سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
آموزشیارز دیجیتالهمه

چگونه تتر بخریم ؟ اموزش خرید تتر و انتقال به کوینکس

به جرئت می‌توان عنوان کرد که در دنیای ارزهای دیجیتال، تنها خرید تتر برای بایننس است که برای شما ضرر آنچنانی به همراه ندارد. دلیل این امر این است که ارز تتر یا USDT در جهت سازگاری پول دولت با ارزهای دیجیتال‌‌ایجاد شده است. در ادامه ما با پاسخ به این سوال که چگونه تتر بخریم و بهترین روش خرید تتر چیست به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید با احتمال ضرر پایین، به خرید ارز دیجیتال تتر اقدام کنید.

شما با خرید سرور مجازی بورس پر سرعت ،‌ برنده‌ی معاملات بورسی خود باشید و درست در لحظه‌ی طلایی با بیشترین سرعت ممکن به خرید و فروش سهام خود بپردازید.

آیا تتر بخریم ؟ دلیل محبوبیت خرید تتر برای بایننس

نسبت تتر با هر دلار، نسبت 1 به 1 است؛ بدین معنا که مثلا 10 تتر با 10 دلار برابر است. این ارز دیجیتال با این که پس از مدت کوهی، توانست بخش زیادی از جامعه را با خود همراه سازد، با این حال همواره بخشی از سرمایه‌گذاران با آن مخالف بوده‌اند. حال سوالی که پیش می‌آید این است که واقعا خرید تتر کار امنی است و اینکه چگونه ارز دیجیتال تتر بخریم که با کمترین ضرر ممکن مواجه شویم.

تتر یک استیبل کوین است؛ بدین معنا که به یک دارایی اساسی گره خورده است. این امر سطح بالاتری از ثبات و امنیت را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. پشتیبانی تتر (Tether) از ارزهای واقعی سبب شده است تا افرادی که روزانه به معامله با سایر ارزهای دیجیتال می‌پردازند و می‌خواهند یک استیبل کوین را در کیف پول خود بین جلسات معاملاتی ذخیره کنند، از این رمز ارز استفاده نمایند. (برای آشنایی بیشتر با مفهوم استیبل کوین و مزایای استاده از آن، پیشنهاد می‌کنیم از مطالب ارزشمند مقاله‌ی ارز استیبل کوین چیست استفاده کنید.)

از آنجایی که امروزه ارز دیجیتال تتر با استقبال زیادی مواجه شده است، داشتن اطلاعات رد مورد آن الزامی است. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی ارز تتر چیست را مطالعه نمایید.

آیا تتر بخریم ؟ دلیل محبوبیت خرید تتر برای بایننس

چگونه تتر بخریم ؟

در ادامه ما با توضیح در مورد اینکه چطور تتر بخریم به شما نحوه خرید و فروش تتر را آموزش می‌دهیم؛ با ما همراه باشید.

بازگشایی یک حساب آنلاین

در اولین قدم برای آموزش خرید تتر یا هر نوع ارز رمزنگاری شده، شما باید یک حساب کارگزاری افتتاح کنید. مواردی که در ادامه عنوان می‌کنیم در انتخاب یک کارگزاری مناسب به شما کمک می‌کند.

پلت فرم معاملاتی

اگر یک سرمایه گذار جدید هستید، ممکن است تجربه کارآمدتری را ترجیح دهید. اگر معامله گر پیشرفته تری هستید، ممکن است یک پلتفرم معاملاتی با انبوهی از ابزارهای نمودار و تجزیه و تحلیل بخواهید.

دسترسی به دارایی

اگرچه اکثر کارگزاران ارزهای دیجیتال به شما امکان می دهند در ارزهای دیجیتال بزرگ مانند تتر و بیت کوین سرمایه گذاری کنید، اما هر کارگزار لیستی از آلتکوین های خود را برای ارائه انتخاب می کند. قبل از انتخاب یک کارگزار، پیشنهادهای سکه را مرور کنید تا مطمئن شوید که می‌توانید در همه ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود سرمایه‌گذاری کنید.

چگونه تتر بخریم ؛ دسترسی به دارایی

کارمزد

برخی از کارگزاران ممکن است برای خرید ارزهای دیجیتال از شما کارمزد یا کمیسیون دریافت کنند. حتماً در مورد برنامه کارمزد هر کارگزار تحقیق کنید تا بدانید هر بار که سفارش خرید یا فروش می دهید چه چیزی می پردازید.

چگونه تتر بخریم ؛ استفاده از کیف پول

پس از انتخاب یک کارگزار و باز کردن حساب خود، باید یک کیف پول انتخاب کنید. کیف پول خصوصی یک سرویس یا دستگاه فیزیکی است که مجموعه ای از کلیدهای خصوصی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها برای ذخیره ایمن سکه ها یا توکن های خود استفاده کنید. 2 نوع اصلی کیف پول ارزهای دیجیتال وجود دارد:

ذخیره سازی داغ: کیف پول های داغ، کیف پول های دیجیتال ارز دیجیتال هستند که به دسکتاپ یا تلفن همراه شما متصل می شوند. کیف پول های داغ باید به اینترنت متصل باشند تا بتوانند به سکه های خود دسترسی داشته باشند.

ذخیره سازی سرد: کیف پول های سرد دستگاه های فیزیکی هستند که رمزهای شما را به صورت آفلاین نگه می دارند. در حالی که کیف‌پول‌های ذخیره‌سازی سرد در مقایسه با کیف‌پول‌های داغ دسترسی به سکه‌های زیادی را ارائه نمی‌دهند، ذخیره‌سازی سرد حداکثر سطح امنیتی ممکن را برای سرمایه‌گذاری‌تان در اختیار شما قرار می‌دهد.

توصیه می کنیم سکه های خود را در یک کیف پول فیزیکی سرد ذخیره کنید، که در مقایسه با کیف پول های داغ، پشتیبانی بهتری را ارائه می دهد.

چگونه تتر بخرم ؛ استفاده از کیف پول

انجام خریدها

پس از انتخاب کیف پول و تامین مالی حساب کارگزاری خود، زمان آن رسیده است که اولین سفارش خود را برای خرید Tether ثبت کنید. مانند خرید سهام، کارگزار کریپتو شما احتمالاً طیف وسیعی از گزینه های سفارش را به شما ارائه می دهد که می توانید از آنها برای کنترل قیمتی که برای هر سکه می پردازید استفاده کنید. برخی از انواع سفارش رایج که ممکن است مشاهده کنید عبارتند از:

سفارشات بازار

یک سفارش بازار به کارگزار شما می گوید که می خواهید تعدادی سکه تتر را با نرخ فعلی بازار خریداری کنید. وقتی سفارش بازار می دهید، قیمتی را که می خواهید هر سکه بخرید مشخص نمی کنید. کارگزار شما سفارش را با هر قیمتی که Tether در حال حاضر با آن معامله می کند، تکمیل می کند. سفارش‌های بازار نسبت به انواع دیگر سفارش‌ها به احتمال زیاد تکمیل می‌شوند، اما شما نمی‌توانید میزان پرداخت خود را کنترل کنید.

چگونه تتر بخریم ؛ بررسی سفارش‌های محدود

یک سفارش محدود به کارگزار شما می‌گوید که می‌خواهید تعداد مشخصی سکه Tether را خریداری کنید، اما فقط با یک قیمت خاص. برای مثال، ممکن است یک سفارش محدود برای خرید 100 Tether با 0.99 دلار تعیین کنید. کارگزار شما فقط در صورتی سفارش شما را پر می کند که امکان خرید هر سکه با قیمت 0.99 دلار یا کمتر وجود داشته باشد. اگر قیمت به بالای 0.99 دلار برسد، کارگزار شما سفارش را پر نمی کند. سفارشات محدود نسبت به سفارشات بازار کمتر ممکن است پر شوند، اما به شما این امکان را می دهند که میزان پرداختی برای هر سکه را کنترل کنید.

پس از ثبت سفارش، کارگزار شما آن را بر عهده گرفته و طبق دستورالعمل شما آن را تکمیل می کند. پس از بسته شدن سفارش، سکه های خود را در کیف پول خود خواهید دید.

ارز دیجیتال خود را معامله کنید یا بفروشید

تتر بر خلاف اکثر ارزهای دیجیتال است، زیرا به یک دارایی اساسی مرتبط است. یکی از دلایل اصلی جذابیت تتر برای سرمایه گذاران این است که به ندرت از ارزش 1 دلار حرکت می کند. این بدان معناست که معمولا نگه داشتن Tether در طولانی مدت مفید نیست.

اکثر سرمایه گذاران از تتر به عنوان یک ارز دیجیتال واسطه استفاده می کنند. بگویید که می خواهید Chainlink را با استفاده از ارز فیات خریداری کنید. پس از بسته شدن سفارش شما، قیمت Chainlink افزایش می یابد و شما تصمیم می گیرید که می خواهید سکه های خود را بفروشید. اغلب مقرون به صرفه تر است که توکن های Chainlink خود را به جای بازگشت مستقیم به ارز فیات به Tether تبدیل کنید. اگر فکر می کنید برای مدتی دیگر نمی خواهید خرید کنید، می توانید Tether خود را در کیف پول سرد ذخیره کنید.

اگر قصد دارید مرتباً بین تتر و یک ارز دیجیتال دیگر معامله کنید، به یک کارگزار سریع و پاسخگو نیاز دارید.

چگونه تتر بخریم ؛ سرمایه گذاری با نوسانات کمتر

اگرچه تتر به طور قابل توجهی نسبت به سایر ارزهای دیجیتال اصلی نوسان کمتری دارد، اما به این معنی نیست که سرمایه گذاری در تتر تضمینی برای از دست دادن پول نیست. تیم تتر اخیراً مورد انتقاد کمیسیون معاملات آتی کالا، وزارت دادگستری ایالات متحده و دادستان کل ایالت نیویورک قرار گرفته است که تحقیقاتی را در مورد ارتباط تتر با قیمت بیت کوین آغاز کرده اند. اگر تصمیم به سرمایه گذاری در Tether دارید، مطمئن شوید که از آن فقط به عنوان مکملی برای مجموعه ای کاملاً متنوع از سهام، اوراق قرضه و وجوه استفاده کنید.

100000 دلار برای تمرین مهارت های معاملاتی خود دریافت کنید

شروع کنید

100000 دلار برای تمرین مهارت های معاملاتی خود دریافت کنید

هر حساب جدید در eToro با 100000 دلار در یک سبد مجازی اعتبار داده می شود، بنابراین می توانید تجارت بدون ریسک را تمرین کنید. به eToro بپیوندید و کشف کنید که تجارت، صحبت کردن و داشتن رمزارز چقدر ساده و شهودی است. به بیش از 40 ارز رمزنگاری شده و جفت کریپتو2 کریپتو دسترسی داشته باشید.

DisclosureeToro USA LLC; سرمایه‌گذاری‌ها در معرض ریسک بازار، از جمله از دست دادن احتمالی اصل سرمایه هستند.

روش شناسی

بنزینگا روش خاصی را برای رتبه بندی صرافی ها و ابزارهای ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. ما پلتفرم‌ها را بر اساس پیشنهادات، قیمت‌گذاری و تبلیغات، خدمات مشتری، اپلیکیشن موبایل، تجربه و مزایا کاربر و امنیت اولویت‌بندی کردیم. برای مشاهده یک تفکیک جامع از متدولوژی ما، لطفاً از صفحه متدولوژی رمزارز ما دیدن کنید.

پس از خرید تتر، یکی از جمله مواردی که ممکن است با آن روبه‌رو شوید، تمایل افراد برای داشتن یک رمز ارز دوم جهت کسب سود بیشتر است. در این مسیر، عموما افراد تمایل دارند به جای اینکه بخشی از سرمایه‌ی خود را مجددا وارد بازار کنند، بخشی از دیگر ارزهایی که در دست دارند را به ارز دیگری تبدیل کنند. تبدیل ارزها به یکدیگر به داشتن اطلاعات متعددی در زمینه‌ی راه‌های این تبدیل نیاز دارد. در همین راستا، ما در مقاله‌ای دیگر به تفصیل در مورد تبدیل بیت کوین به تتر در بایننس و یا دیگر رمز ارزها پرداخته‌ایم. فرصت مطالعه‌ی این مقاله را از دست ندهید.

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم به طور کامل در مورد اینکه چگونه تتر بخریم و یا چگونه با تتر ارز بخریم توضیح داده باشیم. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، سوالات خود را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهیم. علاوه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

نکات مهم در نقل و انتقال تتر

پروژه تتر در اصل به گونه ای طراحی و ساخته شد که از شبکه بیت کوین یا بهتر است بگوییم پروتکل Omni برای فعالیت خود استفاده کند. اما بعداً تتر در سایر بلاک چین‌ها از جمله اتریوم نیز عرضه شد.

در بلاک چین اتریوم، تتر در قالب توکن‌های ERC20 ارائه می‌شود که به این ارز دیجیتال اجازه می‌دهد تا در قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز عمل کند.

قرارداد هوشمند چیست؟ قرارداد هوشمند یک برنامه رایانه ای مبتنی بر بلاک چین است که به محض برقراری شرایط آن به طور خودکار اجرا می شود و تمام مفاد آن که در برنامه نوشته شده است انجام می شود.

برنامه غیرمتمرکز چیست؟ برنامه غیرمتمرکز یا dApp برنامه ای است که در یک شبکه توزیع شده مستقر می شود. این بدان معناست که برنامه بر روی رایانه خاصی نصب نشده است و هیچ کس نمی تواند آن را به تنهایی تغییر دهد.

تتر در بلاک چین ترون به شکل توکن های TRC20 نیز موجود است. جالب است بدانید که اخیراً تعداد کل تترهای صادر شده در بلاک چین ترون از تعداد تترهای صادر شده در بلاک چین بیت کوین و اتریوم بیشتر شده است که موفقیت بزرگی برای پروژه TRON است. این افزایش بیشتر به دلیل سرعت بالا و کارمزد پایین شبکه ترون بود.

به غیر از بلاک چین های ذکر شده، تتر روی بلاک چین های دیگری مانند “EOS”، “Algorand” و “Solana” نیز موجود است که از نظر تعداد قابل مقایسه با سایر بلاک چین نیستند.

این را گفتیم تا به یک موضوع مهم برسیم. وقتی می خواهید تتر بخرید باید به نوع آن توجه کنید. به عبارت دیگر، اگر آدرس کیف پولی که می خواهید تترهای خریداری شده خود را به آن منتقل کنید از نوع TRC20 باشد، تتر خریداری شده شما نیز باید از همین نوع باشد.

یعنی این تتر است که در شبکه Tron ارائه شده است. در غیر این صورت به احتمال زیاد پول شما از بین می رود و تتریس دریافت نمی کنید.

برای رعایت این موضوع باید به صفحه خرید تتر در سایت مربوطه توجه کنید و ببینید چه نوع تتر به شما فروخته می شود.

معمولا در همان صفحه خرید سایت ها و صرافی ها این موضوع مشخص شده و به شما تذکر داده می شود. اگر می‌گوید تتری که دریافت کرده‌اید از نوع TRC20 است، باید مطمئن شوید که هنگام کپی کردن آدرس کیف پول دیجیتال خود، پروتکل روی TRC20 تنظیم شده است.

نکته مثبت این است که در صورت وارد کردن آدرس اشتباه در صفحه خرید تتر به طور خودکار به شما هشدار داده می شود که آدرس وارد شده از نوع دلخواه نیست.

ابر آراز

شرکت “ابر آراز” که به طور رسمی به عنوان “آراز ابر گستر” نیز شناخته می‌شود، یک شرکت فناوری اطلاعات و ارائه دهنده خدمات ابری است. این شرکت در زمینه ارائه راهکارهای ابری، امنیت سایبری و مدیریت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند. به عنوان یک شرکت معتبر در حوزه فناوری اطلاعات، آراز ابر گستر خدماتی از جمله مایگریشن به ابر، مدیریت و نگهداری زیرساخت‌های ابری، امنیت سایبری و مشاوره فناوری اطلاعات را ارائه می‌دهد.

جمع بندی خرید تتر

  1. انتقال بانکی یا استفاده از کارت اعتباری: در این روش، ابتدا در یک صرافی رمزارز حساب کاربری بسازید و سپس با استفاده از روش‌های پرداخت موجود (مانند انتقال بانکی یا استفاده از کارت اعتباری) موجودی خود را شارژ کنید. سپس می‌توانید تتر را با استفاده از موجودی خود در صرافی خریداری کنید.
  2. خرید از بازار ثانویه (OTC): در صورت خرید مقدار بزرگی از تتر، می‌توانید با تعامل مستقیم با فروشندگان بزرگ (Over-the-Counter)، معامله کنید.

در هر صورت، برای خرید تتر، از صرافی‌های معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید و به محافظت از اطلاعات و امنیت حساب کاربری خود توجه کنید. همچنین، قبل از هرگونه خرید، قیمت تتر را با قیمت‌های فعلی بازار مقایسه کنید تا از بهترین قیمت ممکن برخوردار شوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا