سرور مجازی آراز سرور مجازی آراز
توسعهرایانش ابریشبکه ابریهمه

exchange server چیست [ آیا سرور مجازی بورس خوب است ؟ ]

با سرعتی که پیشرفت تکنولوژی در دنیا ی امروز دارد، به راحتی می توان تکنولوژی های جدید را که قابلیت های جدید تر و بروز شده ای دارند را به کار بست. از جمله این تکنولوژی ها، سرور های مجازی هستند که با تهیه آن ها می توان از شکل بروز شده ی سرور های فیزیکی با سرعت بالا تر و هزینه ی پایین تر استفاده کرد؛ یکی از سرورها، سرور مجازی بورس است که می‌تواند یک پیشنهاد منطقی و ایده‌آل برای فعالان معاملات بورسی باشد. در این مقاله به این سوال پرتکرار می‌پردازیم که آیا سرور مجازی بورس خوب است ؟ پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

گیم سرور چیست ؟ برای اطلاع بیشتر درباره آن بخوانید.

اگر شما در بورس فعالیت داشته و قصد دارید در انجام معاملات حرفه ای شده و در این رقابت سخت و تنگاتنگ جلو بزنید، قطعا به سرور مجازی بورس نیاز پیدا خواهید کرد.

مهندسین ما با برآورد نیازها ی شما، محصولی را ارائه کرده اند که پاسخگوی همه آنهاست و آن سرور مجازی بورس (Exchange Virtual Server) است.  بهترین سرور بورس که مخصوص فعالیت در بورس و انجام هرچه بهتر و سریع تر معاملات است.

با به وجود آمدن این محصول مانند هر محصول دیگری ، سوالات زیادی برای کاربران پیش می آید که قصد داریم به مهم ترین آنها پاسخ دهیم، اما ابتدا به معرفی سرور مجازی بورس می پردازیم. 

سرور مجازی بورس چیست ؟

سرور مجازی بورس

قبل از اینکه به معرفی سرورمجازی بورس بپردازیم؛ بهتر است تا اطلاعات جامعی درمورد سرور مجازی در اختیار شما قرار دهیم؛ از این رو در یک مقاله‌ کاربردی هرآنچه که به عنوان پیش نیاز سرور مجازی بدان نیاز دارید را قرار داده‌ایم تا با آگاهی کامل به خواندن ادامه این مطلب بپردازید؛ پس پیشنهاد می‌کنیم پیش از خواندن ادامه مطلب مقاله vps چیست؟ را از دست ندهید.

exchange server چیست ؟

exchange server یا همان سرور مجازی بورس یک سیستم همیشه فعال با اینترنت پر سرعت است که در شرکت های ارائه دهنده سرور قرار دارد. با اقدام شما برای تهیه آن ، نرم افزاری به شما ارائه خواهد شد که می توانید هر زمان، از سراسر ایران به این سرور مجازی که مخصوص بورس است دسترسی پیدا کنید.

همانطور که می دانید سر خطی زدن و خرید عرضه های اولیه در بورس امری رایج بوده و از اهمیت بسیاری برخوردارهستند. اما موفقیت شما در اینگونه معامله ها به عواملی مربوط است که یکی از مهم ترین آنها داشتن اینترنتی پر سرعت با پینگ پایین است که به وسیله آن بتوان هر چه سریع تر کلیک کرده و معاملات بورسی خود را زودتر از رقیبان تان انجام دهید.

سر خطی زدن یکی از ساده ترین روش های متداول در انجام معاملات است که با قیمت لحظه ای در بازار بورس و فرا بورس انجام می شود. برای انجام این کار موثر ترین عامل، داشتن اینترنت پر سرعت با پینگ پایین است. پس از خرید عرضه ها ی اولیه، به طور قطع در مدت زمان کوتاهی سود خواهید کرد.

اگر تا حالا برای خرید این نوع سهام ها تلاش کرده اما موفق نشده اید، بدانید که دلیل آن می تواند این باشد که شما جزء هزاران نفری هستید که می خواهند سهام بخرند، پس لازم است چیزی داشته باشید که شما را جلو تر انداخته و شانس شما را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد. خرید سرور مخصوص بورس در این امر تأثیر بسزایی دارد.

برای خرید سرور مجازی بورس کلیک کنید

سرور مجازی بورس چه کاربرد ها یی دارد؟

 

 

سرور مجازی برای بورسشانس شما بسته به میلی ثانیه هاست!

ساعت 8:30 صبح است و هزاران نفر در کارگزاری های مختلف در صف خرید قرار دارند، سهام مورد نظر متعلق به کسانی است که اولین کلیک ها را کرده اند، پس اگر یک میلی ثانیه هم دیر تر از بقیه اقدام کنید، شانس خود را از دست داده اید.

اما اگر معاملات خود را با استفاده از سرور مجازی بورس انجام دهید، با سرعت اینترنت بالا و پینگ پایین این سرورها، در کمتر از یک میلی ثانیه می توانید در خواست خرید خود را به کارگزاری مور نظرتان ارسال کرده و جز اولین نفراتی باشید که سهام می خرند.

در واقع هزینه کردن برای تهیه سرور مجازی بورس یا همان exchange server از آن دسته هزینه ها یی است که خود نوعی سرمایه گزاری محسوب می شود. چرا که پس از خرید، تاثیر آن به سرعت نمایان شده و شما شاهد خواهید بود که چقدر به پیشرفت شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

علاوه بر این شما را قادر می سازد تا بتوانید انواع امور مربوط به بورس را از خرید های سرخطی و عرضه های اولیه گرفته تا تحلیل و بررسی های تخصصی، تمامی آن ها را با استفاده از سرور مجازی بورس انجام دهید.

تفاوت سرور مجازی بورس با دیگر سرور ها در چیست؟

سروری که مخصوص انجام امور مربوط به بورس در نظر گرفته می شود باید دارای ویژگی های زیر باشد:
 اختصاصی بودن
 سرعت اینترنت بالا
 پینگ پایین
 امکان استفاده در گوشی همراه و کامپیوتر
 پشتیبانی پس از خرید

اختصاصی بودن به چه معنا ست؟

اختصاصی بودن بدین معناست که تنها کاربر سرور مجازی بورس  شما باشید. با این ویژگی دیگر نگران یایین آمدن بازدهی و کیفیت منابع سرور و ارائه خدمات آن نخواهید بود، چرا که همه ی منابع آن تنها به شما اختصاص دارد. در نتیجه می توانید به هدف تان یعنی گرفتن سرخطی برسید. توجه داشته باشید که حتما فقط سیستم شما به سرور متصل باشد تا به نتیجه برسید. اگر نیاز به سرور دوم داشتید می توانید به راحتی آن را نیز از سایت ما تهیه کنید.

چرا به اینترنت با سرعت بالا نیاز است ؟

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم، برای پیشی گرفتن برای خرید سهام از بین هزاران نفر متقاضی، نیاز به چیزی دارید که به خرید شما سرعت دهد. با سرعت اینترنتی که سرور معاملات بورس به شما ارائه می دهد، درخواست شما مبنی بر خرید سهام به سرعت به کارگزاری ارسال شده و هرچه سریع تر انجام گیرد.
همچنین در سرور بورس از هارد های NVMe استفاده شده که نسبت هارد های دیگر چندین برابر سریع تراند و باعث می شوند سرعت باز شدن نرم افزار ها، صفحات و پردازش اطلاعات موجود در سرور افزایش یابد.

پینگ پایین چه تاثیری در خرید سهام و انجام معاملات دارد؟

می توان گفت پینگ پایین مهم ترین شاخصه ی سرور بورس است. پینگ میزان زمان رفت و برگشت اطلاعات بین سیستم شما و کارگزاری است. هر چقدر این زمان پایین تر باشد درخواست شما مبنی بر خرید سهام از بورس سریع تر به کارگزاری ارسال شده و انجام می شود.

به عنوان مثال اگر پینگ 100 میلی ثانیه باشد، به این معناست که تا درخواست شما به کارگزاری ارسال شود، 100 میلی ثانیه طول می کشد. پینگ VPS بورس کمتر از بیست میلی ثانیه است. یعنی از لحظه ای که برای ثبت سفارش کلیک می کنید تا زمانی که این درخواست به سرور مجازی بورس ایران برسد، باید زیر بیست ثانیه طول بکشد.

آیا باید سخت افزار یا سیستم خاصی برای اتصال به سرور مجازی بورس داشته باشیم و اینکه آیا امکان اتصال با گوشی موبایل نیز وجود دارد؟

سرور مجازی بورس در گوشی موبایل

برای اتصال به سرور مجازی در بورس نیازی به تهیه سخت افزار یا سیستم خاصی ندارید. همچنین امکان اتصال با انواع سیستم عامل ها شامل گوشی های موبایل اندروید و IOS، تمامی نسخه ها ی لینوکس، ویندوز و macOS نیز میسر است. برای اتصال می توانید از نرم افزارRemote Desktop که در تمامی سیستم عامل ها وجود دارد، استفاده کنید. همچنین نحوه اتصال به سرور مجازی با ریموت دسکتاپ را حتما بخوانید.

لازم است بدانید که سرور بورس به ویندوز های معمولی که روی کامپیوتر ها هستند شباهت زیادی داشته و خود آن نیز دارای سیستم عامل ویندوز است. با این وجود شما قادر خواهید بود نرم افزارهای مورد نیازتان مانند نرم افزارهای مانیتور بازار، ربات های ثبت سفارش اتوماتیک، اتو کلیکر (Auto Clicker)، کروم (Chrome) و نرم افزار های تحلیل بنیادی و تکنیکال را نصب و اجرا کنید.

آیا پس از خرید سرور از پشتیبانی برخوردار خواهم شد؟

پشتیبانی

 

از چه شرکتی سرور مجازی بورس بخرم؟

این نیز یکی از سوالات رایجی است که معمولا  توسط افرادی که در بورس مشغول اند  پرسیده می شود و فکر می کنم با مواردی که در بالا به آن اشاره شد، جواب این سوال را گرفته باشید.

لازم به ذکر است که برای استفاده از سرور مجازی بورس ( exchange server ) نیازی به اینترنت با سرعت بالا وجود ندارد و با سرعت اتصال به اینترنت حداقل 500 مگابایت بر ثانیه و اینترنت های خانگی نیز می توان به آن وصل شد. همچنین هیچ تاثیری بر روی حجم اینترنتی خانگی شما و هزینه آن نداشته و با دانلود و استفاده  از آن هیچ حجمی از آن کاسته نخواهد شد.

امیدوارم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی راجع به سرور مجازی بورس در اختیارتان گذاشته باشیم. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را در قسمت پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید. همچنین اگر سوالی راجع به این موضوع داشتید می توانید با ما از طریق سایت یا تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید. 

یکی از دلایلی که سبب می‌شود امروزه افراد به استفاده از سرور مجازی بورس اقدام کنند، سود کلانی است که از این راه نصیبشان می‌شود. یکی از دیگر راه‌های کسب سود و صرف هزینه‌ی کمتر برای دستیابی به یک محصول، شکرت در قرعه کشی ایران خودرو و سایپاست که در این سالها با استقبال بالایی از سمت کاربران مواجه شده است.

شاید بد نباشید که بدانید موفقیت در این قرعه کشی، علاوه بر شانس به نکات هرچند کوچیکی نیز مربوط است که می‌توانند شما را یک قدم جلوتر از رقبا قرار دهند. در همین راستا ما در مقاله‌ای دیگر توضیح داده‌ایم که چگونه شانس خود را برای  موفقیت در ثبت نام ایران خودروافزایش دهید. پیشنهاد می‌کنیم به مراجعه به وبلاگ ابرآراز، مقاله‌ی چگونه در ثبت نام ایران خودرو موفق شویم را نیز مطالعه نمایید. 

امیدواریم که این مقاله، پاسخگوی نیازهای شما باشد. اما اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید، تیم پشتیبانی ابر آراز در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا به سوالات احتمالی شما پاسخ بدهد. علاه بر آن ما در پیج اینستاگرامی خود، پیرامون جدیدترین و تازه‌ترین اخبار حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری صحبت خواهیم کرد. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا