سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
آموزشیهمه

چگونه در ثبت نام خودرو موفق شویم ؟

چگونه در ثبت نام خودرو موفق شویم ؟ چگونه در ثبت نام خودرو سایپا موفق شویم ؟ نحوه برنده شدن در ثبت نام ایران خودرو چیست ؟ در ادامه ما با توضیحی پیرامون دلیل انجام این قرعه کشی‌ها به شما کمک می‌کنیم تا راز موفقیت ثبت نام ایران خودرو را دریابید.

چند سالیست که شرکت‌هایی مانند ایران خودرو و سایپا به جهت جلوگیری از ورود دلالان به بازار خودروهای صفر و احتکار آنها قرعه کشی هایی برای خرید ماشین برگزار می‌کنند. فعالیت دلالان در بازار، سبب کمبود خودرو در بازار و به دنبال آن افزایش قیمت ماشین می‌شد. با برگزاری این قرعه کشی ها تلاش شد تا ماشین با قیمت مناسب‌تری به دست خریداران برسد. ثبت نام خودرو با استقبال چشمگیری توسط مردم مواجه شد، حتی بااینکه خودروها به مدت یک سال در رهن شرکت تولیدکننده باقی می‌ماند.

با توجه به قیمت بهینه این ماشین ها بسیاری از افراد با این سوال مواجه‌اند که چگونه در ثبت نام خودرو موفق شویم و جهت افزایش شانس ثبت نام خودرو باید چه کارهایی انجام دهیم؟ اگرچه امکان برنده شدن در ثبت نام ایران خودرو کاملا نسبی است و همه چی به شانس شما بستگی دارد، اما با چند ترفند مختلف می‌توان احتمال برنده شدن در ثبت نام خودرو را افزایش داد.

چگونه در ثبت نام خودرو موفق شویم ؟

سایت ایران خودرو و سایپا در یک ساعت مشخص و از پیش تعیین شده برای آغاز ثبت‌نام باز می‌شوند. اما مشکلی که همواره کاربران با آن مواجه می‌شوند این است که ظرفیت ثبت‌نام به سرعت پر شده و دیگر امکان ورود اطلاعات وجود ندارد. در این شرایط سرعت شما در لحظه‌ی ورود به سایت و وارد کردن اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است. ازآنجایی که در این ساعات عموما حجم زیادی از ترافیک وارد سایت می‌شود ممکن است با کندی‌هایی مواجه شوید. پس در اولین قدم، افرادی که از سرعت بالاتری برخوردارند، با احتمال بیشتری، شانس برنده شدن در ثبت نام ایران خودرو دارند.

استفاده از سرور و هاست پرسرعت، یکی از روش‌هایی است که می‌تواند افزایش شانس ثبت نام ایران خودرو شما را در پی داشته باشد. شرکت‌های هاستینگ و میزبانی متعددی وجود دارند که شما می‌توانید در زمان ثبت‌نام از آنها استفاده کنید. اما شما باید اطمینان حاصل نمایید که هاستینگ انتخابی، بهترین عملکرد را در حساس‌ترین لحظه داشته باشد.

ما به شما استفاده از سرور ثبت نام خودرو ابرآراز را پیشنهاد می‌کنیم تا با اطمینان از اینکه در سریع‌ترین زمان ممکن در رقابت با دیگران بتوانید مراحل ثبت نام خودرور را با موفقیت پشت سر گذاشته و احتمال برنده شدن در ثبت نام خودرو را افزایش دهید. فرصت را برای خرید سرور ثبت نام خودرو از دست ندهید.

اگر نمی‌دانید که چگونه سرور مجازی مناسب با نیاز خود را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی چگونه سرور مجازی بخریم را مطالعه نمایید.

چگونه در ثبت نام ایران خودرو موفق شویم ؟

یکی از راه های موفقیت در ثبت نام ایران خودرو ، توجه به نسبت عرضه و تقاضای این خودروهاست. همواره میزان خودروهای عرضه شده توسط ایران خودرو یا سایپا و میزان تقاضای مدل‌های مختلف با هم متفاوت است. درنتیجه ماشین انتخابی شما، تعیین کننده‌ی موفقیت یا عدم موفقیت در ثبت نام ایران خودرو است.

مورد بعدی که شانس موفقیت در ثبت نام ایران خودرو شما را افزایش می‌دهد، استفاده از چند پروفایل کاربری برای ثبت نام است. به همین دلیل، اگر در اطرافیان خود کسی را دارید که گواهینامه دارد و خود مایل به ثبت نام نیست، می‌توانید از آنها بخواهید به نیابت از شما در این قرعه کشی شرکت کنند.

چگونه موفق به ثبت نام ایران خودرو شویم ؟

اگر شما هم با این سوال مواجهید که چگونه در سایت ایران خودرو موفق به ثبت نام شویم و یا اینکه چگونه در ایران خودرو ثبت نام کنیم که برنده شویم با ما در ادامه همراه باشید تا مواردی را باهم بررسی کنیم که در زمان ثبت نام بسیار کاربردی خواهد بود:

  • در اولین قدم باید به یاد داشته باشید که استفاده از گوشی و تلفن همراه را فراموش کنید و از لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده نمایید.
  • حتما چند دقیقه قبل از شروع ثبت نام از قسمت “ورود کاربر” وارد اکانت خود شوید. (اگر از قبل مراحل ثبت نام را انجام داده‌اید)

چگونه موفق به ثبت نام ایران خودرو شویم

  • به هیچ عنوان قبل از ساعتی که عنوان کرده‌اند، صفحه را به دفعات رفرش و یا بروزرسانی نکنید. چون در این صورت سایت شما را ربات تشخیص داده و در ادامه کار، با مشکل مواجه خواهید شد.

عدم بروزرسانی مکرر صفحه

  • اگر زمان باز شدن سایت، حدود ساعت 11 تا 11:02 است، از رفرش کردن صفحه خودداری کنید چون از پروفایل خود خارج خواهید شد و عملا شانسی برای موفقیت نخواهید داشت.
  • تا زمان بازشدن سایت، می‌توانید با کلیک برروی لینک‌های “میزکار” و یا “فروش اعتباری” منتظر باشید تا فرم های فروش روی سایت قرار گیرد.

انتظار برای فرم‌های روش

  • بعد از قرار گرفتن فرم های ثبت نام، خودرو مربوطه را انتخاب کنید و وارد صفحه ثبت سفارش شوید.

چگونه در ثبت نام خودرو موفق شویم ؛ انتخاب خودرو

مرحله‌دوم: ترفند برنده شدن در ثبت نام ایران خودرو

  • چگونه در ثبت نام خودرو موفق شویم ؟ 90٪‌ شانس برنده شدن ثبت نام ایران خودرو مربوط به صفحه ثبت سفارش است. در این صفحه، سعی کنید به صورت پیش فرض اسم و مشخصات خود را در این صفحه ذخیره کرده باشید. برای این کار می‌توانید ثبت نام آزمایشی در طرح‌های پیش فروش را انجام دهید تا مشخصات شما بر روی سیستم ذخیره شوند.
  • به یاد داشته باشید که اگر بخواهید مشخصات خود را به صورت دستی تایپ کنید هیچ شانس موفقیتی نخواهید داشت ؛ چون این کار در بهترین حالت 1 دقیقه زمان خواهد برد و در این مدت ظرفیت فروش تکمیل شده است. شما در پرکردن آیتم‌های این صفحه نه آنقدر باید سریع باشید که سیستم شما را “ربات” تشخیص دهد و نه انقدر “آهسته” که ظرفیت فروش تکمیل شده باشد. طبق بررسی‌ها، زمان طلایی برای ثبت نام این فرم بین 30 تا 35 ثانیه است.

چگونه در ثبت نام خودرو موفق شویم؛ مرحله دوم

  • قبل از تایپ کد امنیتی سعی کنید یکبار از دکمه “از نو” استفاده کنید سپس کد جدیدتر را وارد کنید. در بالای صفحه ثبت نام دقت کنید که اسم شما درج شده باشد چون در غیراین صورت کد امنیتی را هر چقدر هم که صحیح وارد کنید، سیستم آن را اشتباه تشخیص داده و عملا هیچ شانسی برای ثبت نام نخواهید داشت.

درج کد امنیتی برای موفقیت در ثبت نام خودرو

  • اگر با موفقیت به صفحه بعد منتقل شدید، شما تقریبا در ثبت نام خود موفق بوده‌اید. در این صفحه بدون درنگ و پس از انتخاب “رنگ خودرو”، یک بانک را سریعا به صورت تصادفی انتخاب کنید.

انتخاب درگاه بانکی

مرحله سوم: چگونه در ثبت نام ایران خودرو برنده شویم

  • پس از انتخاب گزینه بانک، 3 تیک پایین صفحه را به طور همزمان زده و با زدن دکمه “از نو” کد امنیتی جدیدتر را وارد کرده و با زدن دکمه “اینتر” وارد صفحه پرداخت بانکی شوید و با پرداخت مبلغ مورد نظر ثبت نام خود را کامل کنید. لازم به ذکراست اگر در این صفحه بیش از حد معطل کنید ظرفیت فروش تکمیل شده و شما وارد صفحه پرداخت بانکی نخواهید شد.

مرحله سوم: چگونه در ثبت نام ایران خودرو برنده شویم

  • در پایان باید به این نکته اشاره کرد که در برخی از دوره‌های ثبت نام، مشکلاتی در سایت ثبت نام ایران خودرو مشاهده شده که عملا ثبت نام را برای همگان غیرممکن کرده است.

چرا سرور ثبت نام خودرو ابرآراز؟

سرور ابری ابرآراز پرسرعت ترین سرور ابری با آپتایم 99 به شمار می‌رود که با مبلغی مناسب، سریع‌ترین و پرقدرت‌ترین سخت‌افزارهای موجود را به شما ارائه می‌دهد و امکان مدیریت مستقیم منابع را برای شما فراهم می‌کند تا تنها به اندازه مصرفتان و به صورت Pay As You Go هزینه پرداخت کنید.

در کنار تمام مزایایی که برای سرور ابری برشمردیم، ما به شما سرور بورس را نیز پیشنهاد می‌کنیم. سرور بورس به شما امکان تجربه‌ی پینگ پایین‌تری از سرورهای ابری را می‌دهد تا بدون هیچ دغدغه‌ای نسبت به خرید ماشین موردنظر اقدام نمایید. برای خرید سرور بورس پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت ابرآراز مراجعه کرده و از خدمات و امتیازات ما بهره‌مند شوید. 

اگر می‌خواهید بدانید منظور از پینگ چیست و چرا بر کیفیت سرور شما تاثیر دارد، با مراجعه به وبلاگ ابرآراز مقاله پینگ چیست را مطالعه کنید.

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم به طور کامل در مورد اینکه چگونه در ثبت نام خودرو سایپا موفق شویم و یا اینکه نحوه موفقیت در ثبت نام خودرو چگونه است توضیح داده باشیم. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، سوالات خود را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهیم. علاوه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

سوالات متداول

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا