‌های بیت کوین به شما کمک کنیم تا به بهترین شکل از سرمایه‌ی خود محافظت کنید. پیشنهاد مي‌کنیم با مطالعه‌ی مقاله‌ی cold storage چیست از مزایای استفاده از این کیف پول آشنا شده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم به طور کامل به سوال شما مبنی بر اینکه تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس چگونه انجام می‌شود، توضیح داده باشیم. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، سوالات خود را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهیم. علاوه بر آن، ما در کانال تلگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در تلگرام ابرآراز دنبال کنید.
دکمه بازگشت به بالا